Työnhakuvelvoite tulee ilmeisesti koskemaan myös osaa työssäkäyvistä
Näin minulle ainakin tänään väitti työkkärin virkailija.
Eli jos olet osa-aikainen, tai vuokratyössä tai muuten työsuhteessa, jossa palkan lisäksi saat soviteltua päivärahaa edes satunnaisesti, niin ei kun hakemuksia lähettelmään vaan, koska osa-aikaisuus tai vuokratyö ei nähtävästi työkkärin mielestä ole hyväksyttävä ja riittävä työsuhde
Kommentit (946)
Toimistosiivojana voi heitellä papereita, roskiin oman mielen mukaaan
Vierailija kirjoitti:
Normaaliroskikseen, ei tietoturva
Vierailija kirjoitti:
Tästä pakottamisesta tulee hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vuoden neuvoja, enää en, heitän roskiin mitä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa voi heittää vaikka jonkun potilaan kuvat roskiin, magneettikuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa voi heittää vaikka jonkun potilaan kuvat roskiin, magneettikuvat
Mitään ei saa olla pöydällä jos siivoan
Minä olen sen ikäinen, että minä en enää opettele. Teen mitä haluan
Vierailija kirjoitti:
Jo ensimmäisenä työpäivänä osaan kaikesta kaiken heti ekana päivänä, teen hommat nopeasti, ei väliä miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ensimmäisenä työpäivänä osaan kaikesta kaiken heti ekana päivänä, teen hommat nopeasti, ei väliä miten.
En enää ikinä kysy neuvoa työpaikoilla mistään asiasta, ne on kysytty nyt ja piste.
Koska käteni ei kestä siivousta niin teen siivoukset mikrokuituliinalla ilman vettä jos pakotetaan siivoamaan.
Noin se on ollut pitkään. Muistan kuinka olin vähällä suuttua kun TE-virkailija selitti tuota, vaikka sain koulutustani vastaavan hyvän määräaikaisen työn. Todennäköisesti olisin joutunut ottamaan huonompipalkkaisen työn, jos olisin oikeasti hakenut työssäkäydessäni vakituista työpaikkaa. Mutta käytännössä se oli mahdotonta, koska tein täyttä työviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska käteni ei kestä siivousta niin teen siivoukset mikrokuituliinalla ilman vettä jos pakotetaan siivoamaan.
Sairaalassa vessat on hyvä pestä pelkällä mikrokuituliinalla ilman siivousaineita ja kaikki vessat samalla liinalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa vessat on hyvä pestä pelkällä mikrokuituliinalla ilman siivousaineita ja kaikki vessat samalla liinalla.
Käteni ei siivousaineita eikä hanskoja kestä joten siivousaineita en käytä.
Vierailija kirjoitti:
ei siivousaineita
Eikä neuvoja.
Minä en edes enää kuuntele mitään uusilla työpaikoilla, koska nykyisessä palkkatukityössä ei saanut jatkaa.
Asiakkaille voi tosiaan vastata mitä sattuu, jos pakotetaan uuteen työpaikkaan. Ei ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes enää kuuntele mitään uusilla työpaikoilla, koska nykyisessä palkkatukityössä ei saanut jatkaa.
Asiakkaille voi tosiaan vastata mitä sattuu, jos pakotetaan uuteen työpaikkaan. Ei ole minun ongelma.
Ei ole kalaa tässä ruoassa.
Oho, oliko sittenkin, mitä tulit tänne, olisit syönyt kotona
Tuolla on pitkät pätkät anoppikeskusteluja, mutta tarhaan on pakko viedä jos työtön hoitaa, voi tehdä kaikkea mistä vanhemmat ei tykkää
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on pitkät pätkät anoppikeskusteluja, mutta tarhaan on pakko viedä jos työtön hoitaa, voi tehdä kaikkea mistä vanhemmat ei tykkää
Jos antaa salaa lapsille karkkeja
Sairaalassa kun vastaa ja asiakas kysyy omaisen terveydestä jotain niin heittää vaan jotain.
Suomen oma vika jos samaa työtöntä laitetaan koko ajan uuteen työpaikkaan.