Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellekään käynyt niin, että kumppani on jättänyt kahdesti?

Vierailija
20.04.2022 |

Luulisi että se toinen kerta sattuu enemmän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kumppani? Ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kolme kertaa on :-)

Vierailija
4/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei huoli takasin, ei voi jättää toista kertaa.

Vierailija
5/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran mökille kun innostuin yksin dokaileen ja toisen kerran baariin kun jätkät houkutteli jatkoille. Toi mökkireissu otti koville kun muija perskules vei auton. Yömyöhällä kyliltä pääse kyllä mittarilla kotiin. Noh, ei olla kannettu kaunaa kumpikaan. Tekevälle sattuu.

Vierailija
6/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti kokemusta on.

Ja kyllä, toinen kerta sattuu enemmän... paljon enemmän.

Vierailija
7/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kumppani? Ei todellakaan.

Et ole ottanut takaisin? Vai eikö sattunut toinen kerta enempää eli varauduit siihen?

Vierailija
8/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt mieheni nuorena kolme kertaa. Nyt on oltu naimisissa vuodesta 1995.

Vierailija
9/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt mieheni nuorena kolme kertaa. Nyt on oltu naimisissa vuodesta 1995.

No nuoruudessa nämä hommat voivat olla jotenki sekavampia..miks jätit sitten?

Vierailija
10/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti on. Vielä kolmaskin kerta olisi saattanut tulla, koska jättäjä halusi vielä kerran palata yhteen, mutta siinä vaiheessa minä en enää voinut enkä halunnut.

Vierailija
11/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on jo jättänyt, aina eri syystä eikä varsinaisesti henkilökohtaisista syistä. Jotain se kuitenkin aina rikkoi, ei ole sitä samaa tunteenpaloa kuitenkaan vaikka sama ihminen eikä mikään mihin hänessä ihastuin ole siitä muuttunut. Ehkä luottamuksen puutetta sitten. Jos kolmannen kerran vielä jättää, oli syy mikä tahansa niin sitten blokkaan jo numeron.

Vierailija
12/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuoruudessa nämä hommat voivat olla jotenki sekavampia..miks jätit sitten?

No ensin tuntui, ettei mies ollut itse riittävän kiinnostunut. Sitten toisella kerralla alkoi menojalka vipattaa. Kolmas kerta oli kai vähän samaa, alkoi ahdistaa. Mutta juu, oltiin 17 kun tavattiin 🤣.

Vierailija
13/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti on jo jättänyt, aina eri syystä eikä varsinaisesti henkilökohtaisista syistä. Jotain se kuitenkin aina rikkoi, ei ole sitä samaa tunteenpaloa kuitenkaan vaikka sama ihminen eikä mikään mihin hänessä ihastuin ole siitä muuttunut. Ehkä luottamuksen puutetta sitten. Jos kolmannen kerran vielä jättää, oli syy mikä tahansa niin sitten blokkaan jo numeron.

Juu, itse olen toisella kierroksella...ja eipä se mies/suhde tunnu enää samalta...

Ap

Vierailija
14/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennätys" taitaa olla viisi kertaa. Se oli raivostuttava on-off-suhde mutta en osannut olla vastaamatta hänen yhteydenottoihinsa kun hän muutama kuukausi "eron" jälkeen alkoi taas pitämään yhteyttä. Aina hänellä oli ollut joku muu/muita siinä välissä. Kyllästyttyään heihin hän ilmeisesti halusi palata minun luokseni. En tiedä mikä minussa sitten oli niin erikoista.

m38

Vierailija
15/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran jätetty, niin tyhmä kai sitä on jos lähtee toiselle kierrokselle saman kanssa. Kun ei ensimmäisellä kerralla ole tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, niin on satavarma juttu, että toisella kerralla käy täsmälleen samoin.

Yksi mies selitti minut jätettyään, että hän luuli että uusi ihastuksensa olisi kiinnostavampi, mutta tulikin lopulta lopputulemaan, että minä olin parempi ja haluaisi nyt yrittää kanssani parisuhdetta ihan tosissaan. Suuttui kun totesin, että minä en halua.

Vierailija
16/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais toista mahdollisuutta, jos erotaan niin sitten erotaan eikä vensklata eessun taassun "mut ku nyt mä ehkä haluunki taas olla sun bae D;;" Voi kyynel.

Sama pettäjien kanssa, se on kerrasta poikki eikä tarvii tulla itkemään että antaisit nyt vielä tsäänssin kun ihan vahingossa lipes.

Vierailija
17/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ennätys" taitaa olla viisi kertaa. Se oli raivostuttava on-off-suhde mutta en osannut olla vastaamatta hänen yhteydenottoihinsa kun hän muutama kuukausi "eron" jälkeen alkoi taas pitämään yhteyttä. Aina hänellä oli ollut joku muu/muita siinä välissä. Kyllästyttyään heihin hän ilmeisesti halusi palata minun luokseni. En tiedä mikä minussa sitten oli niin erikoista.

m38

Sinussa on erikoislaatuista se, että olet lapanen joka ei vaadi mitään ja jota voi retuuttaa miten tahtoo. 

Vierailija
18/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerran jätetty, niin tyhmä kai sitä on jos lähtee toiselle kierrokselle saman kanssa. Kun ei ensimmäisellä kerralla ole tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, niin on satavarma juttu, että toisella kerralla käy täsmälleen samoin.

Yksi mies selitti minut jätettyään, että hän luuli että uusi ihastuksensa olisi kiinnostavampi, mutta tulikin lopulta lopputulemaan, että minä olin parempi ja haluaisi nyt yrittää kanssani parisuhdetta ihan tosissaan. Suuttui kun totesin, että minä en halua.

En tiiä jos jättää ennen ku tuntee toisen kunnolla, tekee vähä niiku hätäsen ratkaisun 🤔

Ap

Vierailija
19/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä jos jättää ennen ku tuntee toisen kunnolla, tekee vähä niiku hätäsen ratkaisun 🤔

Ap

Jos toiseen on aidosti ihastunut, niin ei tule mieleenkään juoksennella muiden perässä.

Vierailija
20/23 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos toiseen on aidosti ihastunut, niin ei tule mieleenkään juoksennella muiden perässä.

Mites se jättämiseen liittyy? Jotkut voivat jättää ilman aikomustakaan tähän.