missä iässä nainen on mielestäsi kauneimmillaan?
Kommentit (28)
Siinä 30- 35v kun pyöreys on sulanut kasvoista ja tullut luusto esiin.
Vierailija kirjoitti:
Hautuumaalta löytyy paljon kaunottaria.
Mies on komeimmillaan siinä 35-40-vuotiaana. Sitten alkaa nopea alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä lihavista naamoista ja minusta näkyvät poskipäät, kunnon leukalinja ja selkeä leuka on kaunista, ei mikään pullanaama.
16-25v jos pitää tarkasti määrittää.
30v asti voi tietty näyttää myös kauniilta jos on hyvät geenit ja säilyy se tyttömäisyys
35v on sellainen ikä että voi näyttää ok mutta ulkonäkö on jo tätimäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä lihavista naamoista ja minusta näkyvät poskipäät, kunnon leukalinja ja selkeä leuka on kaunista, ei mikään pullanaama.
puhutko nyt miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla menee mielestäni näin. Toi yksilöllistä, mutta keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutko nyt miehistä?
En kun naisista. On ne samat piirteet miehelläkin hyvät. Ei mieskään ole hyvän näköinen jos sillä ei ole leukaa ja on lihava naama.
Mulle toi 30-35v oli paha kun kaks raskautta, synnytystä ja vauvavuotta imetyksineen sillä välillä. Oon nyt aika nuoren näköinen 37v ja mulla on nyt käynyt tää luuston esiin tuleminen. Oon omastakin mielestä nyt paremmannäköinen kuin 20+.
Miehiltäkin tulee nyt ihmeen paljon kehuja.
40-vuotiaana. Teinihöpötykset jääneet pois, oma tyyli löytynyt eikä vielä ikä näy.
Aika yksilöllistä. Parhaimmassa tapauksessa nainen on koko ikänsä siedettävän näköinen, mutta onnistuu kasvamaan henkisesti ajan saatossa parantuen kuin vanha viini jolloin mies sokeutuu, tottuu naisen vajavuuteen ulkonäön suhteen. Itse olen kyllä absolutisti joten viineistä en niin piittaa.
15-17, sitten alkaa armoton rupsahtaminen logaritmisesti
Alle 18-vuotias ei ole nainen.
Ilmoitin monta viestä asiattomaksi, joten toivottavasti ketju poistetaan.
Itselläni paras hetki ulkonäön puolesta oli 35-37 v. Nyt 47 vuotiaana vaan kaiholla sitä muistelen.
Voisiko palstan p e d o fi il it jättää kommentoimatta. Tiedetään kyllä että tutkimustenkin mukaan miesten mielestä nainen on parhaimmillaan lapsena. Noin 11-12 vuotiaana ja se olisi miesten valitan lähes kaikissa ikäluokissa jos niin voisi tehdä. Mutta jos nyt leikitään hetken että ette olisi niin geneettisesti vinksahtaneita?
Vierailija kirjoitti:
Alle 18-vuotias ei ole nainen.
Ilmoitin monta viestä asiattomaksi, joten toivottavasti ketju poistetaan.
Höpö höpö. Jos se vuotaa, se on valmis teuraalle!
Alle 25-vuotiaana. Ei näy vielä ikääntymisen merkkejä ja nuoruuden kiinteyskin on tallella.
Noin 30 vuotiaana. Tosin kaikki riippuu yksilöstä. Sen jälkee alkaa tulla kokemuksen tuomaa arvokkuutta mikä kaunistaa omalla tavalla vaikka ikä alkaa näkyä.
20-25 vuotiaana ennenkuin alkaa rupsahtaa.