Apua..mitä mä teen...
haikailen edelleen edellisen miehen perään vaikka meidän seurustelusta on kulunut jo monta vuotta.
Hänellä on jo uusi perhe, mutta mutta en usko että hän on kovin onnellinen.
Ja edelleen ku nähään ni tuntuu et se yhteys on vieläkin tallella. ei nähdä usein mutta kun nähdään ni tuntuu et aikaa ei ois kulunut ollenkaa. tullaan hyvin juttuu ja ku oon hänen kanssa ni muu maailma unohtuu. ja tiedän että meillä olisi hauskaa yhdessä..
Miten voisin saada hänet? en uskalla suoraan sanoa, koska pelkään kuitenki pakkeja, hän on kuitenki lojaali eikä helposti jättäisi muijaansa.
mut mä haluan hänet, en oo ikinä halunnu ketään muuta ja kukaan ei tuu olemaan hän...
Kommentit (6)
Vaikka menisitte takasin yhteen niin sama kuvio saattaa toistua. Mies parkahan siinä ihan uhri on reppana kun on ihan vieteltävissä voi voi vaavia.
Ei vaan hei, itses kannalta UNOHDA
Terveisin kokemuksen syvä rintaääni
olen nyt vain oppinut elämään asian kaa.
Tiedän et en saisi mennä väliin, mutta se muija oli sillon niin vittumainen että sääliä ei hänelle heru...
mutta asian kanssa todellakin VOI elää ilman sen suurempia kaipauksen tunteita! Tsemppiä.
se taitaa olla ainut mies jota olen ikinä rakastanut...
Vierailija:
Vaikka menisitte takasin yhteen niin sama kuvio saattaa toistua. Mies parkahan siinä ihan uhri on reppana kun on ihan vieteltävissä voi voi vaavia.Ei vaan hei, itses kannalta UNOHDA
Terveisin kokemuksen syvä rintaääni
Olen vain oppinut elämään sen kaiherruksen kanssa. Rakastin häntä mutta rakastan nykyistäni. Jos joskus nykyisestäni eroaisin ja menisin vaikka tän exän kanssa yhteen niin tiedän että nykyiseni kaihertaisi siellä samalla lailla....
Oravanpyörä olisi valmis!!
Se on ohi, niin on ohi. Kunnioita sitä, että hänellä on uusi elämä. Vai sinäkö tässä olet tärkein, kun haluat hänet takas?
Sori vähän raju teksti, mutta mä en voi käsittää..