Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2022

Vierailija
22.04.2022 |

Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?

Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)

Kommentit (2045)

Vierailija
1241/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään on vielä toivoa päästä varasijalta opiskelemaan? Onks ens viikolla vielä mahdollisuudet ja sit kannattaa jo jättää haikailut sikseen?

2.8 Kaikki paikat on jaettu.

Vierailija
1242/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava!

Olen nyt varasijalla 8 tietojenkäsittelyyn. Haluaisin saada paikan. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään on vielä toivoa päästä varasijalta opiskelemaan? Onks ens viikolla vielä mahdollisuudet ja sit kannattaa jo jättää haikailut sikseen?

2.8 Kaikki paikat on jaettu.

Klo 15 .00 mennessä.

Vierailija
1244/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko valittujen määrä laskea vai onko joku bugi/valitsevat uusia eli jotkut on hylätty? Vipusesta kun katselin niin #1 vaihtoehdossani oli valittujen määrä tippunut neljällä. Vastaanottaneet pysyneet samana, mutta tosiaan tuo valittujen määrä laskenut. Nyt valittujen määrä on vähemmän kuin opiskelupaikkojen määrä.

Vierailija
1245/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko valittujen määrä laskea vai onko joku bugi/valitsevat uusia eli jotkut on hylätty? Vipusesta kun katselin niin #1 vaihtoehdossani oli valittujen määrä tippunut neljällä. Vastaanottaneet pysyneet samana, mutta tosiaan tuo valittujen määrä laskenut. Nyt valittujen määrä on vähemmän kuin opiskelupaikkojen määrä.

Valittu ylempään niin ei oo enää valittuna siihen mihin oli aiemmin.

Vierailija
1246/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin insinöörikoulutukseen varasijat eivät ole sitten liikkunut vielä kertaakaan toivottavasti huomenna jotain tapahtuu.

Vierailija
1247/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dia-tulokset eivät mulla liikauttaneet varasijoja ollenkaan.

Vierailija
1248/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämän päivän varasijat päivittyi?

Vierailija
1249/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, onko ihmiset tosiaan noin kärsimättömiä. Mulla ainakin ennen varasijat päivittyny noin 11.20. oottaakaa nyt ees iltapäivää asti ennenku revitte pelihousunne

Vierailija
1250/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, onko ihmiset tosiaan noin kärsimättömiä. Mulla ainakin ennen varasijat päivittyny noin 11.20. oottaakaa nyt ees iltapäivää asti ennenku revitte pelihousunne

Älä sinäkään revi pelihousuja. Saa kai täällä kysyä varasijoista. Siitä ei tarvitse vetää pultteja, ymmärrettävästä syystä varmasti jokainen odottaa jonojen liikkuvan. Ja se odottava aika voi olla pitkä.

Vierailija
1251/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittu ylempään niin ei oo enää valittuna siihen mihin oli aiemmin.

Mutta eikö silti pitäisi periatteessa valittujen määrä pysyä samana? koska jonossa on kuitenkin porukkaa jotka sitten täyttävät nämä jotka ovat päässeet toiseen kouluun?

Vierailija
1252/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää odottelu on aivan perseestä 😆, huomenna on tuomionpäivä.

Vierailija
1253/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinäkään revi pelihousuja. Saa kai täällä kysyä varasijoista. Siitä ei tarvitse vetää pultteja, ymmärrettävästä syystä varmasti jokainen odottaa jonojen liikkuvan. Ja se odottava aika voi olla pitkä.

Välillä musta tuntuu että täällä on enemmän jotain eskarilaisia kuin aikuisia ku kattoo tota logiikan tasoa...

Vierailija
1254/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ainakin ajattelen että ei tarvitse kolmen ihmisen kysyä peräkkäin mutta jos sun mielestä se on tarpeellista niin selvä😄

Vierailija
1255/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee pääsin varasijoilta kouluun!

Vierailija
1256/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ainakin ajattelen että ei tarvitse kolmen ihmisen kysyä peräkkäin mutta jos sun mielestä se on tarpeellista niin selvä😄

Minä en taas ymmärrä miksi täällä pitää pyöriä jos ärsyttää ihmisten kysely. Ne kysymykset voi ohittaa.

Vierailija
1257/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee pääsin varasijoilta kouluun!

Mullakkin näköjään liikkunu varasijat, yhdellä. En päässyt.

Vierailija
1258/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivittynyt valintakoe tulosten jälkeen aina aamulla jos on päivittynyt. Ennen tätä päivittyi päivällä tai iltapäivällä.

Vierailija
1259/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ymmärrä miksi täällä pitää pyöriä jos ärsyttää ihmisten kysely. Ne kysymykset voi ohittaa.

Voitaisko nyt vaan pysyä aiheessa ja lopettaa tollanen turha draamailu

Vierailija
1260/2045 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liikkunu varasijat koko viikolla kertaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan