Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatulehdukseen ei auta antibiootit, mitä tehdä?

Vierailija
20.04.2022 |

Lääköri sanoi jotenkin niin, ettei mitään tehtävissä? Apua, voiko olla niin?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on kroonistunut virtsatietulehdus. Välillä käy sairaalassa saamassa suoneen antibioottia. Helpottaa hetkellisesti.

Vierailija
22/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä, eihän virtsarakkoa voi poistaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärät antibiootit ?

Käy testauttamassa vaikka Mehiläisessä. Sulla voi olla joku vastustuskykyinen bakteeri, johon tehoaa vain harvinaisemmat antibiootit.

Toi kierre voi johtua myös hormoneista jos olet jo yli 40v.

Mulla auttoi ensin jonkin verran Vagifem-puikot jotka pitää limakalvot paremmassa kunnossa.

Vaihdevuosien hormonikorvaushoito lopetti lopulta vt-tuleheduskierteen kokonaan ja siinä sivussa loppuivat melkein kaikki muutkin fyysiset ja henkiset vaivat.

Onko labrakokeiden välillä näin paljon eroa? Miten voi päästä laajempaan testiin? t. hoidetun virtsatulehduksen jälkeen oireilua kokenut (ja testeistä tullut nega)

Mulla on sama. Jäänyt pitkiksikin ajoiksi oireilua. Meni kyllä sitten joskus ohi.

Vierailija
24/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on kerran annettu suoneen antibioottia. Joku sairaalabakteeri tullut virtsaan pysyvästi epäili lääkäri

Vierailija
25/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosesta ei enää takaisin ykköseen.

Vierailija
26/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen, että minulla on krooninen virtsarakon kipuoireyhtymä. Olen käynyt useissa virtsanviljelyissä, mutta koskaan ei löydy mitään. Silti jatkuvat virtsatietulehduksen kaltaiset oireet. Rakkoa kivistää ja siinä tuntuu paineen tunnetta.

Vierailija
27/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jonkun" pitäisi kerätä näistä tietopankki!!!

Vierailija
28/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä että laitetaan •saattohoitoon’ tuosta. Sitähän lääkäri tarkoitti kai

Vierailija
29/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosesta ei enää takaisin ykköseen.

Tohelot ja idiootit äijät mitään välitä

Vierailija
30/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa mitä moni, c-vitamiini ja karpalomehu. Itsellä oli todella pitkä kierre, katkesi siihen kun aloin syömään c-vitamiinia, paljon.

Vierailija
31/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta UVA-E terveyskaupasta.Auttaa eikä koskaan tule takaisin. 

Siskoni selviää transbärs/ karpalotuoremehulla. 

Vierailija
32/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon samaa mitä moni, c-vitamiini ja karpalomehu. Itsellä oli todella pitkä kierre, katkesi siihen kun aloin syömään c-vitamiinia, paljon.

En saa millään alas tabletteja.Tänäänkin murskasin c vitamiinin ja yksi isompi pala, alan etomaan kun yritän niellä.

Vierailija
33/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukupuolitaudit testattu?

Vierailija
34/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten virtsaamisvaivat ilman tulehdusta on yleistyneet. Vitsarakon kipuoireyhtymä, interstitielli kystiitti, virtsaputkioireyhtymä jne. Näitä ei täysin ymmärretä mutta apua on olemassa. Mulle laitettiin kerran kuussa katetrilla rakkoon ialuril-huuhde, nykyään laitan sen itse ja olen oireeton. 

Vierailija
35/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sukupuolitaudit testattu?

On, valitettavasti ei seksiä vuosiin

Vierailija
36/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa väliaikaisesti valtavan nestemäärän juominen. Siis ei todellakaan mitään vesimyrkytystä tartte ottaa, mutta yhtenä päivänä jotain 4-5 litraa vettä, vissyä (ne suolat), jotain hapanta, sokeriton karpalomehu tai sitruunaa veteen reilusti. C-vitamiinia poretablettina veden sekaan. Ja Ibumax. Auttaa kipuun ja tekee virtsarakon bakteerille sopimattomaksi ympäristöksi. Ulkoisesti lämmintä vesipesua usein. Näillä keinoin olen saanut virtsiitin häädettyä. Ja tosiaan ei juomakuuria kuin yhtenä, korkeintaan kahtena päivänä. Ota muutama merisuolarae ylimääräistä nestepäivinä. Ja pysy vessan äärellä.

Vierailija
37/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalo ja puolukkamehua sekä ennen kaikkea riittävästi vettä. Jos keho ”kuivuu”, pissa on väkevämpää, nestettä vähemmän ja bakteerit pääsee kasvamaan. Jätä myös sokeri pois.

Vierailija
38/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 Mg C-vitamiini-porerabletti päivittäin auttoi itselläni.

Vierailija
39/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiini tai sitä paljon sisältävä ravinto onkin jo monta kertaa mainittu, se tekee hyvää kun laskee virtsan ph:n alas ja on bakteereilla sen jälkeen vaikeuksia siellä lisääntyä. Samaten runsas juominen ja hyvä mutta hellä alapäähygienia.

Hormonit varmasti voi olla yksi syy jos nyt ei mistään antibiootti resistentistä bakteerista ole kyse. Toivottavasti herkkyysmääritys tehty virtaviljelyn jatkoksi kun kyseessä on sinnikäs vaiva? Joskus kärsin itse tulehdus kierteestä kun lopetin hormoniehkäisyn ja keho oli pitkään sekaisin muutenkin, aknea, tukkaa lähti ym. Kun oma hormonitoiminta palasi tasapainoon vaiva jäi.

Vierailija
40/67 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa millään alas tabletteja.Tänäänkin murskasin c vitamiinin ja yksi isompi pala, alan etomaan kun yritän niellä.

On niitä myös nestemäisinä esim poretabletit. Karpalomehu + C itsellä myös auttaa joka kerta nopeasti. Siis reilusti ku jaksaa muutaman pvän juoda alkaa helpottaa ja oireet poistuu. Joka kerta tepsinyt 👍😊