Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin kotiinkuljetuksen Postilta, niin paketti on siirretty yli 10km päähän johonkin randomi R-Kioskille Helsingissä :D

Vierailija
22.04.2022 |

Ei hyvä luoja :D tuohon 10km väliin mahtuu varmaan kymmeniä lähempiäkin noutopisteitä. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun Postin paketti menee toiselle puolelle kaupunkia... mutta viimeinen aivan satavarmasti. Aikaisemminkin vitutti huolella, mutta nyt napsahti vitutusaura päässä lopullisesti. Kotiinkuljetuspaketti vielä. Tilaan ainoastaan Matkahuollolta tai joltain Budbeeltä jatkossa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa vielä ne niiden viestien nykytyyli ”moikkulimoi sun paketti tuli just tänne Hevonperseentien noutopisteelle Periferiaan, tuu hakee kun kerkeet puspus”

Vierailija
2/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Posti on aivan käyttökelvoton paskafirma. Mutta hyvä, että toimitusjohtaja kuitenkin saa sen 90 000 kuukaudessa plus edut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja valita

Jos väittää että Et ollut kotona niin kerrot että olit

Vierailija
4/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ja valita

Jos väittää että Et ollut kotona niin kerrot että olit

Juuri jätti Postin kaveri paketin ovelleni, kun olin OmaPostissa antanut siihen luvan. Hyvissä ajoin tuli tieto, että ovat tuomassa pakettia ja piti valita tuodaanko kotiin vai viedäänkö automaattiin. Kun valitsin kotiintoimituksen, niin kysyttiin saako jättää ovelle vai viedäänkö sitten nimettyyn noutopisteeseen.

Vierailija
5/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja sano että piti tulla kotiinkuljetuksella, kukaan ei ole käynyt edes yrittämässä toimitusta että tuokaa se paketti tänne sovitusti, minä en sitä lähde hakemaan 10 km päästä!

Vierailija
6/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoit tuosta tietenkin. Maksettu palvelu, niin pitäähän sitä rahoille saada vastinetta.

Reklamointi kannattaa siis tehdä suoraan lähettäjälle, on myös mahdollista että ovat tehneet virheen lähettäessä. Eli kyseiseen firmaan vaan yhteys ja he hoitaa asian!

Vierailija
7/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sitä päätä millä kyydillä se lähettäjä sen toimittaa. Tuohan ei liene Postin vika vaan luultavimmin sinun. Et ollut kotona kun sitä tuotiin tai et antanut ovikoodia.

Vierailija
8/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä sitä päätä millä kyydillä se lähettäjä sen toimittaa. Tuohan ei liene Postin vika vaan luultavimmin sinun. Et ollut kotona kun sitä tuotiin tai et antanut ovikoodia.

Kotiinkuljetuksissahan sovitaan erikseen se toimitusaika, liekkö aloittajalle edes tullut tätä viestiä / soittoa. Ei kukaan 24/7 odota kotona passissa yhden paketin tähden.

Vierailija
9/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin paketin pakettiautomaattiin alakerrassa olevaan tavarataloon. Lokeroita siellä parisen sataa. Ja postin päätoimipistekin siinä ihan vieressä. Paketti oli uudelleenohjattu naapurikunnan R-kioskiin.

Mulla on auto, mutta mites joku autoton sinne lähtis?

Vierailija
10/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinne postiin ei voi edes reklamoida! Nillä ei ole mitään osoitetta missään niiden sivuilla. Ainoa tapa valittaa on soittaa asiakaspalveluun, jossa on vastaamassa joku reppana jolle huutaminen ei auta yhtään mitään, tai joku tosi tympeä tyyppi jolla ei ole asiakaspalvelusta hajuakaan. Olen joutunut kokeilemaan useamman kerran.

Kerran puhelinpalvelun tyyppi sanoi, että selvittää jakelusta ja palaa asiaan - ei koskaan tehnyt sitä. Soitin toisen kerran samasta asiasta ja ihan sama juttu. Se paketti pitää hakea sieltä kuusesta, muuten se palautetaan lähettäjälle. Viime viikolla minulle kävi just niin, lähettäjä oli vielä pyytänyt erikseen postilta toiseen paikkaan toimittamista. Asiakaspalvelija oli vastannut että juujuu hoituu, ja sitten paketti palautui lähettäjälle. Posti on ihan syvältä.

Vierailija
11/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetuksissahan sovitaan erikseen se toimitusaika, liekkö aloittajalle edes tullut tätä viestiä / soittoa. Ei kukaan 24/7 odota kotona passissa yhden paketin tähden.

Tämä. Tilasitko ap varmasti kalleimman kotiinkuljetuksen, vai sen jossa postikuski tavallisen työpäivänsä aikana tulee toimittamaan pakettia ja vie sen jonnekin asiamiespostiin jos et ollut kotona?

Vierailija
12/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin ja sen jälkeen en postin kautta ole tilannut mitään. Oli siis vielä niin, että tämän lähettäjän myymäläkin oli lähempänä mitä tämä postin keksimä noutopiste..

Lähettäjä oli sentään fiksu ja asiakasystävällinen toimija eli hyvitti koko tilauksen postikuluineen ja tehtiin sitten uusi tilaus, jonka toimitti itse tuohon ovelle asti. Mainitsi vaihtavansa kuljetusyhtiötä justiinsa kun voimassa oleva soppari vaan postin kanssa päättyy..

Vierailija
13/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin paketin pakettiautomaattiin alakerrassa olevaan tavarataloon. Lokeroita siellä parisen sataa. Ja postin päätoimipistekin siinä ihan vieressä. Paketti oli uudelleenohjattu naapurikunnan R-kioskiin.

