Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?

Vierailija
21.04.2022 |

Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.

Kommentit (528)

Vierailija
241/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktoille iha sama, mutta uskon Deppiä periaatteen vuoksi  täysin.

Naisten "mun ex sitä ja tätä ja  se on narsisti  , yhyy olen uhri" -jutut on menneet liian pitkälle #metoon takia.

Vierailija
242/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon sitä kuka ei kakkaa sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että molemmat on mukiloineet toisiaan.

Mutta mikä helvetti se äänite oli, missä H yrittää estää D:tä viiltelemästä itteään? Siis KUKA äänittää tollasta tilannetta, missä toinen hermoromahtaa ja on itsetuhonen? Ihan sairasta.

Vierailija
244/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noi Deppin tekstarit vähän epäilyttäviä on. Missä puhuu Amberin tappamisesta ja ruumiin nussimisesta sun muusta. Tuskin on ihan viaton.

Vierailija
245/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Amber on sekompi ja aloittaa tappelut. Johnny on rauhallinen vesimies ja ei halua tapella, mutta kun liikaa se Amber ärsyttää ja käy väkivaltaiseksi niin Johnnyllä palaa pinna ja antaa vähän takaisin.

En usko väitteitä Amberista. Joku mustamaalaa häntä siellä. Jos mies on itse tehnyt jotain, syyttää toista tietenkin ja pitääkseen rahansa.

Näistä Amberin sekoiluista ja flippailuista löytyy ihan nauhotteita jos vähän viitsit kaivella. Ei kenenkään siis tarvitse häntä mustamaalata.

Vierailija
246/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noi Deppin tekstarit vähän epäilyttäviä on. Missä puhuu Amberin tappamisesta ja ruumiin nussimisesta sun muusta. Tuskin on ihan viaton.

Teatraalista kännilätinää. Ei mitään muuta.

Vierailija
247/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnnya

1. Olen kuunnellut nauhat, joilla riitelevät. Amber haastaa riitaa, Johnny yrittää poistua. Amber myös myöntää väkivallan.

2. Kukaan muu ei ole syyttänyt Johnnya väkivallasta. Lasten äiti Vanessa Paradis on puhunut hänestä kauniisti. Eiköhän pikkulapsivaiheeseen olisi näilläkin osunut joku niin stressaava hetki, että aggressiivisuus olisi tullut esiin, jos on tullakseen. 

3. Johnny vanheni 15 vuotta suhteessa. Taatusti päihteillä oli siis iso osa, mutta muutos on silti järkyttävä.

4. Amber näyttää narsistilta (virnistely) ja käyttäytyy kuin narsisti, en usko mitään hänen sanomaansa. 

Tuo viimeinen kohta. Itsekin kiinnitin huomiota hänen virnistelyyn, toisaalta kylmään ja eleettömään katseeseen tai tekoitkuun. Olen itse tuntenut hyvinkin läheisesti narsistin ja niin ikään ollut hänen takiaan oikeudessa ja nuo eleet ja piirteet ovat tuttuja.

Vierailija
248/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video Shows Johnny Depp Angrily Slamming Cabinets During Argument with Amber Heard

Vierailija
249/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Kuka tuollaista lätisee edes kännissä.

Vierailija
250/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksen kanssa oleva on aina kullankaivaja.

On nämä tyrkyt nähty.

Yksi menestyksekkäimmistä kullankaivajista sai napattua itselleen oikean prinssin Englannista ja hankki pari lasta hänen kanssaan.

Vierailija
251/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Kuka tuollaista lätisee edes kännissä.

Turhautunut ja päihtynyt taiteilija, jonka puoliso on harrastanut ryhmäseksiä tämän selän takana tämän omassa sängyssä?

Vierailija
252/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa nuo Amberin rietastelut Caran kanssa. Cara näyttää hävyttömän seksikkäältä, mutta vähän kovaltakin! Kellään tietoa minkälainen nainen? 

Huippumalli ja jonkinlainen näyttelijä. Kaunis on. Biseksuaali.

Vierailija
253/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp on ollut julkisuuden henkilö pitkään, on iäkäs eli ollut jo vuosikymmeniä suhteissa naisten kanssa ja lisäksi hänellä on päihdeongelmia. Aika selvää on, että jos Depp olisi taipuvainen parisuhdeväkivaltaan, hän olisi jo vuosikymmeniä sitten joutunut pidätetyksi kerran tai jopa useamman kerran, olisi ollut oikeudessa asiasta, ja/tai vähintään juorulehdissä olisi ollut juttua. Mutta ilmeisesti ei ole.

Sen sijaan nuoremmalla ja vähemmän aikaa suhteissa sekä julkisuudessa olleella Amber Heardillä on jo yksi tuomio parisuhdeväkivallasta aikaisemman puolison kanssa. Ja jos Amber todella on valehdellut poliisille ja esittänyt tekaistuja todisteita Deppistä, sitten se kyllä nollaa hänen uskottavuutensa kokonaan.

Varmasti heidän parisuhteensa on ollut toksinen, ongelmia on kummallakin, ja perheriidoissa ollut osansa ja arpansa kummallakin osapuolella. Mutta siinä missä Depp vaikuttaa keski-ikäiseiltä päihdeongelmaiselta äkäiseltä ukolta, niin Amber (jos kaikki julkisuudessa ollut tieto pitää paikkansa) vaikuttaa monta astetta sairaammalta tyypiltä, jolle en itse kääntäisi selkääni pimeällä kujalla.

Vierailija
254/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenkäynnissä ei kuitenkaan ole kyse siitä kumpi löi toista vaan siitä, aiheuttiko Amber Deppille ammatillista haittaa kirjoituksellaan ja julkisilla kannanotoillaan, joissa luonnehti itseään perheväkivallan uhriksi. Koska USA:ssa sananvapaus ulottuu aika laajalle, on mahdollista että Depp häviää tämän oikeudenkäynnin huolimatta siitä että olisi itse enemmän uhri.

Vierailija
255/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video Shows Johnny Depp Angrily Slamming Cabinets During Argument with Amber Heard

Normaali ihminen ei olisi noin tyynenä seuraamassa kun puoliso paiskoo tuolla tavalla ovia ja tavaroita. Kyllä mä olisin lähtenyt tuossa kohtaa pois jos toinen ei osoita merkkejä rauhoittumisesta. 

Vierailija
256/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodin Matti ja Mervi.

Vierailija
257/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % Deppiä, 10 % Heardiä. Kyllä tuo Amber on se täyskahjo noista kahdesta.

Vierailija
258/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa jos tää on ap:n pulma nro 1.

Vierailija
259/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depp pervo narkki, joka sekaantui kaksikymppiseen. Kuvottava pervo pska.

Vierailija
260/528 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kakka kiinnostaa teitä? Eikö ole omaa elämää, omaa ihmissuhdetta jonka voisi sössiä livenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän