Rahat tiukilla ja olisi kiva laittaa takapiha viihtyisäksi
Nyt on tyhjä, kun ei ole rahaa hankkia sinne kalusteita, kukkia tai yhtään mitään :(
Naapureilla pihakalusteet, grilli, aurinkovarjot yms. Mistä saisin pihakalusteita minibudjetilla tai ilmaiseksi?
Kommentit (23)
Tee nyt keväällä terassia ja istuta jotain siemenistä. Esim. normaalista kaupan tomaatista ja kurkusta voit ottaa siemeniä talteen ja kasvattaa niistä taimia.
Sitten sykyllä puutarhaliikkeissä on alet. Itse ostin mm. 20 keltahanhikin tainta hintaan 19 €. Sain aidan niistä aidan.
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt keväällä terassia ja istuta jotain siemenistä. Esim. normaalista kaupan tomaatista ja kurkusta voit ottaa siemeniä talteen ja kasvattaa niistä taimia.
Sitten sykyllä puutarhaliikkeissä on alet. Itse ostin mm. 20 keltahanhikin tainta hintaan 19 €. Sain aidan niistä aidan.
Siemeniä saa kaupasta ihan muutamalla eurolla. Vitosella saa jo ison nipun siemenpusseja. Itse kasvattamalla kukat ja kasvikset on halpoja. Multaa kannattaa kerätä ja kompostoida. Ettei tarvitse käyttää pelkästään kaupasta ostettua pussimultaa. Ruukkuina ja astioina käy mitkä tahansa vanhat kipot ja purkit. Ei tartte ostaa hienoja saviruukkuja uutena.
Sinne vaan takapihalle persilja pystyyn. Ai että miten ihanan näköistä!