Jos ne laatikot on varattu, niin ne on varattu. Fiksuinta olisi kun noihin tulisi säilytysmaksu tyylii 4 päivää maksutta ja sen jälkeen vitonen per päivä. Ihmiset innostuisivat ripeämmin hakemaan pakettinsa. Nyt moni odottanee sinne viimeisiin mahdollisiin päiviin.

Vierailija
14/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinne postiin ei voi edes reklamoida! Nillä ei ole mitään osoitetta missään niiden sivuilla. Ainoa tapa valittaa on soittaa asiakaspalveluun, jossa on vastaamassa joku reppana jolle huutaminen ei auta yhtään mitään, tai joku tosi tympeä tyyppi jolla ei ole asiakaspalvelusta hajuakaan. Olen joutunut kokeilemaan useamman kerran.

Kerran puhelinpalvelun tyyppi sanoi, että selvittää jakelusta ja palaa asiaan - ei koskaan tehnyt sitä. Soitin toisen kerran samasta asiasta ja ihan sama juttu. Se paketti pitää hakea sieltä kuusesta, muuten se palautetaan lähettäjälle. Viime viikolla minulle kävi just niin, lähettäjä oli vielä pyytänyt erikseen postilta toiseen paikkaan toimittamista. Asiakaspalvelija oli vastannut että juujuu hoituu, ja sitten paketti palautui lähettäjälle. Posti on ihan syvältä.

Postin sivuilta kun tarkkaan etsii, niin löytää palaute-lomakkeen, jota kautta voi hoitaa myös pakettiasioita. Mutta minulla on ihan samanlaisia kokemuksia siitä, että asiakaspalvelusta ei kuitenkaan ole mitään hyötyä. Lisäksi paketteja myös katoaa lajittelukeskuksessa eli todennäköisesti Postin henkilökunnasta joku varastaa niitä. Posti on varmaan polkenut palkat niin alas, että siellä jaksaa olla tekevinään töitä enää jotkut koulupudokkaat ja ulkomaalaistaustaiset kouluttautumattomat.

Vierailija
15/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne laatikot on varattu, niin ne on varattu. Fiksuinta olisi kun noihin tulisi säilytysmaksu tyylii 4 päivää maksutta ja sen jälkeen vitonen per päivä. Ihmiset innostuisivat ripeämmin hakemaan pakettinsa. Nyt moni odottanee sinne viimeisiin mahdollisiin päiviin.

Postin pitäisi ensin pitää huolta siitä, että paketti tulee varmasti perille tavoiteajassa. Nyt ei voi yhtään luottaa niihin kuljetusaikoihin eikä suunnitella paketin hakemista etukäteen. Eivät kaikki asu automaattien naapureina.

Vierailija
16/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirtyi paketti automaatista matkahuoltoon paketin koon vuoksi. Tilasimme siis mopon osia ja ihmettelin, että mitä se poika olikaan tilannut, piti tilata vain jotain pientä.

Hakemista vaikeutti matkahuollon rajoitetut aukiolo-ajat. No loppujen lopuksi saatiin se haettu. Paketti oli kirjekuoren kokoinen painoltaan varmaan 50gr. Siellä oli joku hyvin pieni ja köykäinen mopon osa.

Meillä päin vissiin tosi pienet pakettiautomaatit.

Vierailija
17/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onnistunut reklamoinnit aina sitä kautta, että oon ollu yhteydessä sinne lähettävään tahoon. Jotakin kautta he on ainakin yhteyden saaneet, kerta asia on hoitunut :D Toki varmaan siitä kiinni, että minkälainen asiakaspalvelija sattuu. Ja kyse ollut siis aina kotiinkuljetuksesta. Ilmeisesti noiden noutopisteiden kanssa aina hankalampaa..

Vierailija
18/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL sentään kysyy etukäteen, että onko kotiinkuljetus hankala. Haluaisitko mieluummin noutaa pakettisi kätevästi täältä hevonperseestä mihin ei julkisilla edes pääse.

Mitähän ne oikein miettii.

Jos valitsen kotiinkuljetuksen 14 €, enkä valitse noutoa noutopisteestä 0 €, niin miksi ihmeessä haluaisin yhtäkkiä hakea pakettini vielä hankalammasta paikasta kuin se noutopiste. Ja edelleen maksaa 14 € siitä peruuntuneesta kotiinkuljetuksesta.

Vierailija
19/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin sivuilta kun tarkkaan etsii, niin löytää palaute-lomakkeen, jota kautta voi hoitaa myös pakettiasioita. Mutta minulla on ihan samanlaisia kokemuksia siitä, että asiakaspalvelusta ei kuitenkaan ole mitään hyötyä. Lisäksi paketteja myös katoaa lajittelukeskuksessa eli todennäköisesti Postin henkilökunnasta joku varastaa niitä. Posti on varmaan polkenut palkat niin alas, että siellä jaksaa olla tekevinään töitä enää jotkut koulupudokkaat ja ulkomaalaistaustaiset kouluttautumattomat.

Ne postin jakeluautot seisoo usein ovet sepposen selällään eli sieltä voi käydä nyysimässä kuka vaan ohikulkijakin paketin jos vaan pokkaa riittää. Ja jos viitsii käyttää sitä nostolautaa niin voi viedä vaikka kokonaisen rullakonkin..

Se elämäänsä kyllästynyt hoomohammedmoilanen ei taatusti huomaa mitään kun takaisin palaa eikä ainakaan perään lähde.

Vierailija
20/54 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi kertaa mennyt paketti viereiselle paikkakunnalle, laitoin viestiä ja heti laitettiin tulemaan takaisin omalle paikkakunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme