Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan vanhanaikaista romanttista rakkautta. Sitä että mies toisi kukkakimpun ja suutelisi poskelle tai kädelle ennemmin kuin suulle. Muistan mitenminua jo teininä ällötti kieltä suuhun tunkevat, kourivat pojat

Vierailija
23.04.2022 |

Luin kirjoja ja pakenin fantasiamaailmaan, jossa kuljeskelen olkihattu päässä niityllä ja rakastettuni odottaa minua kukkakimpun kanssa. Eikä tosiaan panna siinä niityllä!
Päädyin kolmekymppisenö naimisiin varsinaisen ku""ipään kanssa ihan siksi, että seurustelun alussa toi minulle nimipäivälahjaksi posliinisen kissapatsaan ja sydämen muotoisen suklaarasian ilman, että olin edes vihjannut toivovani lahjoja. Nyt jälkeenpäin ymmärsin kyseessä olleen osa miehen "ohjelmaa" jolla saada minut koukkuun ja umpirakastumaan niin nopeasti, etten sanoisi "ei" kun kosisi. Senkin teki muuten polvillaan.

Onko niin, että jos mies on romanttinen niin kyseessä on aina näytteleminen eikä vilpittömyys? :(

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät todellakaan tajua, miten vastenmielistä on suudellessa tunkea kieli toisen suuhun,

. Yksi ihana mies, jonka kanssa aina välillä pusutellaan, on just tuollainen. Hän on muuten niin ihana, mutta en vaan tykkää tuosta tyylistä. Eli pusuttelut on nykyään nou nou.

Nieletkö? Luultavasti et.

Ai sen ällökielen?

Vierailija
42/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät todellakaan tajua, miten vastenmielistä on suudellessa tunkea kieli toisen suuhun,

. Yksi ihana mies, jonka kanssa aina välillä pusutellaan, on just tuollainen. Hän on muuten niin ihana, mutta en vaan tykkää tuosta tyylistä. Eli pusuttelut on nykyään nou nou.

On se kyllä parasta kun ollaan kummastakin päästä kiinni toisissaan sisäkkäin ja elimet liikkuu kun harjoitetaan läheisempää parisuhdetoimitaa. Suorastaan taivaallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap:lle on tarjottavan miehelle?

112kg hikistä ruhoa ja suorittavan portaan ammatti epäterveellisillä elämäntavoilla

Vierailija
44/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen ällökielen?

Kallonainnin tuloksen

Vierailija
45/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätä päivää. Niin ne ajat muuttuu!

Vierailija
46/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä omaa rakastaan ei voisi ilahduttaa huomaavaisuudella? Jos tiedät, että vaimosi ilahtuisi kukista, mikset ostaisi? Mikset veisi parempaan ravintolaan illalliselle tai lomalle? Miksi pitää aina olla pelkkää arkea?

Minun (ei suomalainen) mieheni on edelleenkin erittäin huomaavainen mies, vaikka olemme olleet yhdessä jo monta vuotta. Saan kukkasia usein; tykkään kukista. Ravintola illalliselle saan mieheltäni kutsun tämän tästä. Viikonloppuisin teemme monenlaista yhdessä; usein hän on varannut hotellihuoneen viikonlopuksi jostakin vähän erikoisemmasta paikasta; joskus hotelliin on varattuna etukäteen jokin itseäni varten yllätys. Päivittäin hän huomioi minua/vaimoaan, ihan pienissäkin asioissa. Itse olen yrittänyt/ yritän ”muistaa” miestäni omalta osaltani; kyllähän mieskin tykkää, kun häntä hemmotellaan... (Emme asu Suomessa)

Vierailija
47/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivassa parisuhteessa voitte kertoa toisillenne mistä pidätte ja osaatte sitten ilahduttaa toisianne sen mukaan mistä kumpikin tykkää. Oma miesystäväni juurikin suutelee minua poskelle, otsaan, kädelle, päälakeen, nenänpäähän jne. koska tietää että pidän siitä. Ostaa ihan yllättäen arkena käytännöllisiä lahjoja joita tietää että tarvitsen esim. Kännykän laturi, lahjakortti harrastukseeni, järjesti mulle lisää pistorasioita keittiöön missä niitä ei ollut tarpeeksi jne. Sellaista arkista huomaavaisuutta ja auttaa aina kun tarvitsen apua. Ja no on hän myös usein kantanut mut sänkyyn kun haluaa seksiä mikä myös on aika romanttista. Hän on maailman kiltein ja huomaavaisin ihminen. Ja ei todellakaan mikään naistenmies joka flirttailisi jokaiselle vastaantulijalle vaan sellainen joka kaikesta romantiikasta huolimatta näkee mut tasavertaisena kumppanina.

Vierailija
48/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä omaa rakastaan ei voisi ilahduttaa huomaavaisuudella? Jos tiedät, että vaimosi ilahtuisi kukista, mikset ostaisi? Mikset veisi parempaan ravintolaan illalliselle tai lomalle? Miksi pitää aina olla pelkkää arkea?

Minun (ei suomalainen) mieheni on edelleenkin erittäin huomaavainen mies, vaikka olemme olleet yhdessä jo monta vuotta. Saan kukkasia usein; tykkään kukista. Ravintola illalliselle saan mieheltäni kutsun tämän tästä. Viikonloppuisin teemme monenlaista yhdessä; usein hän on varannut hotellihuoneen viikonlopuksi jostakin vähän erikoisemmasta paikasta; joskus hotelliin on varattuna etukäteen jokin itseäni varten yllätys. Päivittäin hän huomioi minua/vaimoaan, ihan pienissäkin asioissa. Itse olen yrittänyt/ yritän ”muistaa” miestäni omalta osaltani; kyllähän mieskin tykkää, kun häntä hemmotellaan... (Emme asu Suomessa)

Kiva että mies huomioi romanttisesti sekä sinua että vaimoaan.

Vierailija
49/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että mies huomioi romanttisesti sekä sinua että vaimoaan.

Kirjoitus MOKA ! Kyllä minä, hänen vaimonsa, olen se ainut nainen hänen elämässään!

Vierailija
50/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ulkomaalainen ihana vaimoni muistaa minua joka päivä. Asumme Suomessa.

Vierailija
51/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä pitää kiirettä, koska olet täällä kuitenkin joka päivä aamusta iltaan.

Vierailija
52/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, sielunsisar! Minunkin nuoruuden haaveissani mies toi kukkia ja saatteli kotiovelle ilman taka-ajatuksia. Mutta turha toivo. Parhaat miehet ovat lopulta olleet varsin epäromanttisia juntteja, jotka ovat kuitenkin rakastaneet ja kohdelleet hyvin. Ne romanttisia elkeitä tehneet ovat nimenomaan näytelleet ja olleet heti perään väkisin tunkemassa kättä housuihin.

Vierailija
53/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, me suunnittelemme ainakin yhdessä lomamme ja minä haluan todellakin osallistua suunnitteluun, sillä se suunnittelu on loman yksi juttu. Kylpylät ja hotelliyöt ovat taas typeriä, niihin en edes ajattele lähteväni.

Ravintoloista en välitä, koska on vain ärsyttävää miten vähän ja huonoakin ruokaa monista paikoista saa ja hinta on kamala. Muiden ihmisten läsnäolo ja kalkatus ei ole myöskään kovin kiinnistavaa katsoa.

Kukkia saan joskus, mutta koska se olen minä, joka kaupassa käyn, niin yleensä ostan niitä itse. Viimeksi ostin tulppaaneja pääsiäiseksi ja pari viikkoa sitten muita leikkokukkia.

Sen sijaan mieheni ilahduttaa minua esimerkiksi pesemällä autoni samalla kuin pesee oman autonsakin. Tai sitten täällä on ruoka valmiina kun tulen töistä. Meillä on myös lapsia, joten tällaiset jutut ovat enemmän kuin mukavia.

Vierailija
54/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei tuollainen ole kuitenkaan tätä päivää. Ei siinä tarvita kukkakimppuja, vaan ylipäätään toisen huomioon ottamista. Eli esimerkiksi vaihtaa autoni renkaat, tuo peiton, jos palelen tms. Arjen pieniä, mutta sitäkin rakkaampia tekoja. Onneksi mulla on tuollainen mies <3

Mikäköhän tässä mun kommentissa oli alapeukutusta vaativaa? Oletteko kateellisia mun miehestä? No, syytä ehkä ollakin😁

Ei tuollaisissa arjen töissä ole mitään mieltäylentävää, koska jonkunhan pitää tehdä ne joka tapauksessa.

