Erilaiset seksihalut parisuhteessa
Olemme puolisoni kanssa hieman reilu parikymppinen pariskunta. Tapasimme muutama vuosi sitten. Ongelma paljastui jo kyllä noin vuoden suhteen jälkeen. Suhteemme isoin kulmakivi on seksuaaliset mieltymykset, suurimpana sen määrä. Kumppanini ei omaa lainkaan ”seksuaalista viettiä” kuten minä. Olen kaunis, viehättävä nuori nainen ja laitan itseäni paljon. Saan paljon huomiota, mutta en omalta mieheltäni. Asia vaivaa minua niin paljon, että ehdotin avointa suhdetta toteuttaakseni omaa seksuaalisuuttani. Puoliso kuittasi asian sanomalla, että sitten lennän pihalle. Olen aivan murtunut henkisesti ja fyysisesti.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
On muuten hikisiä nämä Armaanit täällä komerossa!
Terveisin kaappihomo
Ja sulla taitaa olla jotain muita ongelmia ei parisuhteessa, vaan päänsisällä.
Olemme puolisoni kanssa hieman reilu parikymppinen pariskunta.
Ongelma paljastui jo noin vuoden suhteen jälkeen.
Meillä on pieni lapsi.
Parikymppiset menevät yhteen, vuoden kuluessa käy ilmi ettei seksihalut kohtaa, mutta silti tehdään yhdessä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni lapsi.
Parikymppiset menevät yhteen, vuoden kuluessa käy ilmi ettei seksihalut kohtaa, mutta silti tehdään yhdessä lapsi.
Pitää todistella vanhemmille ettei ole enää lapsi vaan aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni lapsi.
Ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan samalta kuin meillä. Minä en saanut panna suhteessa tai sen ulkopuolella. Halusin 5-10 krt päivässä ja hän 1-2 krt vuodessa. Erosimme ja sitten alkoi korona. Nyt 4v parittelematta.
N30
Hurja libido sinulla, ei viriilikään mies pysy tuossa mukana, fyysisesti alkaa olla mahdotonta.
Käyttäjä1912 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin kaappihomo
Sielläkö ne sullakin on? Kun kerran niin varma asiastasi olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan samalta kuin meillä. Minä en saanut panna suhteessa tai sen ulkopuolella. Halusin 5-10 krt päivässä ja hän 1-2 krt vuodessa. Erosimme ja sitten alkoi korona. Nyt 4v parittelematta.
N30
Hurja libido sinulla, ei viriilikään mies pysy tuossa mukana, fyysisesti alkaa olla mahdotonta.
Kaikkea uskottelevat .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Sitten useampi mies ettei tarvitse kärvistellä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1912 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin kaappihomo
Sielläkö ne sullakin on? Kun kerran niin varma asiastasi olet.
Naurettavaa, että lähdetään edes vitsailemaan tällaisilla asioilla paikassa missä nimenomaan aikuisten pitäisi saada keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Sitten useampi mies ettei tarvitse kärvistellä.
Tällekin on diagnoosi, hyperseksuaalisuus.