Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä luottamus syntyy ihmisten välille? Tuleeko se tyhjästä vai vaatiiko tekoja?

Vierailija
23.04.2022 |

Mikä vaikuttaa siihen luotatko ihmiseen suhteessa, mieheen tai naiseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tyhjästä tule. Teot ja sanat pitäisi käydä yksiin ja epämääräinen salamyhkäisyys aiheuttaa epäilyjä.

Vierailija
2/3 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia luottamuksen asteita, matalia ja korkeita. Minun on luotettava esimerkiksi lentokoneen kapteeniin, henkilökuntaan ja muihin, jotka ovat olleet koneen kanssa tekemisissä ja esimerkiksi lääkäriin olisi hyvä luottaa hänen ammattitaitonsa takia.

Läheisiin ihmisiin taas luottamus syntyy muulla tavoin ja kokemuksen kautta. Sen luottamuksen voi myös menettää helposti ja takaisin se ei tule nopeasti. Ihan itse voi päättää mitä asioita jakaa muille ihmisille, joten en olisi liian sinisilmäinen tässäkään asiassa. Jos olet lörpötellyt kaikki juttusi ympäriinsä, niin se on voi voi vaan, ehkä kannattaa miettiä seuraavalla kerralla tarkemmin, jos vastoinkäymisiä tulee. Pääasiassa itse luotan ihmisiin, mutta pidän naruista kiinni aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erilaisia luottamuksen asteita, matalia ja korkeita. Minun on luotettava esimerkiksi lentokoneen kapteeniin, henkilökuntaan ja muihin, jotka ovat olleet koneen kanssa tekemisissä ja esimerkiksi lääkäriin olisi hyvä luottaa hänen ammattitaitonsa takia.

Läheisiin ihmisiin taas luottamus syntyy muulla tavoin ja kokemuksen kautta. Sen luottamuksen voi myös menettää helposti ja takaisin se ei tule nopeasti. Ihan itse voi päättää mitä asioita jakaa muille ihmisille, joten en olisi liian sinisilmäinen tässäkään asiassa. Jos olet lörpötellyt kaikki juttusi ympäriinsä, niin se on voi voi vaan, ehkä kannattaa miettiä seuraavalla kerralla tarkemmin, jos vastoinkäymisiä tulee. Pääasiassa itse luotan ihmisiin, mutta pidän naruista kiinni aina.

Luottamuksen voi menettää helposti.