Minkälaista ihmistä narsisti ei pysty musertamaan?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista joka osaa pitää puoleensa eikä alistu kynnysmatoksi.
Eli minua. Olen melkein voittanut omani. Puuttuu vain loppusilaus, rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
E
Mullei oo mt tai persoonallisuusongelmia. Olen ollut aina hullumagneetti. Aina joku narsku tvast on kuvitellut mut helpoksi uhriksi.joka kerta ovat joutuneet kärsimään. Hullu bipo naapuri sai häädön. N työkaveri sai potkut. Eräs muuten vaan hullu naapurustosta sai turpiinsa. Eräs puolituttu päätyi käräjille kunnianloukkauksesta ja laittomasta uhkauksesta. Et sillee
Siis pahoinpitelet naapureita, hankit häätöjä ihmisille yms. Tuntuu, että joku sinunkin päässä viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Mullei oo mt tai persoonallisuusongelmia. Olen ollut aina hullumagneetti. Aina joku narsku tvast on kuvitellut mut helpoksi uhriksi.joka kerta ovat joutuneet kärsimään. Hullu bipo naapuri sai häädön. N työkaveri sai potkut. Eräs muuten vaan hullu naapurustosta sai turpiinsa. Eräs puolituttu päätyi käräjille kunnianloukkauksesta ja laittomasta uhkauksesta. Et silleeSiis pahoinpitelet naapureita, hankit häätöjä ihmisille yms. Tuntuu, että joku sinunkin päässä viiraa.
Toi on ainoa oikea tapa toimia noiden kanssa. Mun omat vanhemmat vain pakenivat ja narsisti sai ihan rauhassa mm. ihmiskaupata mua, kun olin lapsi.
Vanhempien tehtävä on suojata lapsiaan eli vikaa löytyy myös lapsuuden perheestäsi. Varmaan on jättänyt traumoja, olen pahoillani.
Toisesta ketjusta päätellen sellainen, joka ei reagoi narsistin provosointiin.
Sellainen, joka ei anna narsistille mitään erityistä huomiota tai huomiota ollenkaan. Tätä narsistit VIHAAVAT! Kerran narsisti tapasi yhden tuttuni, sanoi käärmeissään jälkeenpäin että ei voi sietää kyseistä ihmistä, koska tämä haluaa koko ajan kaiken huomion itseensä. Lol!!! Narsistin kaksinaismoralismilla ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei anna narsistille mitään erityistä huomiota tai huomiota ollenkaan. Tätä narsistit VIHAAVAT! Kerran narsisti tapasi yhden tuttuni, sanoi käärmeissään jälkeenpäin että ei voi sietää kyseistä ihmistä, koska tämä haluaa koko ajan kaiken huomion itseensä. Lol!!! Narsistin kaksinaismoralismilla ei ole mitään rajaa.
Täällä on kokonainen ketju narsistista valittamassa, kun ei saa reaktiota aikaan uhrissaan.
Olisi väärin sanoa, ettei pystyisi, mutta vähäisetkin narsistiset luonteenpiirteet ovat kuin punainen vaate itselle ja sellaiset ihmiset katoavat lähipiiristä hyvin nopeasti. En kertakaikkiaan voi käsittää miten niin moni ihminen viehättyy heistä ja jopa nostaa jalustalle.
Kiireinen ihminen on narsistille vaikea pala :D Narsisti tarvitsee aikaa, jotta voi kietoa ihmisen pikkusormensa ympärille. Jos joku on aina vaeltamassa/työmatkalla/hohtokeilaamassa/illanvietossa Mikkelissä/ylitöissä/lasten harrastuksissa/treffeillä/maratonilla/jnejnejne, narsisti turhautuu ja lopettaa yrittämisen. Narsistin kanssa onkin mahdollista tavata aina välillä ja voi olla hauskaakin, mutta säännöllinen hengaaminen heidän kanssaan altistaa pahoille jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei anna narsistille mitään erityistä huomiota tai huomiota ollenkaan. Tätä narsistit VIHAAVAT! Kerran narsisti tapasi yhden tuttuni, sanoi käärmeissään jälkeenpäin että ei voi sietää kyseistä ihmistä, k oska tämä haluaa koko ajan kaiken huomion itseensä. Lol!!! Narsistin kaksinaismoralismilla ei ole mitään rajaa.
