Erilaiset seksihalut parisuhteessa
Olemme puolisoni kanssa hieman reilu parikymppinen pariskunta. Tapasimme muutama vuosi sitten. Ongelma paljastui jo kyllä noin vuoden suhteen jälkeen. Suhteemme isoin kulmakivi on seksuaaliset mieltymykset, suurimpana sen määrä. Kumppanini ei omaa lainkaan ”seksuaalista viettiä” kuten minä. Olen kaunis, viehättävä nuori nainen ja laitan itseäni paljon. Saan paljon huomiota, mutta en omalta mieheltäni. Asia vaivaa minua niin paljon, että ehdotin avointa suhdetta toteuttaakseni omaa seksuaalisuuttani. Puoliso kuittasi asian sanomalla, että sitten lennän pihalle. Olen aivan murtunut henkisesti ja fyysisesti.
Kommentit (32)
Nait vahingossa kaappihomon. Sattuuhan sitä nuorena.
Ensinnäkin, naiset laittautuvat itseään varten, ei miestä/miehiä. Toisekseen, onko teillä kuitenkin seksiä ja kuinka tärkeää se on sinulle ja miehellesi ja kuinka usein sitä on? Meillä on hyvin erilaiset halut puolisoni kanssa, joten harrastamme noin kerran kuukaudessa ja siihen on totuttu.
Selkeästi kaappihomo, älä jää suhteeseen
Jo tuo ilmaisu "lentää pihalle" on sellainen sanonta miehen tai naisen suusta, että silloin kannattaa lähteä ihan omatoimisesti . Ihan kaikessa rauhassa ja suunnitellusti.
Itsekään en avoimeen suhteeseen suostuisi, ei niissä mitään pahaa ole jos kumpikin sitä haluaa, mutta itselle ei ei.
Suhde on muuten hyvä. Lisäksi meillä on pieni lapsi.
Saatko pakkeja aloitteisiisi vai onko seksiä kuitenkin silloin?
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, naiset laittautuvat itseään varten, ei miestä/miehiä. Toisekseen, onko teillä kuitenkin seksiä ja kuinka tärkeää se on sinulle ja miehellesi ja kuinka usein sitä on? Meillä on hyvin erilaiset halut puolisoni kanssa, joten harrastamme noin kerran kuukaudessa ja siihen on totuttu.
Minulla on melko huono itsetunto, joten olen laittautunut myös sen vuoksi millaista kohtelua nimenomaan ehkä koen saavani muilta tietyn näköisenä. Seksiä on n. 2 kertaa kuukaudessa, miehen halut tyydyttäen. Minun haluillani ei ole väliä. Toteutan itseäni joka ilta itsekseni, mutta ei se suhteen ongelmaa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on vasta vuoden ja juuri ostettiin asunto.
Ja tuohon soppaan olette pienen lapsen tehneet. Nyt sun on vaan kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Saatko pakkeja aloitteisiisi vai onko seksiä kuitenkin silloin?
Teen aloitteen hienovaraisesti noin kolmesta neljään kertaan viikossa. Saan pakit. Mies läpsäisee käteeni kun koitan koskea tai sanoo väsyneensä. Ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan heteromiehilläkin olla matala libido. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta ei pitäisi matalalibidoisena pariutua seksiä enemmän tarvitsevan kanssa ainakaan ilman kunnon keskustelua asiasta. Miehet eivät vain usein osaa myöntää itselleenkään, etteivät sovi siihen aina valmiin miehen stereotyyppiin.
Miten te saitte sen lapsen aikaan? Pipetillä?
Olisi kannattanut miettiä ennen lapsen tekemistä ja asunnon ostamista. Suhde ei pitkään noilla spekseilä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon soppaan olette pienen lapsen tehneet. Nyt sun on vaan kestettävä.
Lapsia tehdään myös väkivaltaisiin ja päihdeongelmaisia perheisiin. Lähtökohtaisesti sekä yhteiskunnallisesti seksuaalisesti ongelmia kokevat perheet eivät kuulu lasta tai hänen turvallisuuttaan vaarantavaan piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan heteromiehilläkin olla matala libido. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta ei pitäisi matalalibidoisena pariutua seksiä enemmän tarvitsevan kanssa ainakaan ilman kunnon keskustelua asiasta. Miehet eivät vain usein osaa myöntää itselleenkään, etteivät sovi siihen aina valmiin miehen stereotyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta ja asiaan sopivasta vastauksesta!
On muuten hikisiä nämä Armaanit täällä komerossa!
Terveisin kaappihomo
Kuulostaa ihan samalta kuin meillä. Minä en saanut panna suhteessa tai sen ulkopuolella. Halusin 5-10 krt päivässä ja hän 1-2 krt vuodessa. Erosimme ja sitten alkoi korona. Nyt 4v parittelematta.
N30
Selkeä peli.