Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömin ruokakokeilu mihin olet törmännyt?

Vierailija
20.04.2022 |

Umpiolohen innoittamana.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, joku muistaa tämän. Mun äitini fuusioperinneruokaluomus, umpioitu lohi kookosmaidossa, ei ole unohtunut yli 15 vuodessa.

Vierailija
2/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, joku muistaa tämän. Mun äitini fuusioperinneruokaluomus, umpioitu lohi kookosmaidossa, ei ole unohtunut yli 15 vuodessa.

Mä harrastan itsekin erityisesti jämien jalostamista luovalla otteella ja viimeksi tänään tämä umpiolohi kävi taas mielessä. Onko sulla reseptiä siihen?

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikilju! Maistuu samalta mennessä ja tullessa.

Vierailija
4/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rajoitusruokavaliot, mitä viime vuosina on ollut. Varsinkin jotkut detox/puhdistuskuurit.

Vierailija
5/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan itsekin erityisesti jämien jalostamista luovalla otteella ja viimeksi tänään tämä umpiolohi kävi taas mielessä. Onko sulla reseptiä siihen?

- Ap

Olen pahoillani, mutta en tainnut järkytykseltäni tallentaa sitä. Kokin tuntien mausteita ei käytetä, eikä laatikon ulkopuolelta ajattelua, koska mitään laatikkoa ei ole koskaan ollutkaan, joten olen varma, etä onnistut ilmankin. Toinen hänen herravarjele-kalaspesiaalinsa oli salmiakkisilakka, uuniruoka päällekkäin ladotuista, ruisjauhoissa ja Haganolin salmiakkimikserissä pyöritellyistä silakkafileistä. (Äiti ei siis ole hullu vaan taiteilijasukua, ja kaksi seuraavaa polvea adhd-dg:lla. Mistähän lienee periytynyt.).

Vierailija
6/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overnight oats tai mikälie nyt onkaan suomeksi. Miksi valmistaa kylmää puuroa yön yli kun sen keittämiseen menee 5 minuuttia?

Vierailija
7/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Olen pahoillani, mutta en tainnut järkytykseltäni tallentaa sitä. Kokin tuntien mausteita ei käytetä, eikä laatikon ulkopuolelta ajattelua, koska mitään laatikkoa ei ole koskaan ollutkaan, joten olen varma, etä onnistut ilmankin. Toinen hänen herravarjele-kalaspesiaalinsa oli salmiakkisilakka, uuniruoka päällekkäin ladotuista, ruisjauhoissa ja Haganolin salmiakkimikserissä pyöritellyistä silakkafileistä. (Äiti ei siis ole hullu vaan taiteilijasukua, ja kaksi seuraavaa polvea adhd-dg:lla. Mistähän lienee periytynyt.).

Meillä oli kotona usein vaan kaaliyllätystä, varsinkin keväisin. Välillä yllätys oli se, ettei siinä ollut muuta kuin kaalia.

Vierailija
8/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apetit-merkillä oli punajuuren makuinen mehujäätelö muutama vuosi sitten. Keitetty punajuurikin maistui paremmalta.

Vierailija
9/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Meillä oli kotona usein vaan kaaliyllätystä, varsinkin keväisin. Välillä yllätys oli se, ettei siinä ollut muuta kuin kaalia.

Ymmärrän. Kaali on yleensä hyvää. Millä tavalla tämä yllätys oli laitettu?  :)

Vierailija
10/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiasiemenet kun pellavansiemenet on niin 90-lukua.

Vierailija
11/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä onko tää varsinaisesti kokeilu, mutta mun isällä oli tapana kakkupohjan palaessa vaan laittaa mustikkahilloa siihen peitoksi "ei kukaan mitään huomaa". Ei huomannut, jos ei ottanut kakkua. Tämä tapahtui muutaman kerran lapsuudessa, kunnes opin olemaan ottamatta kakkua.

Vierailija
12/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkarisotto. Olipa kaamea kokemus kun kutsuttiin tuttavaperheen luo syömään. En syönyt. 

Vierailija
13/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania pizzassa kaverin itsetekemänä. En vain pystynyt syömään.

Vierailija
14/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivirahka! 

Vierailija
15/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiivirahka! 

Mikä tässä on älytöntä?

Onhan se toki aika hapanta, jos on ainoat ainesosat ovat kiivi ja rahka, mutta kai siihen voi jotain rasvaista tai makeaa lisätä makua pehmentämään.

Vierailija
16/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiivirahka! 

Mikä tässä on älytöntä?

Onhan se toki aika hapanta, jos on ainoat ainesosat ovat kiivi ja rahka, mutta kai siihen voi jotain rasvaista tai makeaa lisätä makua pehmentämään.

Suosittelen kokeilemaan ja palataan asiaan sitten :D

Vierailija
17/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli härkispyörykät. Oksennus meinasi tulla ja roskiskaapi haisi hirveeltä pari päivää tuuletuksesta huolimatta.

Toinen oli Italia lautasella: Ahvenpyörykät tms. Ei se pahaa ollut, mutta jos silmät kiinni söisi, ei tietäisi yhtään syökö kalaa vai kaurapuuroa.

Olen Italiassa matkustanut, mutta mautonta ruokaa ei ole tullu vastaan.

Sitten yhdessä kylässä oli Lampaankääpäkastiketta ja se sieni oli leikattu jotenki pitkittäin ja oli sitkeää. Välillä toinen pää suikaleesta oli suussa ja toinen mahassa🤮

Piti arvailla, onko se menossa alas vai tulossa ylös.🤯

Vierailija
18/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli härkispyörykät. Oksennus meinasi tulla ja roskiskaapi haisi hirveeltä pari päivää tuuletuksesta huolimatta.

Toinen oli Italia lautasella: Ahvenpyörykät tms. Ei se pahaa ollut, mutta jos silmät kiinni söisi, ei tietäisi yhtään syökö kalaa vai kaurapuuroa.

Olen Italiassa matkustanut, mutta mautonta ruokaa ei ole tullu vastaan.

Sitten yhdessä kylässä oli Lampaankääpäkastiketta ja se sieni oli leikattu jotenki pitkittäin ja oli sitkeää. Välillä toinen pää suikaleesta oli suussa ja toinen mahassa🤮

Piti arvailla, onko se menossa alas vai tulossa ylös.🤯

Vierailija
19/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiivirahka! 

Mikä tässä on älytöntä?

Suosittelen kokeilemaan ja palataan asiaan sitten :D

Niin se makupalat-kokkien teos, vai oletko itse kokeillut :D

Vierailija
20/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se olikaan tää Pasi, jonka ruokavideoita löytyy youtubesta? Sinne vaan keittymään nachot, kalapuikot ja maksamakkarat...