Mies ei usko, että iso sattuu
Miehelläni on minulle aivan liian isokokoinen penis. Yhdynnässä se menee liian syvälle, niin että sattuu. Olen huomauttanut ja suuttunutkin siitä toistuvasti, mutta mies tuntuu vain entistä enemmän innostuvan sanomisistani. Alkaa intoa hiipua.
Kommentit (27)
Sellainen mies joka ylittää kielloista välittämättä rajojasi tai aiheuttaa sinulle kipua on sinusta piittaamaton luonnevammainen urpo josta kannattaa hankkiutua heti eroon ilman mitään muttia
Itse pitäisin, koska saan myös kohdunsuuorkkuja.
Eilen pyysin minäkin takaapäin, no olihan se sillai kivaa, mutta kyllä meni liika syvälle, palataan vanhaan tyyliin, tuntuu paljon paremmalle. Miehellä on sillai ihan kohtuu kalu, kahdella kädellä otteen saa varresta.
Voi kun saisikin taas niin isoa että se tuntuis vatsassa asti
Isolla on mahtava luukuttaa kunnolla naisen kiljuessa samalla tuskasta ja nautinnosta
Kehtaa valittaa kun on löytänyt isokaluisen miehen.
Ostakaa ohnut seksidonitsi. sillä pystyy säätelemään yhdynnän syvyyttä.
Valitettavasti mies ei voi kalun kokoansa valita
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mies ei voi kalun kokoansa valita
Mutta käyttötavan voi. Isoa pitää opetella käyttämään, eikä yrittää mu.hata naistaan. Nainen laittaa rajat ja jos niihin ei mies sopeudu, niin pihalle vain. Kyllä minä isokaluisena ymmärrän, että ainainen varominen voi ärsyttää, mutta fakta on, että ison kanssa pitää oppia elämään ja naimaan sen mukaan, että molemmat nauttii. Tai sitten pitää etsiä isompipillunen nainen. Mutta on tuossa toinenkin puoli, joutuu varomaan, mutta saa vastaavasti nauttia aina tiukasta pillusta, joka tulee tuusaan täyteen kalua. Ei huono sekään. Toiset ei koe sitä koskaan.
Kyllä se on ihan perseestä jos mies koko ajan varoo ja himmailee naidessaan. Kuka sellaista nysvääjää jaksaa sängyssä katsoa. Kunnon kiihkopano on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan perseestä jos mies koko ajan varoo ja himmailee naidessaan. Kuka sellaista nysvääjää jaksaa sängyssä katsoa. Kunnon kiihkopano on parasta.
Iso tuntuu vähemmälläkin liikkumisella. Mutta sinulla ei mitä ilmeisimmin ole siitä kokemusta. Joku joskus kuvaillut, että kun oikein kunnolla isolla paukauttaa kohdunkaulaan sattuisi yhtä kovaa kuin miehelle kulkusiin potkaisu. Sitä voit sitten miettiä, olisiko nautinnollista.
Vaimoani sattui myös, jos työnsin liian syvälle. Eikä minulle ole edes erityisen iso, pituus ei todellakaan ala numero kahdella. Tietenkin rupesin varomaan yhdynnässä liian rajuja ja syviä työntöjä. Joskus lipsahti vahingossa liian syvälle, vaimo älähti tai parahti kivusta. Ei kuitenkaan suuttunut, koska tiesi, että se oli minun puoleltani vahinko. Kaikki naiset eivät todellakaan kaipaa kaappikelloa sisäänsä. Mies ymmärtää tämän, nulikat eivät.
Mulla on 18cm pitkä, mutta vain noin 13.5 ympärykseltään. Voin sanoa, että enemmän, kun mielelläni vaihtaisin, vaikka 3cm lyhyempään, jos saisin mielummin paksuutta. Suoraan sanottuna ihan perseestä, kun ainakaan omaa vaimoa ei voi varomatta naida, oikeastaan mistään asennosta. Olis upeeta saada takaapäinkin paukuttaa huolella juurta myöten, varsinkin orkun lähestyessä. Silloin kun juuri tuntuu parhaimmalta ja tekisi mieli pitää vyötäröltä kiinni ja antaa tulla kalu kokonaan sisällä, joutuu himmailemaan. Ja se on oikeasti varmaan kova vihlaisu, kun liian syvään tökkäsee. Omalle vaimolle aihettaa ihan vatsakipua pidemmäksikin aikaa.
Kaksi edellistä suhdettani on kaatunut tähän tai voimakkaaseen libidooni. 19 cm ja halut joka päivä on liikaa ikäisilleni naisille.
M 55
Vierailija kirjoitti:
Ai 13.5 on "vaan"
Just joo!
No ei kait se oo "vaan" jos tilastoja katsoo. Lähinnä tarkoitin, että 18cm pituutta, niin 13.5 ymp näyttää ohuelta.
Mutta näillä se on mentävä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 13.5 on "vaan"
Just joo!No ei kait se oo "vaan" jos tilastoja katsoo. Lähinnä tarkoitin, että 18cm pituutta, niin 13.5 ymp näyttää ohuelta.
Mutta näillä se on mentävä mitä on.
92% miehillä on ohuempi kuin 13,5cm ymp. Keskimitta 11,7cm ymp.
18/13,5 cm mitoilla 97,5 % miehistä on pienempiä.
Joo itselläni on just tuommonen inhokki kikkeli 18-19 pitkä 12-13 ympärys ja saa olla varovainen että ei satuta toista pituuden puolesta
Vierailija kirjoitti:
Kaksi edellistä suhdettani on kaatunut tähän tai voimakkaaseen libidooni. 19 cm ja halut joka päivä on liikaa ikäisilleni naisille.
M 55
Tässä ketjussa oli puheena, että toisia naisia sattuu liian syvälle painaminen. Tässä EI kysytty SINUN libidosi perään.
Nait vain niissä asennoissa missä pystyt itse säätämään. Lähärissä lopetat jumputtamisen kietomalla jalat miehen jalkojen ympäri ja lukitset siihen. Et suostu mihinkään takaa-asentoon missä menee liian syvälle, etkä suostu nostamaan lähärissä polviasi kohti olkapäitä, koska taas menee liian syvälle. Vaimoni koulutti minut aika nopeasti ja opin varomaan. Mutta jos mies ei opi, niin olkoon ilman.