Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37-vuotias miesoletettu, enkä ole koskaan ostanut itselleni sukkia tai kalsareita

Vierailija
22.04.2022 |

Ensin niitä osteli äiti ja myöhemmin naisystävät ba anopit. Ei ole koskaan tullut tarvetta vaivautua itse ostelemaan niitä. Myöskään pitkiä kalsareita en ole koskaan itse ostanut. Näinköhän tästä elämästä selviää kokematta noiden ostamisen tuomia tunteita?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Mutt tunnen itseni pervoksi ainoana miehenä miesten alusvaateosastolla ;-)

Vierailija
2/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Mutt tunnen itseni pervoksi ainoana miehenä miesten alusvaateosastolla ;-)

Hahah! Vai meneekö tämä oikeasti niin, ettei kukaan muukaan mies noita itse ostele? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan naisten alkkarit niin ei hävetä

Vierailija
4/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ikinä harmita, ettet saa itse valita? Vai onko alusvaatteiden ostaminen jo ajatuksen tasollakin vain yksi ärsyttävä lisähomma?

Itse inhoan muiden vaatteiden ostamista, mutta alusvaatteiden ja sukkien ostaminen on jostain syystä mukavaa. On ne kyllä kivoja lahjoinakin.

Vierailija
5/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesoletettu? Etkö siis itse tiedä, mikä olet?

Vierailija
6/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain mies joka ostaa itse vaatteensa?

Vierailija
7/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ikinä harmita, ettet saa itse valita? Vai onko alusvaatteiden ostaminen jo ajatuksen tasollakin vain yksi ärsyttävä lisähomma?

Itse inhoan muiden vaatteiden ostamista, mutta alusvaatteiden ja sukkien ostaminen on jostain syystä mukavaa. On ne kyllä kivoja lahjoinakin.

No ei lainkaan. Malli on ollut aina oikea ja tekstiilit ihan kivannäköisiä. On se ihan mukavaa, kun niitä saa säännöllisesti joululahjaksi, kun en koskaan edes toivo mitään joululahjoja. Tiedän kuitenkin joka joulu, että kalsareita on ainakin tulossa. :D Ap

Vierailija
8/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa naiset miesten osastolla. Sovitaanko, että pysyt pois sieltä kun minä (harvoin) ostan vaatteita?

M44

Vierailija
9/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua hyvin. Olen ostanut sukat ja kalsarit miehelleni ja vävylleni jo vuosikaudet. Sen varaan ne laskeekin, että jouluna ja synttäreinä saavat aina uudet kasat niitä.

Vierailija
10/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa naiset miesten osastolla. Sovitaanko, että pysyt pois sieltä kun minä (harvoin) ostan vaatteita?

M44

Joo, en mä käy niitä siellä hypistelemässä. Tilaan kaiken netistä. N59

Vierailija
11/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen provon yksinpuhelu täällä sitten. :D Oletkohan nainen, joka haluaa tuoda esille miesten kyvyttömyyttä ihan elämän perusasioissa vai voisko joku oikeasti olla tuollainen?

Vierailija
12/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen provon yksinpuhelu täällä sitten. :D Oletkohan nainen, joka haluaa tuoda esille miesten kyvyttömyyttä ihan elämän perusasioissa vai voisko joku oikeasti olla tuollainen?

Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, niin aina tulee joku väittämään avausta provoksi. Onko se niin vaikeaa uskoa, että avaus on mahdollisesti totta? Ap

Vierailija
13/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lainkaan. Malli on ollut aina oikea ja tekstiilit ihan kivannäköisiä. On se ihan mukavaa, kun niitä saa säännöllisesti joululahjaksi, kun en koskaan edes toivo mitään joululahjoja. Tiedän kuitenkin joka joulu, että kalsareita on ainakin tulossa. :D Ap[/quote]

Kiva. :) Ja varmaan mukava lahjanantajastakin antaa jotakin sinua aidosti ilahduttavaa.

Vierailija
14/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesoletettu? Etkö siis itse tiedä, mikä olet?

Ajattelin tuolla termillä välttää suurimmat mielipahat. Ap

Vierailija
15/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Lukutaidossa vai ymmärryksessä häikkää, vai onko iänikuinen miesten tyhmä vitsi?

Vierailija
16/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko aamulääkkeet?

Vierailija
17/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, niin aina tulee joku väittämään avausta provoksi. Onko se niin vaikeaa uskoa, että avaus on mahdollisesti totta? Ap

Olen eri, mutta jos sinä itse puhut itsestäsi miesoletettuna, niin mikä muu sinä muka silloin olet kuin kapinen trolli?

Vierailija
18/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta jos sinä itse puhut itsestäsi miesoletettuna, niin mikä muu sinä muka silloin olet kuin kapinen trolli?

Vai niin. Ap

Vierailija
19/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisoletettu enkä ole ikinä ostanut puolisolle sukkia tai alusvaatteita. Avioliitossa yli 30 vuotta.

Vierailija
20/26 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas osti ekat dödönsä tässä vähän aikaa sitten. Aina ennen hänen äitinsä oli ostanut jotain hienompia merkkejä laivoilta ja lentokentiltä.

Koronan myötä tuli napattua ruokakaupan hyllystä joku Rexona ja tajuttua, että se on ihan yhtä hyvä.

Olen minäkin saanut anopin ostamia dödöjä ihan riittämiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi