Naapurissa asuu kaunis 28-35v sinkkunainen joka kulkee aina yksin, miten lähestyä``
Miten lähestyä?? näen hänet aina yksin kulkemassa kun katson ikkunasta
Kommentit (159)
Odota sitä pimeässä, sit meet sen luo, otat sen käsistä kiinni ja viet sen puskaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille rakkauskirje postiluukusta. Romanttista <3
Onpa vastenmielistä. Pelottavaa suorastaan. En todellakaan halua kirjeitä naapurin miehiltä.
Vislaa ikkunasta ja huutele perään et hei tuu vähän käymään täällä
Vierailija kirjoitti:
Juokset pihalle ja tokaiset "Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle?".
Tää on kyl niin legendaarinen että repeisin varmaan nauruun jos joku tän mulle huutelis pihalla.
Jos se kerran ihan naapurissa asuu, niin luontevaa alkuun vaan ystävällisesti moikata. Jossain vaiheessa sitten vaihtaa muutaman sanan jostain tilanteeseen sopivasta. Kyllä sä vaistoat jos sitä kiinnostaa tutustua lähemmin.
Raahaa myös usein painavia kasseja. Tarvisikohan apua?
t. AP
Anna hänen kulkea ihan rauhassa. Itse olen vanha ja ruma.Silti napurista itseäni nuorempi mies kuin itseäni vanhempi mies,lähesty kaljassa ja juuri tuota iskemistä.Nuorempi mies huusi peräni känissä ,en sinua olisi huolinut vanhaa akka, kun sai pakit!Asui nuori tai vanha nainen yksin,ei tarkoita on vapaata ristaa!Olin unohtanut laitta ilmotustaululle lapun: Minulla on suhde!
On ihan parasta että pysyttelet kaukana, jos palstalta neuvoja joudut hakemaan, ei tosimies tarvitse Vauvapalstan typeriä kommentteja. Hussss....
No jos naapuri niin menet jauhamaan jotain taloyhtiö- asiaa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Menet sen luo ja sanot sille että olen jo pitkään tarkkaillut sinua, kyllä se siitä sitten etenee...
Etenee rikosilmoituksen tekoon. 🙄
Tää kyttääjä on vielä alluakin hullumpi. Anna nyt ihmisten olla rauhassa.
Voi mennä ihan juttusille, vaihtaa muutama sana. Kyllä voi kiinnostusta osoittaa :)
Voit sanoo et "moi, vauva-palstalla kehoitettiin lähestymään sinua näin..."
Vielä naapurissa? Älä missään nimessä lähesty. Kauheaa, jos joku naapuri alkaisi pyytää ulos tms.
Tuu auttaan mua seuraavan kerran!. Jaksa aina roudata yksin niitä kasseja, vaik vieressä kauppa onkin😄
Tollaset stalkkeriääliöt saa pippuria silmiin ja polven kilkuttimilleen.
Itsepuolustuskurssit on käyty.
Tervehdit, kysyt hänen nimeä, ja ET missään tapauksessa esittele itseäsi ennen kuin nimeäsi kysytään.
Käytät nimesi tiedustelua tai tiedustelemattomuutta tutkana siitä, onko hän ylipäätään kiinnostunut sinusta.
Vastavuoroisuuden periaate toimii täydellisenä tutkana.
Keskeytät operaation heti, kun vastavuoroisuutta ei ole.
Sanot olipa kiva, heippa.