Onko kukaan löytänyt meikkivoidetta, primeria ja puuteria
Pintakuivalle mutta todella rasvoittuvalle iholle?
Ärsyttää kun iho kiiltää ihan koko ajan ja on tosi rasvainen. Kasvorasvana Lumenen 24h gel, joka ei tuki ihohuokosia.
Kommentit (10)
Minulla on tuollainen iho. En voi käyttää puuteria kun se paakkuuntuu niin olen ruvennut käyttämään talkkia. Se ei värjää ja imee kosteuden tehokkaasti.
Pintakuiva iho ei kiillä, se hilseilee tai/ja kiristää. Omalle rasvaiselle pintakuivalle iholle käy parhaiten kuivalle iholle tarkoitetut meikkivoiteet ja puuteria en käytä lainkaan, koska pintakuiva iho ei todellakaan kiillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen iho. En voi käyttää puuteria kun se paakkuuntuu niin olen ruvennut käyttämään talkkia. Se ei värjää ja imee kosteuden tehokkaasti.
Eikö se tuki ihohuokosia?
Vierailija kirjoitti:
Pintakuiva iho ei kiillä, se hilseilee tai/ja kiristää. Omalle rasvaiselle pintakuivalle iholle käy parhaiten kuivalle iholle tarkoitetut meikkivoiteet ja puuteria en käytä lainkaan, koska pintakuiva iho ei todellakaan kiillä.
Siis iho hilseilee mutta se myös rasvoittuu
t.ap
Oisko ongelma kuitenkin se pintakuiva iho joka huutaa oikeanlaista kosteutta ja ihon oma rasvoittuvuus yrittää korjata tätä puuttuvaa kosteutta?
Vierailija kirjoitti:
Oisko ongelma kuitenkin se pintakuiva iho joka huutaa oikeanlaista kosteutta ja ihon oma rasvoittuvuus yrittää korjata tätä puuttuvaa kosteutta?
Mulle on kosmetologi etsinyt tuon kasvovoiteen. Edelliset rasvoittivat vielä enemmän ihoa
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tuki ihohuokosia?
Ei tuki
Smashboxin control primer on todella hyvä, mutta jos iho tuottaa äärimmäisen paljon rasvaa tuokin pitää ihon mattana vain sellaiset 2-4h.