Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2022

Vierailija
22.04.2022 |

Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?

Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)

Kommentit (2045)

Vierailija
481/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun hitsin tulokset ei tullu, niin täytyy spekuloida huvinvuoksi tuota koodijuttua :D

Keskiviikkona kaikissa hakutoiveissa oli viimeisin hakemuksen tilamuutos joku toukokuun päivä.

Ke-to yönä kaikkiin päivitty päivämäärä ja viime yönä hakukohteisiin 1-4. 5. ja 6. ei päivittynyt.

Voisko toiveajattella, että ne kaksi viimeisintä kohdetta peruuntunut ja pisteet riittäisi jo neljänteen?

Vai onko ne käyny vaan ne kaksi vikaa kohdetta läpi ja todenneet,että hylky kokeesta, ei paikkaa.

Tällästä hölynpölyä mietin aikani kuluksi :D

Mikä tää koodihomma on 😅

Tän keskustelun 14 sivun lopussa on linkki koodisivulle, ehkä asia selviää kun käyt siellä

Tosiaan pitää kirjautua kuten edellinen kertoi ja tuli se linkkikin

Vierailija
482/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tympii tää odottaminen. Jospa yrittäis mennä sillä ajatuksella että tulokset tulee vasta juhannuksen jälkeen ja nekin on sellaiset etten saa koulupaikkaa. Pessimisti ei pety? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna tuli valintaposteja kahdessa erässä päivittäin, toinen satsi illalla. Sain oman "opiskelupaikka vastaanotettavissa"-sähköpostini 8 jälkeen illalla. Eli voi hyvinkin vielä pompahdella tänään illalla viestejä 🤗

Vierailija
484/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sähköposti samalla kun tieto opintopolkuun päivitetään? vai oliko tässä jotain viivettä että ensin päivittyy opintopolku ja myöhemmin tulee sähköposti?

Vierailija
485/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimevuonna tuli valintaposteja kahdessa erässä päivittäin, toinen satsi illalla. Sain oman "opiskelupaikka vastaanotettavissa"-sähköpostini 8 jälkeen illalla. Eli voi hyvinkin vielä pompahdella tänään illalla viestejä 🤗

Mutta pitäisi kai se tulos olla päivän aikana tullut ensin Opintopolkuun. Tuskin niitä enää klo 16 jälkeen tulee Opintopolkuun, vai onko jollain muuta tietoa?

Eikä kyllä kai vkl:n myöskään.

No toivotaan, että ma. Hyvää viikonloppua ja odotusta! 😁

Vierailija
486/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikea sanoa kun ei ole mitään sisäpiiritietoa näistä järjestelmistä. Syötetäänkö tiedot ensin esim koulun järjestelmiin, josta ne ui automaattisesti jotain liittymäpintaa pitkin opintopolkuun? Tai jonkun ajoitetun päivitysajon myötä? Vai syötetäänkö ne suoraan opintopolkuun? Vai muodostuuko ne automaattisesti tiedostoiksi, jotka imaistaan järjestelmiin ajastetuilla tai manuaalisilla ajoilla?

Kun ei ole mitään sisäpiiritietoa, vaikea sanoa kovin varmasti mihin aikaan tietoja voi tai ei voi tulla. Ilmeisesti ainakin opintopolussa on jotain yöajoja, koska omissa hakemuksissa on edellisiä päivityshetkiä klo 03.33 tms.

Vierailija
487/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jonotuksen todistusvalintapisteiden tultua varasijalta 8. Tänään huomasin että olen varasijalla 2. Tiedän että pääsykoepisteiden kautta en tule kouluun pääsemään. Mitkäköhän mahdollisuudet on että nousen varasijalta 2. sisään kouluun? Jännittää!!!

Vierailija
488/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko hylätä paikan jota minulle tällä hetkellä tarjotaan? Olen varasijalla ylimpään kohteeseen.

Vierailija
489/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sähköposti samalla kun tieto opintopolkuun päivitetään? vai oliko tässä jotain viivettä että ensin päivittyy opintopolku ja myöhemmin tulee sähköposti?

Ei tule.

Vierailija
490/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pettynyt olo kun ei tänään tullut tuloksia mistään

Vierailija
491/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko hylätä paikan jota minulle tällä hetkellä tarjotaan? Olen varasijalla ylimpään kohteeseen.

Eihän kukaan suo väkisin hae kotoa kouluun jos et sinne halua mennä :)

Vierailija
492/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Nyt skumppa auki!

Vierailija
493/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta voinko ilmoittaa ja sitten paikkani jonossa peruuntuu? Vai olenko sitten vain tulematta paikalle.

Vierailija
494/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta voinko ilmoittaa ja sitten paikkani jonossa peruuntuu? Vai olenko sitten vain tulematta paikalle.

Tarkoitan siis jo yhteishaun aikana, en vasta sen jälkeen.

Vierailija
495/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi, tai ihmettelisin kovasti jos ei olisi mahdollista

Vierailija
496/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nyt vasta että, opintopolussa oli lisätiedot kohta jossa oli todistusvalintojen alimmat pisteet, positiivista oli että 1 kohteeseen oli selkeästi pienemmät pisteet kuin muissa. Voisi kuvitella että myös pienemmillä pisteillä pääsee valintakokeen perusteella, muuten hyvät fiilikset, mut ei oo varma et menikö enkku läpi

Vierailija
497/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa. En itse odottanut pääseväni sisään koska hakijoita taisi olla satoja ja yksi aloittava ryhmä, ja valintakoe oli ollut aika epätoivoinen, joten en edes seurannut silloin opintopolkua. Siksi olinkin ihan shokissa ja aloin huutoparkua/nauraa kun sähköpostiviestin esikatseluun pomppasi jotain että "sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa". En unohda sitä hetkeä! 🥺

Tsemppiä kaikille tulosten odottelijoille

Vierailija
498/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin erillishaku tulokset tuli

Vierailija
499/2045 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xamkin erillishaku tulokset tuli