Kiltti mies OFFICIAL
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
K1lttimies = alemman tason narsisti, jolla on narsistin halut ja tarpeet, mutta ei kykyä niiden toteuttamiseen käytännössä ja pitää katsoa kateellisena vierestä, kun ylätason narsistit porskuttavat sillä areenalla, jonne hän itsekin haluaisi (=panemaan liukuhihnalta vaihtuvia naisia ja esineellistämään näitä).
Sillä välin me hengeltämme terveet elämme normaalia tylsää elämäämme kuka keskiluokkaisesti ja kuka duunarimaisesti ja olemme autuaan tietämättömiä k1lttimiesten eksistentiaalisista kriiseistä ja hoitamattomista mielenterveysongelmista ja peruuttamattomista persoonallisuushäiriöistä.
Mä oon todennut tämän osuvan aika oikeaan. Itsellä oli kamala vuoristoratasuhde " julkinarsistisen" tyypin kanssa. Valitsin mielestäni seuraavaksi täysin vastakohdan, juuri ns kiltin ja empaattisen miehen. Pa*kanmarjat. Hänen kanssaan suhde oli vielä traumatisoivampi kuin edellinen. Pääsi vetämään maton täysin altani ja lopulta sairastuin. Myönsi, että oli alkuun feikki ja antoi itsestään väärän kuvan jotta miellyttäisi minua. Tämä on nyt vapaalla, sanoisin vaan että varokaa kaikkia jotka vaikuttaa olevan liiankin hyviä ollakseen totta. He myös ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K1lttimies = alemman tason narsisti, jolla on narsistin halut ja tarpeet, mutta ei kykyä niiden toteuttamiseen käytännössä ja pitää katsoa kateellisena vierestä, kun ylätason narsistit porskuttavat sillä areenalla, jonne hän itsekin haluaisi (=panemaan liukuhihnalta vaihtuvia naisia ja esineellistämään näitä).
Sillä välin me hengeltämme terveet elämme normaalia tylsää elämäämme kuka keskiluokkaisesti ja kuka duunarimaisesti ja olemme autuaan tietämättömiä k1lttimiesten eksistentiaalisista kriiseistä ja hoitamattomista mielenterveysongelmista ja peruuttamattomista persoonallisuushäiriöistä.
Mä oon todennut tämän osuvan aika oikeaan. Itsellä oli kamala vuoristoratasuhde " julkinarsistisen" tyypin kanssa. Valitsin mielestäni seuraavaksi täysin vastakohdan, juuri ns kiltin ja empaattisen miehen. Pa*kanmarjat. Hänen kanssaan suhde oli vielä traumatisoivampi kuin edellinen. Pääsi vetämään maton täysin altani ja lopulta sairastuin. Myönsi, että oli alkuun feikki ja antoi itsestään väärän kuvan jotta miellyttäisi minua. Tämä on nyt vapaalla, sanoisin vaan että varokaa kaikkia jotka vaikuttaa olevan liiankin hyviä ollakseen totta. He myös ovat.
Mun vastaava eksä on koko ajan vapaalla, koska naisia on perättäin ja limittäin, jatkuvalla syötöllä. Toki esittää ujoa ihastujaa ja että edellisestä on vuosi tai muutamia vuosia.
Meillä ei ollut edes mitään loppukeskustelua, missä asioita olisi perattu, mutta kaikki on paljastunut kuitenkin täydeksi valheeksi. Traumat edelleen pahasti päällä, kai tää tästä ajan kanssa taas normaaliksi elämäksi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksikaa vi***un kaikki feikit toisten esineellistäjät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Kilttimiehistä ja jännämiehistä vaan puhutaan mutta keskitiemies ei kiinnosta ketään 😢
Koska tässä ketjussa puhutaan päästään sairaista miehistä, ei terveistä, normaaleista yksilöistä. Pariutumismielessä terveet yksilöt kiinnostavat, ja aina vahingossa jollekin jää käteen mustapekka, sairas yksilö.
Miten teillä on noin vääristynyt kuva kilteistä miehistä? Ei tarvitse kuin kirjoittaa sanat "kiltti mies", niin heti saa kuulla olevansa mielisairas psyko ja mitä kaikkea? Taitaa olla sellaista projisointia.
Miksi haluat määritellä itsesi "kiltiksi mieheksi?"
Kiltit miehet kiinnostavat. Hoitavat lapsensa ja välittävät vaimostaan. Jollekin tietysti kelpaa kovanaama räkänokkakin. Makunsa kullakin.
Naiset haluu jännän tatskamaken eivät mitään kilttiä miestä
Ihan karmeeta luettavaa jotkut kommentit. Täällä tosi vihaisia naisia?, jotka ehkä haluaisivat kiltin miehen, mutta eivät saa.