Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki ei lähde vaan puhelinmyyjiksi?

Vierailija
22.04.2022 |

Noita ilmoituksia kun lukee, niin tuohan on ihan unelmatyö.

Joustava ja siisti sisätyö, etähommaa, leppoisa työilmapiiri, erittäin hyvä provikkapalkka, lyhyet työpäivät, ei tarvitse koulutusta ja hommiin pääse kuka vaan vaikka heti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmaa on työssä, mihin ei tarvitse mitään koulutusta?

Minä haluan käyttää päätäni, siksi olen kouluttautunut.

Puhelinmyynti tosin ei ole mitenkään helppoa, siksi siellä ei väki pysy. Pieni osa on superhyviä myyjiä ja tienaavat hommassa tosi hyvin. Se vaatii enemmän persoonaa kuin teoriaosaamista.

Eiköhän sielläkin osa ole niitä karenssin uhalla työskenteleviä, jotka päivästä toiseen tympääntyvät työhönsä. Sen takia en kehtaa ruveta aukomaan päätä, jos soittelevat. Kerran oli sen oloinen myyjä, jota selvästi vitutti olla töissä ja toivoi, että pääsisi nyt äkkiä pois täältä. Eikö tuota roskaa saada mitenkään kitkettyä tai pistetä edes valvonnan alle niin, että palkat maksetaan kuten on sovittu eikä ketään dementoitunutta kuseteta.

Ei tule karenssia vaikka ei menisi puhelinmyyjäksi. 

Vierailija
42/42 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mulle mysteeri, että kuka niiltä puhelinmyyjiltä niin paljon ostaa, että ne firmat on kannattavia?

Kaikki aina sanoo että ei vastaa puhelimeen jos on pienikin epäilys että on myyjä, ja että ei missään nimessä osta puhelinmyyjiltä mitään. Mutta joku ja hyvin monet, ostavat. Ketä ne on jotka ylläpitää tätä alaa?

Höperöityneiltä vanhuksilta kusetetaan härskisti rahat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme