Otetaanpa ihan ajatuksen tasolla vain että omistaisit jopa 2000 e tililläsi
Niin kävisitkö päivittäin pizzeriassa syömässä tai mukaan kannettuna 1 normaalikokoisen pizzan?( Max 8 euroa noin per yksi lätty) ja cokis mukaan 1.5 litraa
Kommentit (28)
Aika jännä ajatus, että joillekin 2 000 on paljon. Mun 13-vuotiaalla pojallakin on tilillään reilusti enemmän. Eikä ole mitään perintörahoja.
Hyi!
Miksi söisin roskaruokaa ja joisin sokerivettä, no en tosiaankaan!
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä ajatus, että joillekin 2 000 on paljon. Mun 13-vuotiaalla pojallakin on tilillään reilusti enemmän. Eikä ole mitään perintörahoja.
Mihin töihin pääsee muka 13-vuotiaana?
Olis aikamoinen paniikki päällä.
mies54v
Kuinka monta päivää menisi, että 2000 euroa olisi loppunut? Onkohan ap tehnyt tähän liittyvää jakolaskua?
2000 eurolla ei söisi 8 euron pizzaa päivittäin edes yhtä vuotta.
En kävis. Mun kotikaupungissa ei ole sellaista pitseriaa, josta saisi niin hyvää pitsaa, että sitä viitsisi jatkuvasti syödä.
Kotipizza on ainut, josta viitsii edes tilata, mutta sekin on vielä todella kaukana hyvästä pitsasta.
Rakastan pitsaa ja italiassa voin elää viikkoja hyvällä pitsalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin töihin pääsee muka 13-vuotiaana?
Jotkut lahjoittaa synttäreille ja saa kai pikku jobeja tehdä, vahtia lapsia, jakaa mainoksia jne.
En kävis, teen viikon ruoka ostokset kerralla. 50€ per vk
Kävelisin pankkiin jonon ohi ja prkleihin kanssa selvittäisin mihin rahat ovat hävinnyt. Siis jos ei Nordea kun siellä on normaalia.
Tilillä on enemmän rahaa kuin tuo 2000e ja riippumatta rahatilanteesta en jaksaisi syödä pizzaa tai mitään muutakaan samaa ruokaa jatkuvasti ravintolassa tai kotiinkuljetettuna.
En, mutta ei se ole rahasta kiinni vaan terveydestä.
Ja sitten toisaalta onhan sitä muutakin hyvää ruokaa kuin pizza. Varmasti hauaisin välillä pizzan sijaan sushia tai kanansiipiä.
Vierailija kirjoitti:
2 000 euroa on paljon. Ei ehkä jossain 'keskiluokassa', mutta heti siitä alempana. Silmiä auki kiitos.
Tilillä on moninkertainen määrä raaha enkä käy joka päivä pizzalla. Pari kertaa viikossa syön ulkona (lähinnä viikonloppuisin) mutta en siis joka päivä enkä tietenkään joka kerta pizzaa. Kyllä siihen ulkonasyömiseenkin kyllästyy ja tekee jo mieli itsetehtyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta päivää menisi, että 2000 euroa olisi loppunut? Onkohan ap tehnyt tähän liittyvää jakolaskua?
2000 eurolla ei söisi 8 euron pizzaa päivittäin edes yhtä vuotta.
Plus tuohon päälle vielä se joka päiväinen 1,5l kokis ja jos sen ostaa ylihintaan pizzeriasta niin hintaahan tulee jo ainakin sen 12e/päivä. Vaikka itselläni on huomattavasti enemmän rahaa tilillä, en silti koskaan tuhlaisi rahaa joka päiväiseen ulkonasyömiseen. Edelleenkin ostan juomat muualta kuin pizzeriasta jos en jää sinne syömään koska pizzeriasta ostettuna juomat ovat kalliita. Tämä siis ihan periatteesta koska kyllähän minulla olisi varaa ostaa ne juomatkin sieltä samasta paikasta mutta tuntuu tuhlaukselta maksaa niistä kaksinkertainen hinta. Ja eihän tuo terveellistäkään olisi syödä joka päivä pizzaa.
2k kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 000 euroa on paljon. Ei ehkä jossain 'keskiluokassa', mutta heti siitä alempana. Silmiä auki kiitos.
Silmiä auki kiitos sielläkin suunnalla..2000 on ihan oikeasti todella vähän/tavallinen summa.
Vierailija kirjoitti:
2k kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmiä auki kiitos sielläkin suunnalla..2000 on ihan oikeasti todella vähän/tavallinen summa.
Ei 13-vuotiaalle.
Mulla on koko ajan enemmän tililläni. En ole käynyt pizzalla vuosiin.