Lukiko joku ylen artikkelia uudesta platoninen parisuhde -malli
teinkö aloituksen tästä kun en löydä
Kommentit (79)
Moni nainen haluaisi tuollaisen (esim. minä) mutta kun miehille se pi**unsaanti tuntuu olevan kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaisi tuollaisen (esim. minä) mutta kun miehille se pi**unsaanti tuntuu olevan kynnyskysymys.
Voihan platoniseen suhteeseen alkaa myös toisen heteronaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kavereita mulla on tarpeeksi, en mä siihen naista tartte.
Jos tuollasessa suhteessa sais hipsutuksia, niin kelpais
Eikös aika monella naisella oo mieluummin kaverit kuitenki naisia kans että on sitä yhteistä samaistuttavaa jne. Että se mieskaveri - tai munaton mieskumppani taitaa olla enempi semmonen hyötykapistus esim. renkaanvaihtoon tai ilmaiseksi turvahenkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä tietty ankeus kun tiiät että ei oo sellaista kipinää, eikä kumppanis koe sua haluttavana. Ja lukaseppa ketjuja joissa miestä ei paneta. Että kaikki miehet sitä ja tätä ja lässynlää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan platoniseen suhteeseen alkaa myös toisen heteronaisen kanssa.
Voi, mutta kumppanuusvanhemmuus olisi kätevämpi miehen kanssa.
Tuossa on avainjuttuna juuri se, että toista ei koe mitenkään seksuaalisesti haluttavana. Elelee sen kanssa siis sellaisessa leikkisuhteessa kun ei parempaakaan saa eikä yksin uskalla olla. Minusta tuollainen on aika surullista.
En lukenut koko juttua.
Tuollaisen "parisuhdemallin" mukaisia avioliittoja on toki käytännössä ollut iät ajat. Tällä palstallakin jotkut ovat kertoneet menneensä puolisonsa kanssa yhteen ilman rakastumista, ja vain siksi, että molemmat halusivat perheen eivätkä halunneet elää yksin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Seksuaalisuus hiipuu. Alkusoitto ihmiskunnan katoamiseen maapallolta.
Olen pitkässä parisuhteessa -siis mies ja naisen kanssa ja seksittömyys on ollu jo vuosia. Ja voinhan tietty itekki veivata - kaikkihan masturboinnin osaa- mutta taustalla on silti tuo ankean ankea tunne että me ei olla enää sillä tavalla toisistamme tykkääviä- tai siis naisosapuoli ei oo.Kyllähän naisetki, käsittääkseni vielä enemmän ku miehet haluaa kokea olevansa myös haluttavia, eikö muka? Ja kuitenki aika kylmää noottia saa jos mies kokee samaa. Ilkimykset, nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on avainjuttuna juuri se, että toista ei koe mitenkään seksuaalisesti haluttavana. Elelee sen kanssa siis sellaisessa leikkisuhteessa kun ei parempaakaan saa eikä yksin uskalla olla. Minusta tuollainen on aika surullista.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tulee kipeeksi jos ei kasseja tyhjennetä säännöllisesti
Tuo nyt on pelkkä urbaanilegenda. Eikä siihen tyhjennykseenkään naista tarvitse.
Itse elän tuollaisessa suhteessa, näemmä en sitten ole ihan ainoa. Mies on paras ystäväni, sielunkumppani ja ihan parasta seuraa, mutta monista syistä parisuhde oli aikamoista tunnelukkotouhua.
Jaahas taas näitä wefin suunnitelmia ihmisväestön harventamiseksi.
Erosin tuollaisesta avioliitosta koska seksi on itselleni tärkeää ja mies lakkasi haluamasta minua. Itselleni tuo olisi kauhea vaihtoehto, mutta esim ex saattaisi viihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä parisuhteessa -siis mies ja naisen kanssa ja seksittömyys on ollu jo vuosia. Ja voinhan tietty itekki veivata - kaikkihan masturboinnin osaa- mutta taustalla on silti tuo ankean ankea tunne että me ei olla enää sillä tavalla toisistamme tykkääviä- tai siis naisosapuoli ei oo.Kyllähän naisetki, käsittääkseni vielä enemmän ku miehet haluaa kokea olevansa myös haluttavia, eikö muka? Ja kuitenki aika kylmää noottia saa jos mies kokee samaa. Ilkimykset, nyyh.
En halua olla seksuaalisesti haluttava. En kaipaa seksiä. Paljon enemmän haluan olla haluttava esim. keskusteluseurana.
Minulle olisi moiseen suhteeseen tarjoutunut tilaisuus, mutta ongelmaksi muodostui osaltani se etten kokenut toista puoleensavetäväksi ja tuntui vaan liian kaverilliselta. En minä minkään kämppiksen kanssa halua asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tulee kipeeksi jos ei kasseja tyhjennetä säännöllisesti, sitä paitsi, harvempi mies jaksaa naisten kanssa hengailla varsinkaan silloin jos siltä ei saa edes pillua.
Miten voi olla miehiä jotka ei osaa vetää tumppuun ja tyhjentää sillai kassejaan jos kerran muka tulee kipeeksi - joka kyllki on pskapuhetta.
Aseksuaalit ehkä. Muut ei noin typeriä ole.