Virtsatulehdukseen ei auta antibiootit, mitä tehdä?
Lääköri sanoi jotenkin niin, ettei mitään tehtävissä? Apua, voiko olla niin?
Kommentit (67)
Pitää olla tarpeeksi pitkä kuuri ja lääkkeen testaus bakteerin ennen kuurin aloitusta.
Aloita heti myös C-vitamiini, reipas annos ja joka päivä. Loppuelämäsi. Pitää pissan happamena.
Seksin jälkeen heti pissa ja pesu lämpimällä vedellä.
Puuvillaiset alusvaatteet, pesu 60 ˚.
C-vitamiinia, karpalomehua joka päivä.
Paljon vettä ja luontaistuotekaupasta karpalotabletteja.
D-vitamiinia 100 mikrogrammaa päivässä.
Väärät antibiootit ?
Käy testauttamassa vaikka Mehiläisessä. Sulla voi olla joku vastustuskykyinen bakteeri, johon tehoaa vain harvinaisemmat antibiootit.
Toi kierre voi johtua myös hormoneista jos olet jo yli 40v.
Mulla auttoi ensin jonkin verran Vagifem-puikot jotka pitää limakalvot paremmassa kunnossa.
Vaihdevuosien hormonikorvaushoito lopetti lopulta vt-tuleheduskierteen kokonaan ja siinä sivussa loppuivat melkein kaikki muutkin fyysiset ja henkiset vaivat.
Uskomatonta mitä lääkäreitä. Virtsaviljely, sen perusteella oikeat antibiootit.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mitä lääkäreitä. Virtsaviljely, sen perusteella oikeat antibiootit.
On voitu kokeilla jo eri vaihtoehtoja?
Lopulta voidaan laittaa antibioottia suoraan suoneen jos paha tulehdus ei lopu.
Onko ap:n munuaiset tutkittu?
Kantelisin Valviralle tuommoisesta lääkäristä, joka jättää potilaansa oman onnensa nojaan virtsatietulehduksen vuoksi. Pitkittyessään se voi aiheuttaa munuaisaltaiden tulehduksen ja sitä kautta ties mitä muuta tuhoa munuaisissa. Ota mukaan labratulokset pissanäytteestä, jonka perusteella sinulle annettiin toimimaton antibioottikuuri ja vaihda lääkäriä.
Myös maitohappobakteeria kehiin, ja ruokavaliosta hetkeksi pois maitotuotteet ja sokerit. Valkosipulia, inkivääriä, karpalomehua, c-vitamiinia, luonnon omat tulehdustentappajat. Ja eri antibiootti testiin.
40+ voi aloittaa estrogeeni paikallishoidon silloin tällöin.
Tyrniöljykapselit lopetti vti kierteen mulla.
En luovu niistä ikinä.
Itse sain taltutettua virtsatietulehduksen alun pelkällä runsaalla juomisella(karpalomehu), d-mannoosilla, raa'an valkosipulin syömisellä, ja karpalokapseleilla. C vitskukin voi olla tehokasta.
Karpalokapselit oli mun pelastus, lääkkeistä ei ollut apua.
Tyrnimehua ja karpalomehua. Tyrni hoitaa sisäisesti limakalvoja.
Oliiviöljyä tai kookosöljyä voi levittää paikallisesti limakalvojen kosteutukseen.
Mikävittu on virtsatulehdus? Virtsatulehdus virtsassa?
Vierailija kirjoitti:
Väärät antibiootit ?
Käy testauttamassa vaikka Mehiläisessä. Sulla voi olla joku vastustuskykyinen bakteeri, johon tehoaa vain harvinaisemmat antibiootit.
Toi kierre voi johtua myös hormoneista jos olet jo yli 40v.Mulla auttoi ensin jonkin verran Vagifem-puikot jotka pitää limakalvot paremmassa kunnossa.
Vaihdevuosien hormonikorvaushoito lopetti lopulta vt-tuleheduskierteen kokonaan ja siinä sivussa loppuivat melkein kaikki muutkin fyysiset ja henkiset vaivat.
Onko labrakokeiden välillä näin paljon eroa? Miten voi päästä laajempaan testiin? t. hoidetun virtsatulehduksen jälkeen oireilua kokenut (ja testeistä tullut nega)
Ruokavalio kuntoon,liikunta myös, ja laihduta ylipaino ,ei läskit haudo sitte enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärät antibiootit ?
Toi kierre voi johtua myös hormoneista jos olet jo yli 40v.Mulla auttoi ensin jonkin verran Vagifem-puikot jotka pitää limakalvot paremmassa kunnossa.
Vaihdevuosien hormonikorvaushoito lopetti lopulta vt-tuleheduskierteen kokonaan ja siinä sivussa loppuivat melkein kaikki muutkin fyysiset ja henkiset vaivat.Onko labrakokeiden välillä näin paljon eroa? Miten voi päästä laajempaan testiin? t. hoidetun virtsatulehduksen jälkeen oireilua kokenut (ja testeistä tullut nega)
Minulla menee nayte aina automaattisesti viljelyyn kun on ollut useampi tulehdus. Tavallinen virtsanayte voi nayttaa negaa, vasta viljelysta saa selville onko tulehdusta ja mika sen aiheuttaa ja sitten maarataan tasmalaakkeet. Nain USAssa.
Mina en uskalla ruveta laakitsemaan itseani kun on ollut syopa joka tarvitsee estrogeenia kasvaakseen.
Onko munuaiset tutkittu? Ainakin lapsilla voi olla mm. virtsan takaisin virtaus syynä. Vaihda lääkäriä.