Rauman pitsiviikko tuntuu jotenkin typerältä
Nuoret tuskin edes tietävät, mikä pitsi on. Yleinen vitsi onkin, että Raumalla ei osata muuta tehdä kuin nyplätä pitsiä.
Kauppakeskustakaan ei saatu aikaiseksi.
Kommentit (27)
Aijaa. No, kyllä itse olen tykännyt eikä kyllä pitsit itsessään kiinnosta.
Tampereelle kävisi pieni pitsi. Pitsiverho, liina, pitsiyläosa paidassa.
En ole koskaan kuullutkaan, joku seksi tapahtuma?
No kävisikö Mikkelin rapu ja muikku?
Menen sinne pitsi tapahtumaan vaan ryyppäämään terasseille. En koskaan osta mitään sieltä kojuista joita on paljon. Menen terasseille iskemään naisia silloin ja olen saanut yhden yön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä tapahtuma. Erityisesti mustan pitsin yö. Laitilan munamarkkinat yritti matkia ja mainostivat "mustan munan yötä".
Mainostivat ihmemunan yötä. Ei mustaa, kun eivät uskaltaneet.
Onneksi tapahtumiin ei tarvitse mennä saati silloin miettiä osaa suhdettaan niihin,
Miksi nuoret ei tuntisi pitsiä kun sitä on kaikkialla? Teollisesti sitä tuotetaan vaikka kuinka ja vaatteissa sitä on läjäpäin.
Eiköhän Raumallakin kaljateltat ole niille, joita ei varsinainen nypläys innosta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tapahtumiin ei tarvitse mennä saati silloin miettiä osaa suhdettaan niihin,
Älä sinä kusipää tule selittämään!
Rauman pitsiviikot on olleet kesäisin jo noin 40 vuoden ajan. En ole tullut käyneeksi, mutta jotain tapahtumassa on kun ovat säilyneet noin pitkään.
Ap, mitäs itse olet saanut aikaiseksi? Mielestäni on upeaa, että yhteiseen hiileen puhaltavia löytyy muualtakin kuin kolmesta suurimmasta kaupungista, ja saadaan aikaan jotain tapahtumaa.
Miksi se kauppakeskus olisi joku hieno juttu?
Menet vain tapahtumiin, jotka kiinnostavat sinua, ja jätät haukkumiset pois.
Vierailija kirjoitti:
No kävisikö Mikkelin rapu ja muikku?
Tunnen koirat nimeltään Mupu ja Raikku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä tapahtuma. Erityisesti mustan pitsin yö. Laitilan munamarkkinat yritti matkia ja mainostivat "mustan munan yötä".
Mainostivat ihmemunan yötä. Ei mustaa, kun eivät uskaltaneet.
Ja Uudessakaupungissa on yhdistelmä: Munan nypläyksen yö
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä pitäjässä on Potsipäivät
Tohmajärvellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko munamarkkinat joku paikallinen versio erotiikkamessuista?