Miksi se toisten matkustaminen vaivaa teitä niin kauheasti?
Täälläkin vähän väliä aloituksia, jossa haukutaan matkustelijoita. Ymmärrän kommentit sellaisilta, jotka itse ovat ympäristönsuojeluaktivisteja, mutta kun ne kommentit tulevat sellaisilta, jotka eivät oikeasti välitä ympäristöstä tuon taivaallista.
Kommentit (164)
missä on k suomen pöljät siskokset jotka koronan alussa keuhkosivat matkustavansa pöljät lähtivät ja sitten valittivat pyysivät suomen valtion maksamaa korona kuljetusta takaisiin suomeen. MIKÄ OLLI TYTTÖSTEN NIMI
Kai tässä yhdistyy suomalainen kateus ja muiden kyttääminen. Heikosta argumentoinnista voi jo päätellä että tietoa ei aiheesta ole, vaan on luettu joku iltapäivälehden otsikko ja sen perusteella jaetaan oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun syksyllä on paljon sadepäiviä niin asunnot homehtuvat, eivät pääse kuivumaan.
Alapeukuttajan kannattaisi jutella rakennusalan ihmisten kanssa. Kaikki ei huomaa kosteusvahinkoja heti, mutta myynnissä ostaja yleensä jossain vaiheessa huomaa.
Alapeukutan koska jauhat ohi aiheen.
Ei ole tippaakaan ohi aiheen. Lue otsikon kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun syksyllä on paljon sadepäiviä niin asunnot homehtuvat, eivät pääse kuivumaan.
Alapeukuttajan kannattaisi jutella rakennusalan ihmisten kanssa. Kaikki ei huomaa kosteusvahinkoja heti, mutta myynnissä ostaja yleensä jossain vaiheessa huomaa.
Jo vain on. Otsikon kysymykseen voi vastata "ympäristöhaittojen takia", mutta useampi yksinpuhelukommentti mätänevistä taloista ja punkeista on ohi aiheen jauhamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ihan kaikki kunnossa?
Sulla ei, olet itsekäs ja ajattelet vain itseä. Kun sun on pakko matkustaa kun muuten ei pääsi kestä jos et saa mitä haluat.
No, onhan nuo rintamamiestalot jo 70 vuotta vanhoja, niissä asuu köyhät ja moni on ne remontoinut jo hometaloksi esim. purkamalla sivuvintit yläkerrasta, tekemällä laajennuksen jne.
Olen minä, matkustan koska tahdon, jos en pääse niin pääni ei kestä enkä voisi leuhkia. Olen 170 cm pikkumiehen kanssa naimisissa, kuinka noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei, olet itsekäs ja ajattelet vain itseä. Kun sun on pakko matkustaa kun muuten ei pääsi kestä jos et saa mitä haluat.
No, onhan nuo rintamamiestalot jo 70 vuotta vanhoja, niissä asuu köyhät ja moni on ne remontoinut jo hometaloksi esim. purkamalla sivuvintit yläkerrasta, tekemällä laajennuksen jne.
Moni rintamamiestalo on rakennettu purettujen rakennusten laudoista ja nauloista, naulat vain oiottiin. Kai ne joutaakin homehtua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan kateudeksi. Kun minulla on tylsää, pitää muillakin oleman. Oma elämä on jäänyt elämättä ja sekös harmittaa.
Pitäähän sitä 170 cm pikkumiehen jollain leuhkia.
Joidenkin logiikka menee niin, että ilmastonmuutoksella on väliä vain silloin, kun sen varjolla voi paheksua muiden tekemisiä. En ole kyllä koskaan irl tavannut tällaisia matkailun paheksujia kuin täällä, paitsi oman pohojalaasen isävainaani.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan kateudeksi. Kun minulla on tylsää, pitää muillakin oleman. Oma elämä on jäänyt elämättä ja sekös harmittaa.
Ei matkustaminen liity hyvään elämään mitenkään.
Moni reissaa ihan tavan vuoksi. Koronan aikana tajusin itse, etten tarvitse enää sellaista käynpä kun en muuta keksi- matkustelua. Voi olla myös yhdensortin pakkomielle matkustella, no, minulla oli.
Sain sen katkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain on. Otsikon kysymykseen voi vastata "ympäristöhaittojen takia", mutta useampi yksinpuhelukommentti mätänevistä taloista ja punkeista on ohi aiheen jauhamista.
Mätänevät talot ja punkit liittyvät ilmastonmuutokseen, joka aiheutuu matkustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä, matkustan koska tahdon, jos en pääse niin pääni ei kestä enkä voisi leuhkia. Olen 170 cm pikkumiehen kanssa naimisissa, kuinka noloa.
170 cm ei ole pikkumies vaan ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni rintamamiestalo on rakennettu purettujen rakennusten laudoista ja nauloista, naulat vain oiottiin. Kai ne joutaakin homehtua.
Sodan jälkeen ei ollut rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm ei ole pikkumies vaan ihan tavallinen.
170 cm ja alle on pikkumies
Täytyykin varmaan kahvitauolla kysyä pikkumiesten pituutta, kun alkaa matkustuspuheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätänevät talot ja punkit liittyvät ilmastonmuutokseen, joka aiheutuu matkustamisesta.
Lentokoneet saastuttavat älyttömän paljon.
Mutta onneksi nuo 200 000 talot mätänevät eli osuu monella omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni reissaa ihan tavan vuoksi. Koronan aikana tajusin itse, etten tarvitse enää sellaista käynpä kun en muuta keksi- matkustelua. Voi olla myös yhdensortin pakkomielle matkustella, no, minulla oli.
Sain sen katkaistua.
Kyllä mä väitän mun elämä on ainakin mielenkiintoista, kun reissaan.
Joulu oltiin lämpimässä, hiihtoloma Euroopassa ja pääsiäinen lähellä. Kesällä mennään taas pidemmälle.
Niitä arvostelijoita riittää. Kyllä Suomessakin riittää katsottavaa. Missä ? Viime kesänä otettiin pariin otteeseen VR.n kesäliput.
Tarpeellinen on viimeistään nyt nähty.
Opiskelukaveri muutama v sitten kertoi lomasuunnitelmistaan katsotaan sitten lähempänä. Kesän jälkeen kertoi oli koko loman kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sen katkaistua.
Olin juuri ekaa kertaa ulkomailla koronan alkamisen jälkeen, ja kyllä piristi! Kyllä kolme vuotta metsäretkeilyä on ihan tarpeeksi.
Ei ainakaan mua vaivaa yhtään. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa muiden tekemiset ja menemiset.