Minkä kielen osaaminen on mielestäsi turn-on?
En keksinyt kunnollista otsikkoa aiheelleni joten älkää välittäkö siitä. Mutta siis jos (tuleva) miehesi osaisi jotakin vierasta kieltä niin olisiko sillä sinulle väliä viehättävyyden kannalta mitä kieltä hän osaa? Esim. onko venäjäntaitoinen mies viehättävämpi kuin portugalintaitoinen? Vai toisinpäin? Vai kuinka?
Kommentit (32)
Ranska, espanja, italia, portugali on mulle 😍
Minkä vaan kielen osaaminen on aina positiivista.
Tanska, mutta pitäisi olla natiivi. Ja opettaa se sitten minulle, olisin kiitollinen.
Tarkoitatko äidinkielenä vai että hallitsee muuten kielen?
Mulle kieli on ollut ruotsi(olen suomenkielinen), sen avulla on avautunut opiskelupaikka, hyvä duuni ja paljon ystäviä❤️
Vierailija kirjoitti:
Mulle kieli on ollut ruotsi(olen suomenkielinen), sen avulla on avautunut opiskelupaikka, hyvä duuni ja paljon ystäviä❤️
Sisälukutaito puuttuu kuitenkin. Ainakaan et vastannut ap:n kysymykseen. 😂
Minulle mikään kieli ei ole täysin turn-off. Se tosin on, jos yrittää minulle puhua sitä, enkä ymmärrä mitään. Kielimuuri on turn-off.
Minkä vain! Tykkään kielimiehistä. <3
finglish. sotkee sekaisin suomea, englantia ja omia keksimiään sanoja. tuo on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Latinan
Joo. Latina on vaikea kieli. Kertoo älykkyydestä, jos sitä on oppinut. Ja määrätietoisuudesta, että on jaksanut nähdä suuren vaivan oppiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latinan
Joo. Latina on vaikea kieli. Kertoo älykkyydestä, jos sitä on oppinut. Ja määrätietoisuudesta, että on jaksanut nähdä suuren vaivan oppiakseen.
Ja huumorintajusta!
Vierailija kirjoitti:
Venäjää ei saa osata.
Ai jaa? No täytyypä sitten deletoida koko kieli pois aivoistani ja ryhtyä työttömäksi.
Yst.terv. venäjänope
Venäjää ei tartte osata eikä oppia seuraavaan tuhanteen vuoteen.
Selkeä englanti. Myös on väliä mikä aksentti ja kielialue. ;)