Narsisti ei pidä narsistisista ihmisistä eli aivan rehellisesti itsekeskeisistä ihmisistä joille ei ole mikään ongelma myöntää tätä asiaa itselleen eikä muille. Narsistin toiminnan pohjalla on syvä häpeä ja riittämättömyys ja karnevalistinen itsekäs itsensä juhlija ja avoimesti itsestään pitävä ihminen on narsistille liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerät ihmiset kirjoittaa netissä että he on niin itsenäisiä ja vahvoja ja ties mitä ettei heihin mikään ota. Narsisti iskee silloin kun edellinen kumppani on sut hylännyt ja vienyt omaisuuden tai silloin kun sut on potkittu ulos hyvästä työpaikasta ja joudut laittamaan talon myyntiin. Silloin narsisti etsiytyy luoksesi. Tyhjät ämpärit kolisee avlla kun lukee näitä hurutekstejä.
Enpä ole vielä tähän päivään mennessä hakenut lohtuseuraa, vaan odottanut kun vanhat haavat ovat parantuneet ja jaksaa suhtautua elämään jälleen hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Someone who knows the game and plans a plot against them..
Ainoa keino voittaa narsisti on ettei lähde sen leikkiin. Ainoa keino voittaa narskun peli on ettei pelaa sen peliä ollenkaan. Kun tulee narksulta provosointia ja manipulointia. Ignooraa ja lähtee pois. Mahdollisimman kauas. Hullun kanssa ei järkeillä.
Juuri näin. He haluavat imeä sinut peleihinsä mukaan. Valitettavasti toiset ovat haavoittuvampia ja sokeampia näille.
Ikävä myös että ennen esim yhteenmuuttoa narsisti ei paljasta itsestään tätä katalaa, kiristävää, syyttelevää puolta. Eli lähteminen siltä istumalta on jo heti vaikeampaa. Siitä sitten vuorotellen kylmää ja kuumaa niin että uhri alkaa käyttäytyä sekopäisesti ja narsku pääsee syyttämään kohdetta sekopääksi.Eli kyllä nuo sotkevat kenen tahansa todellisuudentajun jos he pääsevät niskan päälle. Olet aina ja ikuisesti syyllinen, teit aivan mitä tahansa.
Tai kehittää oman pelin narsistin pelistä. Se on sitten jaksaako kukaan kauan sellaista kissa hiiri leikkiä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko ylimielisiä. Narsisti pystyy tekemään kenen tahansa elämästä helvettiä, jos kohteella ei ole pakomahdollisuutta.
Nimenomaan. Useimmilla kuitenkin on pakomahdollisuus. Narsisti voi myös itse katkaista välit kun huomaa, että hän ei ole toiselle ykkönen, eikä hänen sanansa laki toiselle.
sellaista, joka on kokenut elämässään paljon koviakin tilanteita ja selvinnyt niistä katuviisaaksi omien polkujensa kulkijaksi.
Tällainen " karaistunut" henkilö on oppinut, että jokaisella on omat mielipiteensä, niin kuin hänellä itselläänkin joten häntä ei muiden mielipiteet itsestään, suhteettoman paljoa hetkauta.
kun narsisti haukkuu häntä tyhmäksi, lihavaksi ja rumaksi, hän suhtautuu siihen " välinpitämättömästi" tyyliin: "se on sinun mielipiteesi".
Häntä ei myöskään kiinnosta tuhlata energiaansa niihin draamoihin, mitä narsisti järjestää. Tämä jos mikä, saa narsistin entistä enemmän raivoamaan, jos hän ei saa aikaan reaktioita.
Narsisti nauttii sitä enemmän, mitä enemmän hän saa " vihollisensa" menettämään malttinsa, itkemään, uhraamaan omaa aikaansa esim. kirjoittamalla " sydänverelleään" pitkiä loukkaantuneita vastineita hänen ilkeille pikku "tsoukeilleen". Hänelle on märkä rätti kasvoille, jos toinen vain kommentoi tyynesti tyyliin " ok", "so what".
Ja ketkä ovat narsistin vihollisia? kaikki, ihan jokainen ketä hän ei ole onnistunut alistamaan omaksi jatkeekseen tai välineellistämään omiin tarkoituksiinsa. Oli se sitten työtoveri, pomo, oma puoliso, lapsi, sisko, veli jne.
