Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä erektio alkaa heiketä?

Vierailija
21.04.2022 |

Voiko jo viisikymppisellä olla haasteita saada erektio?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun latva alkaa lahoamaan, niin oksa vaan kovenee

Vierailija
122/124 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 56 eikä erektioni voisi olla parempi. En muuttaisi mitään, kunhan pysyisi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on into todistella osalla porukasta seisokkinsa jämäkkyyttä... Erektio heikkenee (Huom! ei lopu mutta heikkenee) samaa tahtia muun ikääntymisen kanssa. Kovin seisokki on silloin kun mies on muutenkin suvunjatkomielessä biologialtaan optimi-iässä, eli 15-30 vuotta. Ikääntyminen alkaa tässä vaiheessa, tosin niin hitaasti että ei sitä juuri huomaa, mutta kyllä ne tahattomat erektiot alkavat nelikymppisillä olla jo historiaa. Tahattomalla tarkoitan vaikkapa housujen sopivasta hankauksesta johtuvia. Niin ikään, ei se pipelon nousukulmakaan ole juhlakunnossaan ihan sitä samaa kuin oli kaksikymppisenä. Viittäkymppiä kohti erektio hiipuu edelleen, ja edelleen korostan että ei lopu jos muuten terveys on miehellä kunnossa. Ihan samoin kuin naisella ei tissit ole enää yhtä hehkeät viisikymppisenä kuin kaksikymppisenä, mutta varsin toimivat kuitenkin, niin sama asia on miehellä erektion kanssa. Olen nyt kuusissakymmenissä, ja kyllä, tänä aamuna oli erektio, joten still alive sen asian suhteen. Kolmekymppisen veroinen en enää ole seisokin suhteen enkä muutoinkaan. Onneksi ei ole moiseen mitään tarvettakaan, näillä korteilla mennään tässä vaiheessa elämää.

Huomaatko lainkaan itse, että yleistät yleipäteviä totuuksia, jotka perustuu vain sun omaan yhden ihmisen kokemukseen omasta kehostasi. Tuntuu hhassulta, että luulet tietäväsi paremmin meidän muiden erektiot kuin me itse, Jos et ole urologi, joka on tehnyt empiiristä tutkimusta suurella määrällä ihmisiä, niin ethän sä voi tietää miten miesten erektiot eri iässä toimii ja kuinka paljon siinä on yksilökohtaista vaihtelua.

Mulla tulee nelikymppisenä edelleen erektioita ihan vain housujen hankauksesta, ihan kuin teininä. Josku nousee puoliseisokki ihan vaan riisuessa vaatteita ilman kummempia ärsykkeitä. Ja erektio on edelleen kivikova ja kestävä. Eikä mulla ole mitään syytä itseäsi korostaa. Kunhan kerron oman kokemukseni.

Vai niin. Että yleistän, ja että kun sinulla nelikymppisenä mulkku toimii, niin on mahdotonta että jollakin se ei toimi.

No, tehdäänpä Google-haku sanalla "erektiohäiriö". Ensimmäinen linkki on Duodecim-terveyskirjasto. Avataanpas se. "Erektiohäiriön yleisyys": "Erektiohäiriö on yleinen oire ja yleistyy iän karttuessa. Alle 40-vuotiailla erektiohäiriöitä esiintyy alle kymmenesosalla, mutta 40-70 vuotiailla noin kolmasosalla ja yli 70-vuotiailla yli puolella miehistä. Erektiohäiriö liittyy normaalin ikääntymisen lisäksi moniin sairauksiin. Useat erktiohäiriöitä aiheuttavat sairaudet myös lisääntyvät iän myötä".

Tässä meni noin kymmenen sekuntia tutkitun tiedon etsimiseen. Eivät perustu pelkästään minun tai sinun kokemukseen. Seuraavan kerran, KVG (Kato V-ttu Googlesta) kuten nykynuoriso asian ilmaisee.

Tartuin aiempiin kommentteihisi, koska väitit, että tahattomat erektiot on 40-vuotiailla historiaa. Osalla varmasti onkin, mutta on myös monia, joilla ei ole. Ja siitä hyvänä esimerkkinä tiedän itseni.

Niin, yksilöllistä se tietenkin on. Toisekseen, pitää määritellä mikä on "tahaton erektio". Esim. unessa tapahtuva erektio ei mielestäni ole tahaton, samoin kuin eroottisten ajatusten avulla saatu erektio jonka muistan nuorempana onnistuneen oikein helposti. Samoin esim. tanssiessa tullut erektio ei ole tahaton, vaikkakin usein e-toivottu. Tahattomalla erektiolla tarkoitan erektiota jolle ei löydy mitään selkeää syytä. Näitten tahattomien erektioitten pikkuhiljaa tapahtuva väheneminen kertoo korutonta kieltään siitä että joka ikinen mies on 365 vuorokautta elettyään taas vuoden vanhempi. Kun näitä vuosia kertyy riittävän monta, muutokset kehossa kyllä näkyvät ja tuntuvat, halusipa tai ei. Elämäntavoillaan voi asiaan jonkin verran vaikuttaa, mutta luonnon laki on se perimmäinen tosiasia.

Vierailija
124/124 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaa 46 ei raja. Nainen halus olla sisäkkäin rauhallisesti pitkään, n.tunni päästä alettii kunnolla paneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi