Mies, kun annan sinulle suuseksiä
kuinka haluat että teen sen, entä imenkö? Haluan tyydyttää rakastani ihanasti.
Kommentit (22)
Naiset ei tuollaisia asioita kysele, eikä homopettereiden kyselyt tänne edes kuulu
En halua kenenkään ottavan multa suihin.
Ei hajuakaan. Ei ole kukaan koskaan koittanut ottaa suihin multa.
M52
Vierailija kirjoitti:
En halua kenenkään ottavan multa suihin.
Meinaatko, että täällä olisi jonoksi asti tulijoita?
Kuvaile millainen kalu miehelläsi on, niin on helpompi antaa erittäin tarkkoja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile millainen kalu miehelläsi on, niin on helpompi antaa erittäin tarkkoja ohjeita.
Tuo on aikamiehen puhetta
Itse pidän terskan reunojen ja alapinnan nuolemisesta, terskan imemisestä sekä mahdollisimman syvälle ottamisesta, nielu on ahtaampi ja osuu terskaan joka puolelta yhtä aikaa. Samoin ns. nussimisliikkeiden tekeminen suulla ja kädellä yhtä aikaa on mahtavaa. Välillä voi nuolla vartta ja pallejakin ja jos vaan saa, ottaa koko kiveksen suuhun ja imeä kevyesti. Itse pitäisi myös välilihan ja peräaukon hieromisesta ja nuolemisesta, mutta jotkut miehet voivat olla vahvasti sitä vastaan. Olisi kiihottavaa joskus lauetakin suuhun tai suihinoton yhteydessä vaikka kasvoille tai rinnoille, mutta sitten ei pitkään aikaan pysty panemaan.
Mutta eniten kiihottaa se, kun puoliso itse tekee aloitteen suihinottoon ja nautiskelee siitä ja mun kullista itsekin.
Aloita käsin ja suulla munan hyväily jo alushousujen päältä.Hivele käsin,vetele kielellä koko pituudelta,suukottele.Tee tota vähän aikaa.Sitten ota alushousut pois ja tee samaa paljaalle munalle.Kieli voi välillä koskettaa vain kärjellä ja välillä pehmeellä,leveellä vedolla.Muista myös suudella ja lipoa kielellä palleja.Leveellä kielellä ylös asti ja otat munan kärjen suuhusi upottaen vähän matkaa sen verran mikä susta hyvältä tuntuu.Liikutat päätäsi ylös,alas pitäen huulillasi vartta hellästi puristuksessa.Ota välillä muna kokonaan pois suusta ja kielellä nuolet munaa ympäriinsä eri suuntiin,erilaisilla tavoilla.Sitten otat munan takaisin suuhusi ja voit kokeilla kuinka syvälle pystyt sen ottamaan ilman yökkäystä.Liikutat taas päätäsi ylös alas ja jos pystyt niin samalla kun muna on suussasi niin kielellä voi samalla koittaa lipoa vartta.Kädellä voit runkata vartta tai hyväillä palleja imemisen aikana.Välillä otat munan pois suusta ja runkkaat hetken tai hyväilet tisseilläsi munan vartta.Jos haluat että hän laukeaa suuhusi niin otat munan suuhusi pikkasen tiukemmalla huulien otteella ja kiihdytät liikettä ylös alas,hyväilet palleja.Ei mee varmaankaan pitkään kun miehesi laukeaa ja ruiskii suuhusi satsinsa.Jos pystyt niin nielet tai valutat ne suustasi joko hänen munalleen tai rinnoillesi.
Asiallisia, hyviä ohjeita. Kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kalu hänellä on, kapeahko, pitkähkö, mikä tärkeintä osaa helliä sillä minua. ap
Minä voin naisena vinkata myös, kuinka teen sen. Sormeni hyväilevät kalun vartta samalla kun kieleni liikkuu terskan päällä, ympäri, koskettaa aukkoa, nuolee terskaa. Käteni liikuttaa samalla esinahkaa. Upotan kalun suuhuni ja jatkan kielellä liikettä. Välillä painan kalun kitalakeen, välillä työnnän syvälle kurkkuun.