Narsistin työkalupakkiin kuuluu uhriutuminen, narsisti uhriutuu salamannopeasti: " minäkö muka työpaikkakiusaaja??? minähän se olen jota täällä kiusataan" tai esim. Tytti Yliviikari.
Manipulointi ja valheellisuus. "Gaslighting": "tulkitset tilanteen väärin, eihän se niin mennyt, olet vainoharhainen"
Narsistin kanssa tasa-arvoinen parisuhde on mahdoton yhtälö. Kun aamenet on sanottu, olet hänen pahin vihollisensa.
Terve itsetunto riittää. Ihminen jolla sellainen on, reagoi negatiivisesti ja etäisyyttä ottavasti jokaiseen narsistin haukkumiseen, kontrollointiin ja lyttäysyrityksiin. Vaikka alla olisi paljon hyviäkin kokemuksia.
Ihana päivä, aurinkoa ja tuulta juuri sopivasti.
Haluanpa sisustaa hieman, ja mitähän terveellistä ja hyvää jääkaappiin...
Ai niin, pikkarinsuojia, vesimelonia, bataatteja, fairya.
Liesituulettimen hiilisuodatin pitää muistaa.
Kävisikö kirppiksellä vai ei.
Mikä olis tepsivä juttu allergiaan, luonto on ihana asia, mutta sieraimista tuleva tahmea erite haittaa nyt hieman elämää.
Skorppioni pärjää.
Opiskeluryhmässäni oli narsisti joka yritti ohjailla ja pomotella, toki kesti mulla hetken aikaa tajuta että mitäs viddua, mutta sitten hän alkoi rageileen kun ei enää uponnut hänen hypnoosi.
Sain sanottua ryhmän ohjaajalle että minä en tullu sihteerinkoulutuksee joka tekee muiden hommat, koska narssarihan ei omassa mailmassaan alhaisempia ihmisiä kuuntele, niin mentiin sitten seuraavalle tasolle, oli onneksi lyhyt kahden vuoden iltakoulutus tämä, hän pysyi kohtalaisen hiljaa sitten loppukoulutuksen eikä ole häntä tarvinnu enää sietää. Hän yritti jatkuvasti näkyä ja kuulua jopa niin alhasilla tempuilla kuin purkan mässyttäminen ja sipsipussin rapistelu jos ei keksinyt mitää muuta sanottavaa, että viuh mikä lyyyzeri.
No jos eivät ole hengenvaarallisia väkivaltarikollisia, niin kivahan se on lähteä. Ja selviytyä täysin yksin kostoja peläten, vastassa on van tuhojen parantelu yksin ja tosiaan yhä arvaamattomien psykojen kostoja ja juonia ikänsä yhä peläten. Pelkkä yksinäinen tyhjiö siitä jää enää kuitenkin, jos tarpeeksi kauan ja tuhoisasti on jo vaurioitettu. Helpompaa, jos ei ole syntynyt sellaisten kynsiin päästä joskus poiskin enne kuin oma elämä on jo tuhottu ja ohi.
Vierailija kirjoitti:
No jos eivät ole hengenvaarallisia väkivaltarikollisia, niin kivahan se on lähteä. Ja selviytyä täysin yksin kostoja peläten, vastassa on van tuhojen parantelu yksin ja tosiaan yhä arvaamattomien psykojen kostoja ja juonia ikänsä yhä peläten. Pelkkä yksinäinen tyhjiö siitä jää enää kuitenkin, jos tarpeeksi kauan ja tuhoisasti on jo vaurioitettu. Helpompaa, jos ei ole syntynyt sellaisten kynsiin päästä joskus poiskin enne kuin oma elämä on jo tuhottu ja ohi.
S tana mä pääsin ulos, kun olin 28v... Ihmiskauppaa Suomessa. Sadistista, kidutusta, elämän tuhoamista...
E
Mullei oo mt tai persoonallisuusongelmia. Olen ollut aina hullumagneetti. Aina joku narsku tvast on kuvitellut mut helpoksi uhriksi.joka kerta ovat joutuneet kärsimään. Hullu bipo naapuri sai häädön. N työkaveri sai potkut. Eräs muuten vaan hullu naapurustosta sai turpiinsa. Eräs puolituttu päätyi käräjille kunnianloukkauksesta ja laittomasta uhkauksesta. Et sillee