Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään pitäisi kertoa miehelle että tulee ero

Vierailija
21.04.2022 |

Niin myös uuden miesystävänsä omalle vaimolleen. Tai ei se nyt ihan uusi ole. Kaksi vuotta petetty puolisoitamme. Pelkään miten mieheni asian ottaa. Haluan vain lopulta nauttia elämästä.
Miettinyt kyllä sitäkin jos vain lähtisi ja kertoisi viestillä. Pääsee kuitenkin minusta,en sen mielestä tee mitään oikein. Alapääni löysä,olen tyhmä. Hänen
mielestään. Uudelta mieheltäni kuulen vain kauniita sanoja. Ja tunnen itseni naiseksi hänen kanssaan..
N.34v

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieheni kasvoihin lyö. Muut näkisivät jäljet. Muualle kyllä. Ja joku kysyi onko uudella miehellä lapsia. On kaksi. Onhan tätä suunniteltu jo pitkään.

Ei ero ole aina helppo. Minulla miehen kanssa yhteistä velkaa lähes 300 000. Ja tulevalla vaimonsa kanssa asunto,mökki ym. Ei kaikki ole helppoa

Ap

ihme luuseri olet

Vierailija
42/43 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyönyt. Mutta uhkaili tappavansa molemmat. Siis minut ja sen uuden mieheni. No tuskin pystyy siihen.

Lähdin tänään pois. Viestejä tullut. On niin pahoillaan,ollut stressiä plaa.plaa... anteeksi, anteeksi. Olisi tajunnut aikaisemmin. Hotellissa nyt lapsen kanssa. Mies,siis uusi tulee myöhemmin.

Ei niin mukavaa juuri nyt,mikään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiasi solmuun laittanut. Nauti nyt kun voit!!