Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos hakee lehden tai postin jakajaksi miten ne lehdet lajitellaan??

Vierailija
20.04.2022 |

Tuleeko ne mun asunnon ovelle vai mitä? Onko kellää kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaat ilmaisjakelua, ne tuodaan sulle kotiin ja joudut lajittelemaan itse. Jos jaat sanomalehtiä, haet niitä oikeat määrät sun jakopiirin lehtilaatikosta.

Vierailija
2/5 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota 2012, lehdet tulee autolla jakopiiriin. Esim. Mulle tuli yhteen taloyhtiön roskiskatokseen ja avaimet kerrotaloihin. Siitä vaan lehdet pyörän kyytiin ja kännykä sovelluskehitys kautta näki, kuka on lehden tilannut ja kuka ei. Paskaa hommaa ainakin postin kautta. Työt alko aamu 3 ja lehdet piti jakaa 6 mennessä( su 7 mennessä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lajitellaan yhdyssanasääntöjen mukaan.

Vierailija
4/5 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kesätöissä postinkantajana vuosia sitten. Silloin tietyn postinumeroalueen postit tulivat postiin, ja ne lajiteltiin ekaksi jajopiireihin. Jokaisen piirin jakaja otti oman piirinsä postit, ja lajitteli ne jakojärjestyksessä sellaiseen lokerohyllyyn. Ekat postit pakattiin pyörän kyytiin, loput niputettiin kuljetettavaksi reitin varrelle. Sitten vaan polkemaan reittiä. Menisköhän tää vieläkin suht samalla tavalla.

Vierailija
5/5 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alueellani juuri ollut, oli 3-kerroksisia laatikkotaloja.

Viimeisenä pudotin postin aina erään häiriintyneen miehen luukusta, ja juoksin hirmuvauhtia ulos talosta.

Hän tuli joka päivä ovelle huutamaan, että olin varastanut hänen lottovoittonsa.