Pistä ensin tekarit lasiin, sitten voit tehdä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin naisena vinkata myös, kuinka teen sen. Sormeni hyväilevät kalun vartta samalla kun kieleni liikkuu terskan päällä, ympäri, koskettaa aukkoa, nuolee terskaa. Käteni liikuttaa samalla esinahkaa. Upotan kalun suuhuni ja jatkan kielellä liikettä. Välillä painan kalun kitalakeen, välillä työnnän syvälle kurkkuun.
Pitäisi olla omakohtaisia kokemuksia, jotta voisi sanoa mikä tuntuu hyvälle, mutta tämä on ainakin monipuolinen tyyli.
m48
Nainen, kun annat minulle suuseksiä, niin näytä, että nautit siitä, et ainakaan pidä sitä epämielyttävänä. Ja jos et et koko ajan jaksa hieroa suulla edestakaisin, jatka välillä kädellä runkkaamalla. Siinä vaiheessa kun mies on laukeamassa, ota kalu niin syvälle suuhun kun vain pystyt, ja valmistaudu lämpimän sperman tulvimiseen suussasi.
Mieltymykset vaihtelee, mutta ennen varsinaista suihinottoa voi hyväillä kalua jo muutenkin. Yksi mieleen jääneistä kerroista vaimon kanssa oli kun pitkään härnäsi ensin muuten, välillä jätti melkein rauhaan kokonaan, seisokki laski ja nousi, herkistyin vaan jatkuvasti ja sitten reippaammin runkkasi kslun pystyyn ja otti suihin ja laukesin nopeasti ja kovaa.
Loppuvaiheessa terska itsellä ainakin herkistyy, parhaat orgasmit tulee kuin silloin puristaa huulet sen ympärille ja liikkuu edestakaisin siinä.
Mielestäni kiihottavinta siinä on se, kun nainen nauttii ja kiihottuu siitä itse, voihkii ja huohottaa posket punaisina ja liikuttelee lantiotaan edestakaisin. Joskus olin selälläni sängyllä, ja silloinen tyttöystäväni otti suihin ja samalla paineli jalkoväliään vasten jalkojani niin, että märkyyden tunsi pikkuhousujenkin läpi. On myös tosi kuumaa kun nainen hyväilee itseään kädellä samalla. Kalun voi ottaa välillä poiskin suusta ja painaa poskea vasten samalla, kun keskittyy omiin tuntemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
..tyttöystäväni otti suihin ja samalla paineli jalkoväliään vasten jalkojani niin, että märkyyden tunsi pikkuhousujenkin läpi..
Tuo on seksikästä ja lisää suihinoton kiihottavuutta sfääreihin; ihan parasta
Kyllä minäkin painelen lantiolla kullia hiljaksiin edestakaisin esimerkiksi lakanoita vasten, kun annan naiselle suuseksiä. On melkein pakko, kun on vain niin kiihottavaa tuottaa naiselle sellaista nautintoa.
Lisään vielä myös kiireettömyyden, mikäli mahdollista. Eli tavoitteena ei ole nopea orgasmi vaan nautinto ja sen pitkittäminen. Sitten kun mennään loppuun asti niin orgasmikin on vahvempi. Mutta itse suihinotto tuntuu niin hyvältä että siitä kyllä nauttii mielellään vähän pidempäänkin.
Voi olla kyllä haastavaa jos nainen samalla tyydyttää itseään tai hieroo pillua jalkaa vasten tms, kun siitäkin kiihottuu sitten niin kovaa...
Ei tarvitse imeä posket lommolla. Ihan vaan rauhallinen kevyt liike huulilla ja pientä kielileikkiä. Toinen käsi kalunvarressa kevyesti runkaten, toinen kiveksiä tai pebaa hyväillen. Ei tarvitse ottaa lastia suihin tai jos haluaa ottaa, voi ihan hyvin mennä vessaan sylkemään sen pois. Oikein ja rauhallisesti annetussa suihinotossa ei väsy käsi eikä suu.