Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menette inttiin tai sivariin?

Vierailija
22.04.2022 |

Ei mitään järkeä mennä niihin. En tajua miten joku 150e/kk motivoi yhtään ketään menemään johonkin inttiin. Vapautuksen saa kun sanoo esimerkiksi että "tapan itseni jos joudun armeijaan". Itse käytin tuota lausetta ja C-paperit tuli että oikein heilahti. Joten mikä siinä vapautuksen huijaamisessa on niin vaikeaa? En tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole luoti/pommisateessa pelkästään ottavana osapuolena, jos kerran valita saa.

Vierailija
22/23 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi työhön tai vuokraisi asuntoa miehelle joka on saanut vapautuksen intistä muun kuin vammaisuuden takia tai joka on totaalikieltäytyjä. Siviilipalveluksen hyväksyn jos mies pystyy hyvin perustelemaan vakaumuksensa. Sorry vaan, miehet, minua ei kiinnosta haluatteko te mennä inttiin vai ette. Vaadin että te puolustatte Suomea niinkuin minäkin aion tehdä, jossakin minulle, vanhalle naiselle, sopivassa roolissa. Sota-aikana karkurit ammutaan ja se on aivan oikein. Te ette pääse pakoon ulkomaille jos Venäjä hyökkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi työhön tai vuokraisi asuntoa miehelle joka on saanut vapautuksen intistä muun kuin vammaisuuden takia tai joka on totaalikieltäytyjä. Siviilipalveluksen hyväksyn jos mies pystyy hyvin perustelemaan vakaumuksensa. Sorry vaan, miehet, minua ei kiinnosta haluatteko te mennä inttiin vai ette. Vaadin että te puolustatte Suomea niinkuin minäkin aion tehdä, jossakin minulle, vanhalle naiselle, sopivassa roolissa. Sota-aikana karkurit ammutaan ja se on aivan oikein. Te ette pääse pakoon ulkomaille jos Venäjä hyökkää.

Sinä voit vaatia mitä haluat mutta miksi tottelisin sinun vaatimuksiasi? Sekä miksi kukaan haluaisi tulla sinulle töihin tai vuokralle?