Muita kukkahulluja?
Jotka ovat seonneet ensimmäisistä kevään kukkasistaan?
Myös 2 perhosta nähty!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Koko kukkapenkki sula!
Takapihalla jo täysin sula, paistaa aurinko koko päivän. Etupihalla vielä vähän lunta, mutta uutta vihreää versoa näkyy☺️
Neitoperhoset lentelevät toistensa perässä, mutta muita kukkia ei pihalla vielä näy, kuin vanhan kaivon kupeessa kasvava yksi pieni liila sahrami(?). Mitenköhän sekin on ehtinyt jo melkein avautua, kun melkein koko oli vielä lumen peitossa vielä viime viikolla.
Kertakaikkiaan ihanaa on, kun koivut ovat hiirenkorvalla ja sen jälkeen niiden hennon vihreät hunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kukkapenkki sula!
Takapihalla jo täysin sula, paistaa aurinko koko päivän. Etupihalla vielä vähän lunta, mutta uutta vihreää versoa näkyy☺️
Jee!
S.B. kirjoitti:
Neitoperhoset lentelevät toistensa perässä, mutta muita kukkia ei pihalla vielä näy, kuin vanhan kaivon kupeessa kasvava yksi pieni liila sahrami(?). Mitenköhän sekin on ehtinyt jo melkein avautua, kun melkein koko oli vielä lumen peitossa vielä viime viikolla.
Vitsi ne aukeavat nopeasti joskus. Edellisenä pivänä ei näy ja seuraavana jo nupulla :D
Mun 57-vuotias äiti on nykyään kasvihullu kun lopetti tupakoinnin viime syksynä. Ostelee kasveja vähän väliä nykyään sisälle ja ulos.
M28
Vierailija kirjoitti:
Mun 57-vuotias äiti on nykyään kasvihullu kun lopetti tupakoinnin viime syksynä. Ostelee kasveja vähän väliä nykyään sisälle ja ulos.
M28
Mun äiti tupakoi ja valittaa ettei ole varaa kukkasipuleihin.
Olen melko uusi harrastaja ja olen pikkuhiljaa lisännyt kukkivien kukkien määrää. Minulla on nyt eniten kukalla yhtä aikaa kukkia mitä on ikinä keväisin ollut. Aivan mahtavaa! Jos tulppaanit säilyvät kukalle saakka, niin en pysy housuissani enää :D
Kukkaa.....