Olen 37-vuotias miesoletettu, enkä ole koskaan ostanut itselleni sukkia tai kalsareita
Ensin niitä osteli äiti ja myöhemmin naisystävät ba anopit. Ei ole koskaan tullut tarvetta vaivautua itse ostelemaan niitä. Myöskään pitkiä kalsareita en ole koskaan itse ostanut. Näinköhän tästä elämästä selviää kokematta noiden ostamisen tuomia tunteita?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Mutt tunnen itseni pervoksi ainoana miehenä miesten alusvaateosastolla ;-)
Minua ahdistaa naiset miesten osastolla. Sovitaanko, että pysyt pois sieltä kun minä (harvoin) ostan vaatteita?
M44
Lukutaidossa vai ymmärryksessä häikkää, vai onko iänikuinen miesten tyhmä vitsi?
Lukutaidossa häikkää. Mutta ahdistaa silti! :D
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesoletettu? Etkö siis itse tiedä, mikä olet?
Ajattelin tuolla termillä välttää suurimmat mielipahat. Ap
Mitkä mielipahat? Miksi joku pahoittaisi mielensä siitä, että sinä koet olevasi mies?
Veikkaan että aika moni parisuhteessa oleva nainen on saanut koko loppuelämänsä paitulit ja lutrutrikoopyjamat lahjaksi myös samoin kuin ap kalsarinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisoletettu enkä ole ikinä ostanut puolisolle sukkia tai alusvaatteita. Avioliitossa yli 30 vuotta.
Minunkaan nykyinen naisoletettu puolisoni ei ole koskaan ostanut minulle mitään noista 18 vuoden aikana. Aiemmat tyttöystäväoletetut senkin edestä. Nykyään niitä ostelee anoppi ja naisoletetun puolisoni sisko. Ap
Eipä tulisi mieleenkään ostaa sisarukseni kumppanille jotain alusvaatteita, hieman kipeää.
Minunkaan nykyinen naisoletettu puolisoni ei ole koskaan ostanut minulle mitään noista 18 vuoden aikana. Aiemmat tyttöystäväoletetut senkin edestä. Nykyään niitä ostelee anoppi ja naisoletetun puolisoni sisko. Ap