Älyttömin ruokakokeilu mihin olet törmännyt?
Kommentit (31)
Banaaniviipaleet ruisleivän päällä on semmoinen eksoottinen elämys, mihin en ole vielä tarttunut, mutta joillekin on kuulemma suurta herkkua.
Tämä on luovin kokeiluni ikinä. Ostin jokin aika sitten kinkku-ananas-einespizzan. Hyi helkkari se oli pahaa. En raaskinut heittää sitä pois ja sain päähäni heittää sen blenderiin. Blendaamallahan saa alas mitä vaan.
Resepti:
-kinkku-ananas roiskeläppä
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
-basilikaa
Yhden reippaan hörpyn siitä otin ja sain jopa alas. Näytti ja maistui oksennukselta. En ole tuon jälkeen ostanut eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luovin kokeiluni ikinä. Ostin jokin aika sitten kinkku-ananas-einespizzan. Hyi helkkari se oli pahaa. En raaskinut heittää sitä pois ja sain päähäni heittää sen blenderiin. Blendaamallahan saa alas mitä vaan.
Resepti:
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
-basilikaaYhden reippaan hörpyn siitä otin ja sain jopa alas. Näytti ja maistui oksennukselta. En ole tuon jälkeen ostanut eineksiä.
Siis what? Niin kuin minkä vuoksi teit noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti:
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
-basilikaaYhden reippaan hörpyn siitä otin ja sain jopa alas. Näytti ja maistui oksennukselta. En ole tuon jälkeen ostanut eineksiä.
Tätä olen kysynyt itseltänikin. Ruokahävikin torjuminen oli kai pääsyy, samoin nolous siitä että olin ostanut jotain valmismoskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti:
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
Tätä olen kysynyt itseltänikin. Ruokahävikin torjuminen oli kai pääsyy, samoin nolous siitä että olin ostanut jotain valmismoskaa.
Omituisin humble brag pitkään aikaan.
Ne "valmismoskat" muuten valmistetaan enimmäkseen samoista aineista, joista sinä teet ruokasi keittiössäsi (ilmeisesti lähinnä blenderillä). Ja jos ruokahävikin torjuminen oikeasti kiinnostaa, niin eikö se ole vain hyvä asia, että niihin "valmismoskiin" käytetään muitakin ruhon osia kuin kermaperseiden suosimaa fileetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti:
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
Ne "valmismoskat" muuten valmistetaan enimmäkseen samoista aineista, joista sinä teet ruokasi keittiössäsi (ilmeisesti lähinnä blenderillä). Ja jos ruokahävikin torjuminen oikeasti kiinnostaa, niin eikö se ole vain hyvä asia, että niihin "valmismoskiin" käytetään muitakin ruhon osia kuin kermaperseiden suosimaa fileetä?
Mikä sinua noin kiukuttaa, että tarvitsee alkaa purkaa vihaa ja ennakko-oletuksia ihan vieraaseen ihmiseen? Eikö pidettäisi tämä ketju hauskana ja kepeänä?
Muistin muuten nyt, mistä snoothieideani myös sai kipinää. Olen kuullut paljon kehuja Happy meal- smoothiesta. Onkohan kukaan tätä uskaltanut kokeilla? Minä en enää taida :)
Vierailija kirjoitti:
Apetit-merkillä oli punajuuren makuinen mehujäätelö muutama vuosi sitten. Keitetty punajuurikin maistui paremmalta.
Se oli Vegepops punajuuri-mansikka, musta ne oli hyviä ja maistuivat siis enemmänkin mansikalle! Sen sijaan olen törmännyt perinteiseen kermajäätelöön, jonka makuna oli yksin porkkana, kitkerää ja pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se olikaan tää Pasi, jonka ruokavideoita löytyy youtubesta? Sinne vaan keittymään nachot, kalapuikot ja maksamakkarat...
Viheraho. Pasi ei jaksa tiskata, joten laittaa paistinpannun pakastimeen ruoanlaiton jälkeen, ettei bakteerit lisäänny. Vetää sen sitten sieltä suraavan kerran kokatessaan ja kehuskelee, kuinka edellisen aterian aromit ovat vielä tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti:
-soijamaitoa
-kirsikkatomaatteja
Mikä sinua noin kiukuttaa, että tarvitsee alkaa purkaa vihaa ja ennakko-oletuksia ihan vieraaseen ihmiseen? Eikö pidettäisi tämä ketju hauskana ja kepeänä?
Muistin muuten nyt, mistä snoothieideani myös sai kipinää. Olen kuullut paljon kehuja Happy meal- smoothiesta. Onkohan kukaan tätä uskaltanut kokeilla? Minä en enää taida :)
Ei minua kiukuta mikään. Sinä kutsut ruokaa moskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se olikaan tää Pasi, jonka ruokavideoita löytyy youtubesta? Sinne vaan keittymään nachot, kalapuikot ja maksamakkarat...
Viheraho. Pasi ei jaksa tiskata, joten laittaa paistinpannun pakastimeen ruoanlaiton jälkeen, ettei bakteerit lisäänny. Vetää sen sitten sieltä suraavan kerran kokatessaan ja kehuskelee, kuinka edellisen aterian aromit ovat vielä tallella.
Tuohan on aika nerokasta :D
Onko tässä sellainen idea, että kiivi rikkoo maitotuotteiden proteiineja ja ne juoksettuvat? Entä jos ne kiivit lisää rahkan sekaan vasta juuri ennen syömistä? Ei kai siinä nyt sekunneissa mitään katastrofia tapahdu?