AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Stressaava!
Olen nyt varasijalla 8 tietojenkäsittelyyn. Haluaisin saada paikan. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään on vielä toivoa päästä varasijalta opiskelemaan? Onks ens viikolla vielä mahdollisuudet ja sit kannattaa jo jättää haikailut sikseen?
2.8 Kaikki paikat on jaettu.
Klo 15 .00 mennessä.
Voiko valittujen määrä laskea vai onko joku bugi/valitsevat uusia eli jotkut on hylätty? Vipusesta kun katselin niin #1 vaihtoehdossani oli valittujen määrä tippunut neljällä. Vastaanottaneet pysyneet samana, mutta tosiaan tuo valittujen määrä laskenut. Nyt valittujen määrä on vähemmän kuin opiskelupaikkojen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko valittujen määrä laskea vai onko joku bugi/valitsevat uusia eli jotkut on hylätty? Vipusesta kun katselin niin #1 vaihtoehdossani oli valittujen määrä tippunut neljällä. Vastaanottaneet pysyneet samana, mutta tosiaan tuo valittujen määrä laskenut. Nyt valittujen määrä on vähemmän kuin opiskelupaikkojen määrä.
Valittu ylempään niin ei oo enää valittuna siihen mihin oli aiemmin.
Xamkin insinöörikoulutukseen varasijat eivät ole sitten liikkunut vielä kertaakaan toivottavasti huomenna jotain tapahtuu.
Dia-tulokset eivät mulla liikauttaneet varasijoja ollenkaan.
Joko tämän päivän varasijat päivittyi?
Vierailija kirjoitti:
Ei, onko ihmiset tosiaan noin kärsimättömiä. Mulla ainakin ennen varasijat päivittyny noin 11.20. oottaakaa nyt ees iltapäivää asti ennenku revitte pelihousunne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, onko ihmiset tosiaan noin kärsimättömiä. Mulla ainakin ennen varasijat päivittyny noin 11.20. oottaakaa nyt ees iltapäivää asti ennenku revitte pelihousunne
Älä sinäkään revi pelihousuja. Saa kai täällä kysyä varasijoista. Siitä ei tarvitse vetää pultteja, ymmärrettävästä syystä varmasti jokainen odottaa jonojen liikkuvan. Ja se odottava aika voi olla pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittu ylempään niin ei oo enää valittuna siihen mihin oli aiemmin.
Mutta eikö silti pitäisi periatteessa valittujen määrä pysyä samana? koska jonossa on kuitenkin porukkaa jotka sitten täyttävät nämä jotka ovat päässeet toiseen kouluun?
Kyllähän tää odottelu on aivan perseestä 😆, huomenna on tuomionpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinäkään revi pelihousuja. Saa kai täällä kysyä varasijoista. Siitä ei tarvitse vetää pultteja, ymmärrettävästä syystä varmasti jokainen odottaa jonojen liikkuvan. Ja se odottava aika voi olla pitkä.
Välillä musta tuntuu että täällä on enemmän jotain eskarilaisia kuin aikuisia ku kattoo tota logiikan tasoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ainakin ajattelen että ei tarvitse kolmen ihmisen kysyä peräkkäin mutta jos sun mielestä se on tarpeellista niin selvä😄
Jee pääsin varasijoilta kouluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ainakin ajattelen että ei tarvitse kolmen ihmisen kysyä peräkkäin mutta jos sun mielestä se on tarpeellista niin selvä😄
Minä en taas ymmärrä miksi täällä pitää pyöriä jos ärsyttää ihmisten kysely. Ne kysymykset voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jee pääsin varasijoilta kouluun!
Mullakkin näköjään liikkunu varasijat, yhdellä. En päässyt.
Mulla päivittynyt valintakoe tulosten jälkeen aina aamulla jos on päivittynyt. Ennen tätä päivittyi päivällä tai iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas ymmärrä miksi täällä pitää pyöriä jos ärsyttää ihmisten kysely. Ne kysymykset voi ohittaa.
Voitaisko nyt vaan pysyä aiheessa ja lopettaa tollanen turha draamailu
Ei oo liikkunu varasijat koko viikolla kertaakaan.
2.8 Kaikki paikat on jaettu.