14v poika oli lähdössä ulos reppu täynnä kaljaa
Että näin. 18 tölkkiä sieltä löytyi. Onneksi tuli sellainen tunne ja huomasin kurkata reppuun. On ihan liian nuori tuollaiseen. Ei olisi tölkkien määrän perusteella vain maisteltu. Varmasti olisivat juoneet enemmänkin.
Kommentit (40)
Taidanpa avata kaljatölkin.
Hölkyn kölkyn 🍺🍺🍺🍺🍺🍺
14v kieltämättä ihan liian nuori. Kolmisen vuotta lisää niin olisin huolissani jos ei olisi menossa kaljoittelemaan.
Se on jo niin juoppo, että vähempi ei riitä. Onneksi olkoon.
Mun 15v tytöltä taas löytyi siideriä.
Roskaa koko juttu.
Keksihän nyt vähän parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, valitettavasti.
Varmasti on, mutta ei silti hyväksi noin nuorille. Minä en lastani voi päästää ryyppäämään, ihan sama pääsevätkö kaverit vai eivät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä oli saanut nuo kaljat?
Yllättäen hän ei muistanut... Ap
Nelisen vuotta lisää niin olisin huolissani jos ei menisi lotraamaan. Siinä iässä on enää alle 8v aivojen kehitystä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
14v kieltämättä ihan liian nuori. Kolmisen vuotta lisää niin olisin huolissani jos ei olisi menossa kaljoittelemaan.
Mikä koulutus sulla?
Kyllä miesten pitää oppia se kaljan läträys nuorella iällä ja bros before hoes.
Kun nuorena opettelee niin vanhana osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, valitettavasti.
Varmasti on, mutta ei silti hyväksi noin nuorille. Minä en lastani voi päästää ryyppäämään, ihan sama pääsevätkö kaverit vai eivät. Ap
Sähän oot ihan ihme nipottaja. YOLO!
Minkäslainen rinkka sillä oli mukana,kun 18 tölkkiä oli saanut sinne ängettyä?
Toista se oli ennenmuinoin kun luokkakaveri kävi ostamassa luokkabileisiin Alkosta 25 pulloa Libistä. Olivat ihmetelleet määrää niin kaveri sanoi tyynesti, että tuli sukulaisia kylään.
Kylläpä avaamani kalja maistuukin hyvälle.
Suosittelen teitäkin maistamaan 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🤣
Niin että nyt sä sitten juot niitä takavarikoituja kaljoja ja marmatat pojalle miten väärin se on.
Oho. Mun poika ei kyllä juonut tuon ikäisenä yhtään alkoholia.