Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuskuurilla. Kyllä on tylsä vkl kun ei voi napostella ja ravata jääkaapilla.

Vierailija
23.04.2022 |

Tottuuko tämmöiseen ikinä? Pari leipää ja pullaa menis kevyesti ny

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin enemmän elämäntapaa. Eli säännöllinen ja terveellinen ruokavalio,ei herkkuja kaappiin. Eli kun syö terveelliset ateriat ja välipalat,ei ehdi tulla nälkä tai napostelun tarve. Kun tekee mieli napostella,keksi muuta tekemistä. Lähde esim.ulos tai lue kirjaa.

Ja vinkkiä,että älä syö liikaa leipää. Leivän kanssa aina jotain leikkelettä ja kasvista tai kippo maustamatonta jogurttia. Sillä saa välipalasta täyttävämmän eikä tee mieli herkkuja.

Vierailija
22/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä äkkiä lihoo tomaateilla sun muilla mut hitto tulee maha kipeeks ku niitä syl kilo tolkulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain muuta tekemistä, lähde vaikka ulkoilemaan. Ja jos napostelu on kuulunut kiinteästi aiempiin rutiineihin, napostele vähän jotain terveellistä, pilko kasviksia valmiiksi jääkaappiin ja hanki vaikka ruisnappeja. Nyt voit lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kävele lähikauppaan ostamaan porkkanoita.

Typerä neuvo. Napostelulla ei laihdu, oli se naposteltava mitä tahansa.

No vaikkapa miniluumutomaateilla tai kurkkutikuilla ei saa lihotettua itseään millää. Ja varmasti laihtuu, jos entinen napostelu on ollut suklaata ja sipsejä.

Se juttu on nimenomaan napostelu, ei kalorimäärät. Joten napostelu pitää lopettaa.

Vierailija
24/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain muuta tekemistä, lähde vaikka ulkoilemaan. Ja jos napostelu on kuulunut kiinteästi aiempiin rutiineihin, napostele vähän jotain terveellistä, pilko kasviksia valmiiksi jääkaappiin ja hanki vaikka ruisnappeja. Nyt voit lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kävele lähikauppaan ostamaan porkkanoita.

Typerä neuvo. Napostelulla ei laihdu, oli se naposteltava mitä tahansa.

Jos napostelu ei nosta kalorimäärää liiaksi, siitä on parempi vieroittautua vähitellen kuin kertarysäyksellä. Vaihtaa ensin naposteltavat terveellisempiin vaihtoehtoihin, sitten vähentää määriä ja lopulta pääsee kenties kokonaan eroon. Suurin osa laihduttajista epäonnistuu juuri siksi, että muutokset ovat liian kunnianhimoisia.

Höpöhöpö

Vierailija
25/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksan aina ihmetellä miten pullukat perustelevat "elämästä nauttimista" tai "tylsyyttä" syömisellä.

Onko se hetken sorkerirasvanautinto sen turvonneen ulkonäön arvoista?

ei leivässä ole sokeria. No juu pullassa toki.

Kai se jotain tarpeita tyydyttää, tuo syöminen. Ei tule ajateltua silloin niitä vaikeita asioita. Ja saa hetkellisen hyvän olon tunteen kun muuten ne on niin vähissä. Ap.

Vierailija
26/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksan aina ihmetellä miten pullukat perustelevat "elämästä nauttimista" tai "tylsyyttä" syömisellä.

Kai se jotain tarpeita tyydyttää, tuo syöminen. Ei tule ajateltua silloin niitä vaikeita asioita. Ja saa hetkellisen hyvän olon tunteen kun muuten ne on niin vähissä. Ap.

Eli sulle onnistuneeseen laihdutukseen on avainasemassa muun elämän parantaminen.

Vierailija
27/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luumutomaatit, porkkanat ja kurkku ovat hyviä naposteluja. Oma syntini on tänä keväänä ollut sitrushedelmät. Herkuttele huoletta, mutta valitse tarkkaan, millä herkuttelet.

Porkkanoitakin tulee rouskuteltua, mutta ne eivät tuo täysinäistä ja tyytyväistä olotilaa, ikävä kyllä :( ap

Vierailija
28/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle onnistuneeseen laihdutukseen on avainasemassa muun elämän parantaminen.

Näin se varmaan on. Helpommin sanottu kun tehty.. Keskivaikea masennus ei tunnu helpolla paranevan kun ympärillä vaan haasteita. Ap

Vierailija
29/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei leivässä itse sokeria olekaan, mutta se nostaa verensokeria pullan tavoin, joten ei se pullasta eroa.

Vierailija
30/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa hiilihydraatissa on sokeria, myös leivässä. Mutta ei se suinkaan ole niin kuin vhh-aktivistit antavat ymmärtää, että kaikki hiilihydraatti olisi sama asia kuin syödä valkoista sokeria.

Tuohon hyvän olon tunteeseen, yritä etsiä sitä jostain muusta kuin syömisestä.

Vierailija
31/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luumutomaatit, porkkanat ja kurkku ovat hyviä naposteluja. Oma syntini on tänä keväänä ollut sitrushedelmät. Herkuttele huoletta, mutta valitse tarkkaan, millä herkuttelet.

Porkkanoitakin tulee rouskuteltua, mutta ne eivät tuo täysinäistä ja tyytyväistä olotilaa, ikävä kyllä :( ap

Joten niiden porkkanoittenkin napostelu on typerää. Ne porkkanat voi syödä hyvän aterian yhteydessä.

Vierailija
32/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tuo eikä ole tarkoituskaan.

Vatsa täytetään proteiinilla, kuitupitoisella ruoalla ja hyvillä rasvoilla. Kasviksista saa vitamiineja ja ne täyttävät vatsaa vaikka ovat energiaköyhää ravintoa.

Vierailija
33/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan on. Helpommin sanottu kun tehty.. Keskivaikea masennus ei tunnu helpolla paranevan kun ympärillä vaan haasteita. Ap

Siinä tapauksessa hoito ei ole riittävää. Onko lääkitystä tarkistettu, saatko terapiaa?

Vierailija
34/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tuo eikä ole tarkoituskaan.

Vatsa täytetään proteiinilla, kuitupitoisella ruoalla ja hyvillä rasvoilla. Kasviksista saa vitamiineja ja ne täyttävät vatsaa vaikka ovat energiaköyhää ravintoa.

Mutta kasviksilla ei pidä sitä vatsaa TÄYTTÄÄ. Ei ne nälkää pidä poissa, vaan kohta on kuitenkin taas nälkä. Kohtuus niidenkin syömisessä on ok.

Vierailija
35/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksan ihmetellä ihmisten ajattelemattomuutta, ymmärtämättömyyttä, empatiakyvyn puutetta, kyvyttömyyttä asettua toisen asemaan sekä ilkeyttä ja julmuutta toista kohtaan.

Onko se hetki näppäimistöllä tuottava sellaista mielihyvää, että näiden kirjoitusten kirjoittaminen on sen arvoista?

Vierailija
36/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Samaa ongelmaa mulla. Ja nälkä kokoajan tai siis tekis mieli syödä. Söin reilu tunti sitten aamupalan joo meni vähä myöhälle ja nyt jo haaveilen seuraavasta ateriasta... tekisi mieli tilata jotain..

Olen päätynyt siihen että uskon että saan keskimääräistä suuremmat kiksit syömisestä. Sen takia tämä niin vaikeaa.

Muuta selitystä en keksi. Ja siis syön ihan perus kotiruokaa mutta siitäkin saan kunnon kiksit.

Vierailija
37/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ei ole, kun hän on laihiksella, mutta mulle on. Ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän