Minkälaisella autolla saa naapurin kateelliseksi?
Omistatko sellaisen?
Mikä merkki?
Miten kateus ilmenee?
Kommentit (49)
Sanni16kerava kirjoitti:
Sellaisella autolla, jonka takapenkiltä löytyy minä, valmiina ottamaan suikkiin.
Tämä on luultavasti ketjun paras vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Skodan. Ihan varmasti ovat nyt kateellisia. Niillä on Toyota ja Ford.
Miksi he olisivat kateellisia sellaisesta minkä he itsekin pystyisivät ostamaan?
Skodaa kohtaa tunnen enemmän sääliä kuin kateutta
Sanoisin että taksi, minun naapureilla ainakin kasvaa jonkin asteinen tatti otsaan aina kun näkeevät että sillä kuljen.
Kannattaisi käydä kysymässä asiaa naapurilta. Hän sen parhaiten tietää.
Mä jäin ihan miettimään, mikä ihmeen auto saisi mut kateelliseksi.. en keksinyt. Naapuri hommasi viime kesäksi Porchen 911:n. Sekin lähinnä aiheutti ärtymystä, kun sitä nähtävästi piti lämmittää ennen kuin sillä saattoi lähteä ajoon, eli se huusi tuossa naapurin pihalla aina vartin, ennen kuin lähti liikkeelle. Ei kyllä yhtään käynyt ko. kosla kateeksi...
Mullon Model X , naapuri ainakin kuittailee niin paljon, että on varmasti kateellinen..
Musta kiiltävä Mersu. Ei mikään A malli. C tai samantapainen. V. malli 2019 tai uudempi. Ei karvalakkiversio. Nahkaverhoilu.
Voitte nauraa naapurin autokateudelle, mutta kun meillä päin naapuri osti yli 150000 euroa maksavan auton, niin joka ikinen mies kadun varrella laittoi sen merkille. Oli kuukauden puheenaihe kun miehet olivat koiria kanssa ulkona.
Autottomuus aiheuttaa suurta kateutta. Ihan sen verran, että pitää taloyhtiössä säätää yhtiöjärjestystä silleen, että autopaikasta on pakko maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Radio-ohjattavalla autolla. Oikeasti pyysi saako kokeilla. En tietenkään antanut niin tykkäsi huonoa. Ihan selkeesti oli kateellinen.
Siis noita on nykyään aika kalliitakin vempaimia. Kai sentään ihan laillinen lelu kotimaan markkinoilta? Jostain ulkomailta on voinut ostaa ihan ihme vekotuksia netistä
Meitä ei saisi minkäänlaisella. Olemme suurituloisia, mutta emme ole autoihmisiä. Omamme maksoi käytettynä 17 000€ ja toivottavasti voimme ajaa sillä vähintään kuusi, mielellään enemmän, vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Voitte nauraa naapurin autokateudelle, mutta kun meillä päin naapuri osti yli 150000 euroa maksavan auton, niin joka ikinen mies kadun varrella laittoi sen merkille. Oli kuukauden puheenaihe kun miehet olivat koiria kanssa ulkona.
Niin mäkin olisin vaikka nainen olen.
Tesla on aika hyvä tohon tarkotukseen. Muuten ei niin hyvä kun huoltoon yli puolen vuoden jonot...
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Sellaisella autolla, jonka takapenkiltä löytyy minä, valmiina ottamaan suikkiin.
Tämä on luultavasti ketjun paras vastaus.
Sannilla ei sävellykset suju tänään
No auto mitä olen meiän parkkihallissa eniten katellut niin on musta m4 bemari. Jos ei muuta niin sillä saisi kortin hyllylle 3 sekunnissa.
😂 Tämä on mahtava ketju. Aihe ei kiinnosta ketään, mutta ap sen kun tekee omia postauksiaan!
Vierailija kirjoitti:
😂 Tämä on mahtava ketju. Aihe ei kiinnosta ketään, mutta ap sen kun tekee omia postauksiaan!
Jopa sinun viestisi. Ja tämän.
Millä tahansa kunhan se kulkee, sitä pesee ja imuroi usein niin että naapurin näkevät. Ja varsinkin sen vahaaminen ja liinalla hinkkaaminen aina kun naapuri näkee. Silloin tuo huomaa että pidät menopelistäsi ja huollat sitä ja taputtelet ja sanot autollesi kauniita sanoja.
Siinä kalpenee kalliimmat autot kuus nolla.
Oma kokemuksen mukaan eniten ärsyttää vaatimaton persukäyttö auto. Houkuttelee kalliita kuukausimaksuja maksavan velkamuulin kiinni perälautaan kuin hunaja kärpäsiä. Myös ns. ammattikuskia ärsyttää, eli pakettiautokusekja ja täysperärekkoja joilla nykyään kuuluu näyttää miten onnistuu ajelu kuin pakettiautolla.
Koko kylän kiertopalkinnoista ei kukaan ole kateellinen