Kukkakimpun ja suklaarasian tuominen on pientä ekstraa, joka ilahduttaa harmaan arjen keskellä.

Vierailija
55/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei tuollainen ole kuitenkaan tätä päivää. Ei siinä tarvita kukkakimppuja, vaan ylipäätään toisen huomioon ottamista. Eli esimerkiksi vaihtaa autoni renkaat, tuo peiton, jos palelen tms. Arjen pieniä, mutta sitäkin rakkaampia tekoja. Onneksi mulla on tuollainen mies <3

Mikäköhän tässä mun kommentissa oli alapeukutusta vaativaa? Oletteko kateellisia mun miehestä? No, syytä ehkä ollakin😁

Ei tuollaisissa arjen töissä ole mitään mieltäylentävää, koska jonkunhan pitää tehdä ne joka tapauksessa.

Kukkakimpun ja suklaarasian tuominen on pientä ekstraa, joka ilahduttaa harmaan arjen keskellä.

Lisään, että minullakin on mies, joka tekee arkisia kotitöitä kuten laittaa ruokaa, tiskaa ja imuroi. Silti usein se pieni muistaminen, esim. yllätyssuklaalevy lähikaupasta, ilahduttaa.

Vierailija
56/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, omakaan mieheni ei ole suomalainen, mutta on todella huomaavainen. Kukkia tulee suhteellisen usein, lahjat ovat harkittuja ja kauniita. Nyt meillä on lapsia, joten kahdenkeskisiä ravintolaillallisia ei niin saa järkättyä, mutta wolt tuo paremmistakin ravintoloista ruokaa. Eilenkin woltattiin. Tekee hän myös arjen asioita ilokseni, tänään hän kokkasi aamiaisen, mutta kyllähän nuo romanttiset jutut tuottavat sitä erityistä iloa. Saan minä itsekin kukkani ostettua, mutta siitähän tässä ei ole kyse vaan toisen huomioimisesta.

Vierailija
57/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä pitää kiirettä, koska olet täällä kuitenkin joka päivä aamusta iltaan.

En todellakaan ole palstalla joka päivä!

Löysin tämän palstan muuten pari viikkoa sitten; on yksi tapa pitää yllä suomen kielen taitoani. Täällä, missä tällä hetkelläkin asun, ei tietääkseni asu muita suomalaisia. (Olin lähes sylivauva, kun muutimme pysyvästi pois Suomesta) Hyvää viikonloppua sinullekin!

Vierailija
58/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kohteliaasta lähestymisestä pitävä. Herrasmiehiä on edelleen, vaikka harvassa.

Yhtä harvassa kuin perinteisiä naisia. 

Tilanne paranee pikkuhiljaa. Aasialaisia kauniita, naisellisia ja perinteitä kunnioittavia kunniallisia naisia alkaa olla aina vaan enemmän ja enemmän Suomessa.

Aasialaiset naiset eivät ole kovin nättejä ja naisellisia vanhempana. Jostakin syystä monella on kiekuva ääni ja ihmeellinen laulava nuotti jutellessa ja se ärsyttää ihan kauheasti.

Vierailija
59/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko? Luultavasti et.

Vierailija
60/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, me suunnittelemme ainakin yhdessä lomamme ja minä haluan todellakin osallistua suunnitteluun, sillä se suunnittelu on loman yksi juttu. Kylpylät ja hotelliyöt ovat taas typeriä, niihin en edes ajattele lähteväni.

Ravintoloista en välitä, koska on vain ärsyttävää miten vähän ja huonoakin ruokaa monista paikoista saa ja hinta on kamala. Muiden ihmisten läsnäolo ja kalkatus ei ole myöskään kovin kiinnistavaa katsoa.

Kukkia saan joskus, mutta koska se olen minä, joka kaupassa käyn, niin yleensä ostan niitä itse. Viimeksi ostin tulppaaneja pääsiäiseksi ja pari viikkoa sitten muita leikkokukkia.

Sen sijaan mieheni ilahduttaa minua esimerkiksi pesemällä autoni samalla kuin pesee oman autonsakin. Tai sitten täällä on ruoka valmiina kun tulen töistä. Meillä on myös lapsia, joten tällaiset jutut ovat enemmän kuin mukavia.

Aah! Kuulostat kyllä niin unelmanaiselta, että mies kuin mies haluaisi suunnitella useamman lomareissun kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi