Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan löytänyt meikkivoidetta, primeria ja puuteria

Vierailija
05.05.2025 |

Pintakuivalle mutta todella rasvoittuvalle iholle? 

Ärsyttää kun iho kiiltää ihan koko ajan ja on tosi rasvainen. Kasvorasvana Lumenen 24h gel, joka ei tuki ihohuokosia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smashboxin control primer on todella hyvä, mutta jos iho tuottaa äärimmäisen paljon rasvaa tuokin pitää ihon mattana vain sellaiset 2-4h.

Vierailija
2/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen iho. En voi käyttää puuteria kun se paakkuuntuu niin olen ruvennut käyttämään talkkia. Se ei värjää ja imee kosteuden tehokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintakuiva iho ei kiillä, se hilseilee tai/ja kiristää. Omalle rasvaiselle pintakuivalle iholle käy parhaiten kuivalle iholle tarkoitetut meikkivoiteet ja puuteria en käytä lainkaan, koska pintakuiva iho ei todellakaan kiillä.

Vierailija
4/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy mun meikkipussista. 

Vierailija
5/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen iho. En voi käyttää puuteria kun se paakkuuntuu niin olen ruvennut käyttämään talkkia. Se ei värjää ja imee kosteuden tehokkaasti.

Eikö se tuki ihohuokosia?

Vierailija
6/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pintakuiva iho ei kiillä, se hilseilee tai/ja kiristää. Omalle rasvaiselle pintakuivalle iholle käy parhaiten kuivalle iholle tarkoitetut meikkivoiteet ja puuteria en käytä lainkaan, koska pintakuiva iho ei todellakaan kiillä.

Siis iho hilseilee mutta se myös rasvoittuu

t.ap

Vierailija
7/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ongelma kuitenkin se pintakuiva iho joka huutaa oikeanlaista kosteutta ja ihon oma rasvoittuvuus yrittää korjata tätä puuttuvaa kosteutta? 

Vierailija
8/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ongelma kuitenkin se pintakuiva iho joka huutaa oikeanlaista kosteutta ja ihon oma rasvoittuvuus yrittää korjata tätä puuttuvaa kosteutta? 

Mulle on kosmetologi etsinyt tuon kasvovoiteen. Edelliset rasvoittivat vielä enemmän ihoa

t.ap

Vierailija
9/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pelkkää cc-voidetta.

Vierailija
10/10 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se tuki ihohuokosia?

Ei tuki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi