Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisella autolla saa naapurin kateelliseksi?

Vierailija
21.04.2022 |

Omistatko sellaisen?
Mikä merkki?
Miten kateus ilmenee?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Sellaisella autolla, jonka takapenkiltä löytyy minä, valmiina ottamaan suikkiin.

Koko kylän kiertopalkinnoista ei kukaan ole kateellinen

Vierailija
22/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Sellaisella autolla, jonka takapenkiltä löytyy minä, valmiina ottamaan suikkiin.

Tämä on luultavasti ketjun paras vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Skodan. Ihan varmasti ovat nyt kateellisia. Niillä on Toyota ja Ford.

Miksi he olisivat kateellisia sellaisesta minkä he itsekin pystyisivät ostamaan?

Skodaa kohtaa tunnen enemmän sääliä kuin kateutta

Vierailija
24/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että taksi, minun naapureilla ainakin kasvaa jonkin asteinen tatti otsaan aina kun näkeevät että sillä kuljen.

Vierailija
25/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä kysymässä asiaa naapurilta. Hän sen parhaiten tietää.

Vierailija
26/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin ihan miettimään, mikä ihmeen auto saisi mut kateelliseksi.. en keksinyt. Naapuri hommasi viime kesäksi Porchen 911:n. Sekin lähinnä aiheutti ärtymystä, kun sitä nähtävästi piti lämmittää ennen kuin sillä saattoi lähteä ajoon, eli se huusi tuossa naapurin pihalla aina vartin, ennen kuin lähti liikkeelle. Ei kyllä yhtään käynyt ko. kosla kateeksi... 

Vierailija
27/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon Model X , naapuri ainakin kuittailee niin paljon, että on varmasti kateellinen..

Vierailija
28/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kiiltävä Mersu. Ei mikään A malli. C tai samantapainen. V. malli 2019 tai uudempi. Ei karvalakkiversio. Nahkaverhoilu.

Vierailija
29/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte nauraa naapurin autokateudelle, mutta kun meillä päin naapuri osti yli 150000 euroa maksavan auton, niin joka ikinen mies kadun varrella laittoi sen merkille. Oli kuukauden puheenaihe kun miehet olivat koiria kanssa ulkona.

Vierailija
30/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomuus aiheuttaa suurta kateutta. Ihan sen verran, että pitää taloyhtiössä säätää yhtiöjärjestystä silleen, että autopaikasta on pakko maksaa.

Vierailija
31/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio-ohjattavalla autolla. Oikeasti pyysi saako kokeilla. En tietenkään antanut niin tykkäsi huonoa. Ihan selkeesti oli kateellinen.

Siis noita on nykyään aika kalliitakin vempaimia. Kai sentään ihan laillinen lelu kotimaan markkinoilta? Jostain ulkomailta on voinut ostaa ihan ihme vekotuksia netistä

Vierailija
32/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei saisi minkäänlaisella. Olemme suurituloisia, mutta emme ole autoihmisiä. Omamme maksoi käytettynä 17 000€ ja toivottavasti voimme ajaa sillä vähintään kuusi, mielellään enemmän, vuosia.

Vierailija
33/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte nauraa naapurin autokateudelle, mutta kun meillä päin naapuri osti yli 150000 euroa maksavan auton, niin joka ikinen mies kadun varrella laittoi sen merkille. Oli kuukauden puheenaihe kun miehet olivat koiria kanssa ulkona.

Niin mäkin olisin vaikka nainen olen.

Vierailija
34/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on aika hyvä tohon tarkotukseen. Muuten ei niin hyvä kun huoltoon yli puolen vuoden jonot...

Vierailija
35/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Tämä on luultavasti ketjun paras vastaus.

Sannilla ei sävellykset suju tänään

Vierailija
36/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auto mitä olen meiän parkkihallissa eniten katellut niin on musta m4 bemari. Jos ei muuta niin sillä saisi kortin hyllylle 3 sekunnissa.

Vierailija
37/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Tämä on mahtava ketju. Aihe ei kiinnosta ketään, mutta ap sen kun tekee omia postauksiaan!

Vierailija
38/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Tämä on mahtava ketju. Aihe ei kiinnosta ketään, mutta ap sen kun tekee omia postauksiaan!

Jopa sinun viestisi. Ja tämän.

Vierailija
39/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tahansa kunhan se kulkee, sitä pesee ja imuroi usein niin että naapurin näkevät. Ja varsinkin sen vahaaminen ja liinalla hinkkaaminen aina kun naapuri näkee. Silloin tuo huomaa että pidät menopelistäsi ja huollat sitä ja taputtelet ja sanot autollesi kauniita sanoja. 

Siinä kalpenee kalliimmat autot kuus nolla.

Vierailija
40/49 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemuksen mukaan eniten ärsyttää vaatimaton persukäyttö auto. Houkuttelee kalliita kuukausimaksuja maksavan velkamuulin kiinni perälautaan kuin hunaja kärpäsiä. Myös ns. ammattikuskia ärsyttää, eli pakettiautokusekja ja täysperärekkoja joilla nykyään kuuluu näyttää miten onnistuu ajelu kuin pakettiautolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi