Työnantaja, palkkaisitko nuoren miehen toimistotyöhön jos...
...hänellä ei olisi alan koulutusta, mutta hänellä on 1,25 vuotta työkokemusta kyseisestä työstä?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkanlaskenta on sen verran vaativaa hommaa, ettei taitaisi ap siinä pärjätä...
Ei ole vaativaa. Tein sitä 1,25 vuotta. Helppoa. Minä en siihen tarvinnut papereita, vaan käytännön opettelua, ja nyt olen ammattilainen. Ärsyttääkö?
Vuodessa palkanlaskennan ammattilaiseksi? Sulla täytyy olla sitten hyvä muisti. Itse en pystyisi samaan, tessejäkin on niin monta hallittavaksi ja kaikenmaailman lisätyöt, ylityöt, pekkaset, ulkomaankorvaukset ja päivärahat jne. Mutta en olekaan palkanlaskija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään ihme, että pomoja vihataan. Täällä aikuiset ihmiset joukossa kiusaavat nuorta. Huoh. Ja tuolla asenteella yritätte saada itsenne näyttämään hyvältä? Mies53
Sinäkö palkkaisit?
Jos on lukio ja amis käytynä, vuosi töitä ja useita vuosia työttömänä, niin ei tuo mikään teini ole. Kaksvitonen. Hiukan kypsempää käytöstä voisi odottaa.
Eli nyt ihminen ei saisi olla työtön saadakseen työn? Olet sairas. Mies53
Moniin töihin riittäisi että perehdytetään se uusi työntekijä juuri kyseiseen työhön. Ihme kun kaikkeen suht simppeliinkin pitäisi olla juuri sen alan koulutus. Esimerkiksi Excelin käyttöä opetellaan jo yläkoulun valinnaisissa eikä se muutenkaan ole mitenkään aikaavievä ja hankala oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkanlaskenta on sen verran vaativaa hommaa, ettei taitaisi ap siinä pärjätä...
Ei ole vaativaa. Tein sitä 1,25 vuotta. Helppoa. Minä en siihen tarvinnut papereita, vaan käytännön opettelua, ja nyt olen ammattilainen. Ärsyttääkö?
Vuodessa palkanlaskennan ammattilaiseksi? Sulla täytyy olla sitten hyvä muisti. Itse en pystyisi samaan, tessejäkin on niin monta hallittavaksi ja kaikenmaailman lisätyöt, ylityöt, pekkaset, ulkomaankorvaukset ja päivärahat jne. Mutta en olekaan palkanlaskija.
Osuin arkaan paikkaa. Selvästi. Noinko vaikeaa on hyväksyä se, että töitä pystyy tekemään ilman hienoja koulutuksia? Tervetuloa OIKEAAN maailmaan.
Sinäkö palkkaisit?
Jos on lukio ja amis käytynä, vuosi töitä ja useita vuosia työttömänä, niin ei tuo mikään teini ole. Kaksvitonen. Hiukan kypsempää käytöstä voisi odottaa.