Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko - 7kg vuodessa hyvä laihdutustahti? Paino vuosi sitten 101kg ja nyt 94kg. Pituus 162cm, en ole nuori vaan keski-ikänen 36v joten

Vierailija
21.04.2022 |

Tuntuu ihan hyvältä, muutenkin iäkkäämmillä on vaikeaa laihtua?

Kokemuksia?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  169cm /65kg /yli 50 vee nainen.

Yritän laihtua 60 kg:hen,.,

sitten tulee vappu

yritän

sitten tulee loma 

yritän

juhannus/festarit..

MIKSI EN LAIHDU????

Vierailija
42/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,,mene yksityiselle lihavuus leikkaukseen.

Leikkaavat lihavuuden pois..nix ja nax

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kyllä motivaatio loppuisi, jos noin hitaasti tippuisi. Mutta pääasia on, että itse olet tyytyväinen. Monesti kyllä näkee niitäkin, jotka paljon tiputtaa lyhyessä ajassa ja kohta ne kilot on jo takasin kerätty.

En ole tietoisesti laihduttanut, vahingossa pudonnut. Aloitin kyllä työt vuosien kotona olon jälkeen, niin siinä ehkä syy. Nyt työt taas loppumassa joten uskon, että kilot tulee takaisin.

Siihen sä voit ihan itse vaikuttaa, turha työn loppumista syyttää.

Varsinkin työttömänä tulee ahmittua, kun muuten on niin tylsää. Ap

Vierailija
44/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten tulee vappu

yritän

sitten tulee loma 

yritän

juhannus/festarit..

MIKSI EN LAIHDU????

vappu?..juhannus?..kesäloma???

Vierailija
45/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sadannen kerran, olet syömishäiriöinen. Mene terapiaan.

Vierailija
46/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Jotkut ei tiputa vuodessa kiloakaan tai päin vastoin kerryttävät tuon verran. Varmasti moni pystyy nopeampaankin pudotustahtiin, mutta kukin tyylillään. Tutkimusten mukaan jo 5 % painonpudotus hyödyttää ja senhän sinä olet tehnyt.

Kai se pitää ajatella, että hyvin sujuu. Tosiaan 2021 kävin vaa'alla, näytti 101kg. Olin aika järkyttynyt, koska kaksi vuotta aiemmin oli 88kg (sekin vahingossa 95kg---->88kg)

Olen siis jojoilia. Ap

Vierailija
47/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi kuuseen!!

Vierailija
48/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti laihdutetut kilot tulevat myös nopeasti takaisin, joten sitä silmällä pitäen tuo on varmasti oikeasti hyvä tahti!

Vierailija
49/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten tulee vappu

yritän

sitten tulee loma 

yritän

juhannus/festarit..

MIKSI EN LAIHDU????

Yodaa lainatakseni "Tee tai älä tee, ei ole yrittämistä".

Vierailija
50/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kilo on voitto. Tosin et mikään keski-ikäinen vielä ole, joten siihen on turha vedota ;).

Onhan nyt  36 vuotias jo keski-ikäinen!

Vierailija
51/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin ihan tyytyväinen etenkin, jos paino on pudonnut kohtalaisen rennolla meiningillä normaalin elämän ohessa.

Yritin tähdätä tuohon täälläkin mainittuun 0,5 kilon viikkotahtiin aikoinani ja multa ei ainakaan onnistunut niin, että elämä olisi ollut mitenkään siedettävää siinä ohessa. Elämä pyöri kaloreiden ympärillä ja liikunnasta katosi ilo, kun pudotustahdin vaatimalla energiansaannilla ei tahtonut jaksaa mitään ylimääräistä. Sittemmin sain painoni parissa vuodessa normaalipainoon hitaalla 5-6 kilon vuosivauhdilla ja näyttää ainakin toistaiseksi pysyneen siellä.

Vierailija
52/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kyllä motivaatio loppuisi, jos noin hitaasti tippuisi. Mutta pääasia on, että itse olet tyytyväinen. Monesti kyllä näkee niitäkin, jotka paljon tiputtaa lyhyessä ajassa ja kohta ne kilot on jo takasin kerätty.

En ole tietoisesti laihduttanut, vahingossa pudonnut. Aloitin kyllä työt vuosien kotona olon jälkeen, niin siinä ehkä syy. Nyt työt taas loppumassa joten uskon, että kilot tulee takaisin.

Siihen sä voit ihan itse vaikuttaa, turha työn loppumista syyttää.

Varsinkin työttömänä tulee ahmittua, kun muuten on niin tylsää. Ap

Ja kerroit, että työt ovat loppumassa. Kai haet kiivaasti uutta paikkaa, ettet joudu jäämään kotiin mussuttamaan?!

Vierailija
53/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kilo on voitto. Tosin et mikään keski-ikäinen vielä ole, joten siihen on turha vedota ;).

Onhan nyt  36 vuotias jo keski-ikäinen!

Ei ole vaan aikuinen. Aineenvaihduntakaan ei ole vielä hidastunut, siihen on turha vedota.

Vierailija
54/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit painaa noin paljon 162 senttiseksi 😃Olen 189cm nainen painan sinua 14kg vähemmän.

Vierailija
55/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että ap on toki provo, muttei keski-ikä suotta ala 40-vuotiaana, koska silloin useimmat todella alkaa kokea niitä muutoksia, eli esim.että laihtuminen vaikeutuu ym. Muttei siis aiemmin.

Mitkä on nämä muutokset, jotka vaikeuttaa laihtumista? Minulla on jo vaihdevuodet olleet lääkityksen takia alle 35v:nä, joten tuskin tästä kovin paljon voi enää hommat vaikeutua. 

Vierailija
56/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta siitä, onko ap trolli vai ei, miksi 7kg vuodessa on surkea laihtumistahti? Siksi, että sinä laihdutit enemmän?

Mikäli ylipainoa on kymmeniä kiloja, niin harvempi jaksaa asennoitua aktiiviseen painontarkkailuun vuosikausiksi. 7 kiloa vuodessa on esim. 21 kiloa kolmessa vuodessa. Toki vaikuttaa onko painonhallinta aktiivista vai passiivista. Itse laihdutin puoli vuotta ja samalla omaksuin uusia tapoja ruuan suhteen. Nyt koen, että painonhallinta on minulla passiivista eli esimerkiksi valitsen itsestään fiksumpia vaihtoehtoja kuin ennen. Ei minun tarvitse aktiivisesti miettiä valintojani, vaan ne tulevat itsestään. Mikäli painonhallinnan pitäisi ola jatkuvaa aktiivista tekemistä, niin ehkä sitä jaksaisi huonommin, jos puhutaan vuosien projektista. 

Toisaalta moni sortuu jojoiluun ja osasyyllinen siihen lienee tavoitepaino saavutuksen jälkeinen lupa syödä mitä vain. Samalla unohdetaan, että sillä vapaalla syö mitä vain-mallillahan ne alkuperäisetkin kilot oli hankittu. Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja, että historia toistaa itseään tuossa kohtaa. 

Tehokkaamamt tulokset luultavasti useammalla tuottavat hyvänolon tunteen ja osoittavat, että valitut päätökset tehoavat. 

No, minä nimenomaan koen, että mun 10kg vuodessa pudotus on ollut enemmän passiivista. Olen opetellut niitä fiksumpia valintoja ja nyt kun ne tulee lähes itsekseen, paino putoaa edelleen ilman, että mun tarvitsee koko ajan olla aktiivinen sen putoamisen suhteen.

Ei mun mielestä hidas pudotus ole mitenkään väärin laihdutettu. Kaikki ylimääräinen, mikä lähtee ja pysyy poissa on vaan positiivinen asia. Auttaisi varmasti ihmisiä asennoitumaan painonpudotukseen paremmin, jos tästä ei tehtäisi kilpailua siitä, kuka laihduttaa ja kärsii eniten mahdollisimman lyhyessä ajassa.

Vierailija
57/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo tuskastuttavan hidas tahti, mutta aina parempi kuin +7kg vuodessa..

Vierailija
58/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta leikattiin muutakin pois kuin lihavuus. :( Saitko edes korvauksia?

Vierailija
59/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit painaa noin paljon 162 senttiseksi 😃Olen 189cm mies painan sinua 3kg vähemmän.

Ihan helposti, olen vaan nauttinut elämästä ja syönyt mitä vaan mieli tekee :)

Ap

Sä et todellakaan arvosta itseäsi jos olet noin paljon ruokaa tunkenut napaasi.

Mutta kyllä se on tullut jo aiemmissa ketjuissasi selväksi.

Ei ole mahdollista lihoa jos ruokaa tunkee napaan. Luulisi sen jo sattuvan sen verran ettei kukaan niin hakua tehdä.

Vierailija
60/120 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ON nuori ;)

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi