Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v poika oli lähdössä ulos reppu täynnä kaljaa

Vierailija
22.04.2022 |

Että näin. 18 tölkkiä sieltä löytyi. Onneksi tuli sellainen tunne ja huomasin kurkata reppuun. On ihan liian nuori tuollaiseen. Ei olisi tölkkien määrän perusteella vain maisteltu. Varmasti olisivat juoneet enemmänkin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v kieltämättä ihan liian nuori. Kolmisen vuotta lisää niin olisin huolissani jos ei olisi menossa kaljoittelemaan.

Mikä koulutus sulla?

Maatalouskoulu. Keinosiementäjä. Entä sulla?

Vierailija
22/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v kieltämättä ihan liian nuori. Kolmisen vuotta lisää niin olisin huolissani jos ei olisi menossa kaljoittelemaan.

Mikä koulutus sulla?

weeeteee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen rinkka sillä oli mukana,kun 18 tölkkiä oli saanut sinne ängettyä?

Toista se oli ennenmuinoin kun luokkakaveri kävi ostamassa luokkabileisiin Alkosta 25 pulloa Libistä. Olivat ihmetelleet määrää niin kaveri sanoi tyynesti, että tuli sukulaisia kylään.

Ah, Libis ja 70-luku 🤮

Vierailija
24/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen rinkka sillä oli mukana,kun 18 tölkkiä oli saanut sinne ängettyä?

Toista se oli ennenmuinoin kun luokkakaveri kävi ostamassa luokkabileisiin Alkosta 25 pulloa Libistä. Olivat ihmetelleet määrää niin kaveri sanoi tyynesti, että tuli sukulaisia kylään.

Voi kuule 18 tölkkiä menee ihan kevyesti tavalliseenkin koulureppuun.

Vierailija
25/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäset vetää piriä eikä kaljottele.

Vierailija
26/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus sulla?

Maatalouskoulu. Keinosiementäjä. Entä sulla?

Mä oon VTT, dosentti.

Vierailija
27/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Lasin paikka! Kysyä sen joka on Lapselle menny ostaa kaljaa!

Pitää ilmiantaa tämä joka osti!

Vierailija
28/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton ikäset vetää piriä eikä kaljottele.

Riippuu missä asuu ja missä porukassa liikkuu

Vierailija
29/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pulska reppu ton 18 tölkin jälkeen.

Vierailija
30/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin mutsi on Karen.

Vierailija
31/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mun poika ei kyllä juonut tuon ikäisenä yhtään alkoholia.

Miksiköhän tohon sun kommenttiin alapeukut. Kaikki nuoret nyt vaan ei juo. Meillä 14v poika, eikä juo. Istuvat kylillä, käyvät vuoroin kavereilla kahvilla, myös meillä. Kuluttavat aikaa mm. käymällä pizzalla, kuuntelevat musiikkia ym. Ollaan ylpeitä siitä, että on näin tunnollinen nuori.

Kerkeävät myöhemminkin.

Vierailija
32/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se lasin paikka kun saa pojalta 18 kaljaa. Lasista on mukavampi juoda kuin tölkistä. Ei sitä hakuhenkilöä paljasteta. Tulee uusia kertoja kun sitä tarvitaan. Koulut loppuu kohta kesäksi. Silloin on nuorilla hyvin yleisesti ryyppyjuhlat jossakin. Muistelehan omaa nuoruuttasi hetki kun valitat teinillesi.

Vierailija
33/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu, mitä sakkia taas! Mitenhän ovat yleensä oppineet kirjoittamaan?

Vierailija
34/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaljanjuonti on hyvä harrastus pojille.

Vierailija
35/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja. Ihan tulee nostalginen fiilis, kun itse olin se teini, jonka repusta vanhemmat noita juomia kaiveli. Poikasi on jo yläasteella, ihan normaalia. Toki määrä on tosi suuri. Oiskohan kaverinkin juomat ollu siinä, jos poikasi oli se, joka sai hommattua, vai onko isokokoinen?

Joudut toki puuttumaan, arestia, viikkorahan jäädytystä tms. (jälkimmäinen fiksu, kun rahat menee näköjään kaljaan). Mutta noin omasta puolestasi älä hätäänny, hyvä siitä tulee, ainakin jos kouluarvosanat kunnossa.

t. N37, KTM

Vierailija
36/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika aloittanut varhain harrastuksensa.

Vierailija
37/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla muistaa sitten, ettei niitä kaljoja kotiin viedä. On kyllä vähän turhan nuori tuollaiseen puuhaan. Eipä tuota oikein vanhemmat pysty estämäänkään, jos nuori haluaa kaljotella. Turha yrittää lukita kotiin, kun sitten vain karataan tai juodaan päivällä.

Vierailija
38/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja. Ihan tulee nostalginen fiilis, kun itse olin se teini, jonka repusta vanhemmat noita juomia kaiveli. Poikasi on jo yläasteella, ihan normaalia. Toki määrä on tosi suuri. Oiskohan kaverinkin juomat ollu siinä, jos poikasi oli se, joka sai hommattua, vai onko isokokoinen?

Joudut toki puuttumaan, arestia, viikkorahan jäädytystä tms. (jälkimmäinen fiksu, kun rahat menee näköjään kaljaan). Mutta noin omasta puolestasi älä hätäänny, hyvä siitä tulee, ainakin jos kouluarvosanat kunnossa.

t. N37, KTM

Jatkan vielä, että voi olla kaverin juomat sun pojalla omiensa lisäksi myös siksi, että kaverinsa vanhemmat kytänneet tähän asti tiukemmin tai kaveri jäänyt jo aiemmin kiinni. Ei poikasi välttämättä käräytä kaveria sulle, kun itse tietää saavansa rangaistuksen joka tapauksessa, ni turhaa hommata rangaistusta kaverillekin.

Vierailija
39/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mun poika ei kyllä juonut tuon ikäisenä yhtään alkoholia.

Niinhän sä luulet. Mulla oli teininä tapana jäädä kiinni vanhemmille kaikesta (tai sit mun vanhemmat vaan tiesi nää kuviot itsekin ja osasivat epäillä). Monen muun vanhemmat oli ihan tajuttoman hyväuskoisia. Siis vaikka ihan ympäripäissään istuttiin jonkun äidin kyytiin, joka tuli meitä illalla hakemaan, ei tuo huomannut/halunnut huomata mitään, eikä jälkikäteenkään omalta muksultaan mitään kysellyt juomisista. Kotiin mennessä mun vanhemmat aina arvioi hyvin tarkkaan, missä kunnossa olin.

Jotkut on näitä ”ei meidän pikkumussukka pahoja tee”, toiset tuntee lapsensa paremmin ;)

Ja nämä mun muistelot pikkukaupungissa tapahtunutta, mutta esim. omat vanhempani korkeakoulutettuja ja itse myös.

Vierailija
40/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se lasin paikka kun saa pojalta 18 kaljaa. Lasista on mukavampi juoda kuin tölkistä. Ei sitä hakuhenkilöä paljasteta. Tulee uusia kertoja kun sitä tarvitaan. Koulut loppuu kohta kesäksi. Silloin on nuorilla hyvin yleisesti ryyppyjuhlat jossakin. Muistelehan omaa nuoruuttasi hetki kun valitat teinillesi.

Jep. Se hakija on aina joku tuntematon juoppo, jolle antoivat 5e, että hakee. Vaikka oikeasti oli varmaan jonkun isosisarus tai jonkun harrastuksen kautta tuttu 18v. Vanhemmille sellanenkin mietintään, että onko kiva joku lasu sekoittaa hommaan ja hommata rikosrekisteri sille toiselle lapselle, joka jo 18v.

Ihan itse ne muksut kannattaa kurissa pitää.

Huolestuisin enemmän, jos kouluarvosanat heikkoja, kuin että jos repussa kaljaa teinillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä