Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla Converset? Minkä väriset?

Vierailija
20.04.2022 |

Ostin juuri valkoiset ja jäi vähän mietityttämään ostaisiko vielä mustatkin. (Olivat alessa 30,95)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viininpunaset!!! tykkään

Vierailija
2/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahan väriset, talvitennarit. Poikani vanhat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viininpunaset!!! tykkään

Mulla oli nuorena viininpunaiset mutta taisivat olla feikit. ap

Vierailija
4/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset. Vuodelta -85. Vähän jo elämää nähneen näköiset

Vierailija
5/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset, kankaiset ja lyhytvartiset kesällä ja mustat, nahkaiset ja pitkävartiset talvella.

Vierailija
6/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho missä oli noin halvat? Just ostin tyttärelle valkoiset ja oli jotain 70€.

Vierailija
7/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin ettei yli 30-v voi enää käyttää Converseja joten hirveä kynnys käyttää niitä kun on nyt yli 40-v, mutta ostaisin varmaan harmaat tai viininpunaiset. No, onhan ne vähän huonot jaloille, mutta tykkään ulkonäöstä. Klassiset.

Vierailija
8/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho missä oli noin halvat? Just ostin tyttärelle valkoiset ja oli jotain 70€.

Prismassa oli poistoissa. ap

Vierailija
9/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin ettei yli 30-v voi enää käyttää Converseja joten hirveä kynnys käyttää niitä kun on nyt yli 40-v, mutta ostaisin varmaan harmaat tai viininpunaiset. No, onhan ne vähän huonot jaloille, mutta tykkään ulkonäöstä. Klassiset.

Eikö yli 40-vuotias vielä uskalla itse päättää, millaisia kenkiä käyttää?

Vierailija
10/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yli 40-vuotias vielä uskalla itse päättää, millaisia kenkiä käyttää?

Ehkä niihin on iso kynnys jos ovat sekä huonot jaloille että kokee niiden näyttävän jotenkin "wannabeelta". Mulla on aina semmonen tunne että tyylikkäille ihmisille sopii vaikka mikä ja vaikka minkä ikäisenä, mutta itsellä kaikki näyttää jotenkin erilaiselta. Epämääräiseltä tai vääränlaiselta, jotenkin? Mutta silloin pitäisi vain olla itsetuntoa käyttää, koska harvoin saa oikeasti puolueetonta mielipidettä siitä mikä sopii parhaiten päälle.

Vierailija
11/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset pystyy niitä pitämään, koska ovat niin epämukavat. Ehkä siitä johtuu, että kävelytyyli ihmisillä näyttää jotenkin takakenossa taapertamiselta.

Vierailija
12/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit. Vähän resuiset.

Vierailija
13/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x valkoiset, vaalean siniset ja farkkukankaiset.

Nainen 45v

Vierailija
14/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa vielä sen mustankin parin! Tämäkin tosiaan vain 30,95. Enempää ei jäänyt hyllyyn. ap

Vierailija
15/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa vaieta.

Vierailija
16/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Converseja jo 80-luvulta lähtien. En ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa käyttämään jotain muuta kenkää, kun pidän Converseista.

Vierailija
17/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat varrelliset, semmoiset mokkaiset (en tiedä mitä se pinta on, mutta ei siis kangasta). Ihan supermukavat jalassa, mutta viime vuosina en ole enää käyttänyt, koska en jaksa sitoa ja avata kengännäuhoja. Nykyään käytän tanjuneita. Ne menevät jalkaan ilman, että pitää solmuja availla ja laitella. Plus yhtä mukavan tuntuiset.

Vierailija
18/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Sanon, että hyvin on onnistunut tähän asti. Olen 60.

Vierailija
19/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset kuulemma myydyimmät, oli yllätys luulin, että joko tummansiniset tai mustat. Nykyään itsellä lyhytvartiset tummansiniset ja oon yli 50v. Eivät kyllä ihan parhaimmat jaloille enää tässä iässä kun jalkaholvi madaltunut.

Vierailija
20/25 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huonot minun jalalleni, liian lättänät. Kaipaan näköjään aina vähän korkoa. Minulla on kahdet Converset, en tiedä miksi menin ostamaan toisetkin vaikkei niillä ole hyvä kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän