Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhani Palmu otettiin huostaan – Leila-vaimo järkyttyi

Vierailija
22.04.2022 |

Jo oli aikakin! Kukaan ei pala montaa kertaa kotonaan, jos häntä hoidetaan oikein.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa aikuisen ihmisen huostaanotto?

Sioittamista laitoshoitoon.

Haista nyt, sioittaminen, voi helevetin pöljä.

Sijoittaminen on oikein.

Ehkä hän ajattelee hoitolaitoksen olevan siaksi tekemistä (sioittamista)?

Vierailija
22/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoito kotona syystä tai toisesta käy mahdottomaksi? Alkoholilla lienee tässäkin huostaanotossa osuutta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa voi tarvita edunvalvontaa jos vaimo alkaa kovasti taistella laitoshoitoa vastaan ja se Juhanille katsotaan tarpeelliseksi.

Vierailija
24/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettiin huostaan???? :D

Voi jestas teitiin kanssa, kyllä täältä saa aina makeet naurut.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Juhani-Palmu-otettiin-huostaan-Leila-vaim…

Vierailija
25/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sioittamista laitoshoitoon.

Ihan eri asia kuin huostaanotto, joka tehdään vain lapsille.

No hei, Seiskan otsikko. Eiköhän kaikki tajua mistä kyse?

Vierailija
26/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa voi tarvita edunvalvontaa jos vaimo alkaa kovasti taistella laitoshoitoa vastaan ja se Juhanille katsotaan tarpeelliseksi.

Tottakai alkaa. Eihän Leila saa enää tuloja.

Vierailija
27/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, noh, eipä ollut apn oma ilmaisu vaan Seiskan.

Vierailija
28/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani ymmärtääkseni edelleen kykenee päättämään itse asioistaan. Eikä häntä tai ketään muutakaan pidetä väkisin laitoksessa.

Vierailija
29/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edunvalvojaa ei aseteta omaisten vioksi vaan silloin, jos henkilö ei itse enää voi/osaa hoitaa asioitaan.

Vierailija
30/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani ymmärtääkseni edelleen kykenee päättämään itse asioistaan. Eikä häntä tai ketään muutakaan pidetä väkisin laitoksessa.

No sehän selittää miksi hänet otettiin huostaan! :D

Vierailija
31/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani päättää omista asioista, siksi hänet siis huostaanotettiin. Selvä homma! :D

Vierailija
32/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä minäkin hänen sijassaan olisi siellä hoitajien hoidettavana kuin Leilan.

Vierailija
33/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani päättää omista asioista, siksi hänet siis huostaanotettiin. Selvä homma! :D

Leilan käyttämä termi tuo taitaa olla. Hän olisi halunnut päättää asiat toisin.

34/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhus voidaan todellakin vaikka polisiivoimin hakea kotoaan ja sijoittaa laitokseen jos sos hoitajat katsoo tämän välttämättömäksi vanhuksen turvallisuuden ja terveyden kannalta. 

Tuo on todella surullista ja suurimmassa osassa tilanteita uskon siihen että kotiin pystyttäisiin järjestämään hoitoa kotiinkin. Tässä tapauksessa olen sitä mieltä että tämä on outojen palamisten jlkeen Juhanin etu. Leila ei vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä ja pelkään pahoin että hän on ahingoittanut Juhania. 

Vierailija
35/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tätä tapausta miltään kantilta naurattavana. Vakavissa palovammoissa ei ole mitään hauskaa kun niitä ei ole leikisti.

Vierailija
36/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat varokaa! Se on kova kähmimään. Olen nähnyt ja kuullut kun sillä oli pulju stadissa.

Vierailija
37/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä minäkin hänen sijassaan olisi siellä hoitajien hoidettavana kuin Leilan.

Suurin ongelma lienee se ettei laitoksessa saa ryypätä 24/7.

Vierailija
38/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat varokaa! Se on kova kähmimään. Olen nähnyt ja kuullut kun sillä oli pulju stadissa.

Se nyt ei varmastikaan ole ennen kuulumatonta hoitajille että tuollaiseen kannattaa varautua hoitotyössä.

Vierailija
39/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma lienee se ettei laitoksessa saa ryypätä 24/7.

Tai sitten siellä ei saa vierailla humalassa. Muuten Leila todennäköisesti pystyisi kyllä osallistumaan siihen hoitoon edelleen.

Vierailija
40/93 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

No vanhus voidaan todellakin vaikka polisiivoimin hakea kotoaan ja sijoittaa laitokseen jos sos hoitajat katsoo tämän välttämättömäksi vanhuksen turvallisuuden ja terveyden kannalta. 

Tuo on todella surullista ja suurimmassa osassa tilanteita uskon siihen että kotiin pystyttäisiin järjestämään hoitoa kotiinkin. Tässä tapauksessa olen sitä mieltä että tämä on outojen palamisten jlkeen Juhanin etu. Leila ei vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä ja pelkään pahoin että hän on ahingoittanut Juhania. 

Samaa miettinyt jo kauan. Onnettomuuksia sattuu, mutta ihan ei vaikuta olevan puhtaat jauhot pussissa Leilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi