Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haastaa riitaa ihan älyttömistä asioista

Vierailija
19.04.2022 |

Meillä on taaperoikäinen lapsi ja viime kuukaudet parisuhde on ollut todella huonolla tolalla. Riitoja on viikoittain, ja ne alkavat ihan typeristä jutuista. En tiedä mitä mies tällä oikein hakee, vääntää ja valittaa niin pitkään että varmasti lopulta suutun. Mies ei itsekään osaa selittää mistä on kysymys, väittää jopa ettei haasta riitaa vaikka ihan selvästi haastaa.

En tiedä kuinka pitkään tätä menoa pitäisi katsella ennen kuin pakkaan tavarat ja lähden.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava keskustelu asiasta silloin kun ei ole riitaa. Lapsen nukkumaanmenon jälkeen tai sitten lapselle hoitaja ja keskustelu asiasta. Riippuen tästä keskustelusta joko parisuhde jatkuu tai eroatte.

Vierailija
2/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se puute teettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa... :)

Vierailija
4/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan kävisit suihkussa niin ei miehen tarttis valittaa paskanhajusta?

Vierailija
5/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet helposti ovat tuollaisia vähän oikukkaita pikku otuksia.

Vierailija
6/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa... :)

Varmasti on, mutta nyt vaikuttaa siltä kuin minussa ja kaikissa tekemisissäni olisi pelkkää vikaa.

Ap

Vierailija
7/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku esimerkki.

Vierailija
8/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku esimerkki.

No teoreettinen esimerkki voisi olla, että olen laittanut jääkaapissa kananmunat "väärälle" hyllylle. Tai olen sulkenut jonkun maustepullon hänen mielestään väärällä tavalla. Olen jättänyt vaatteen kuivumaan väärään paikkaan jne.

Ja ei, mies ei ole mitenkään erityisen siisti, siivoan enemmän kuin hän. En tiedä mistä tämä kumpuaa, tuntuu epäsuoralta tavalta sanoa että minä itsessäni ärsytän. Ja ei siis kyse ole sellaisesta normaalista huomauttelusta, vaan vänkää niin pitkään että saadaan riita aikaiseksi.

Ap

Vierailija
9/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vähän vastaava tilanne. Syyksi lopulta mies tunnusti sen, että vihaa perhe-elämää. Oli luullut lapsen saamisen olevan jotain ihan muuta.

Vierailija
10/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se mies on PARIsuhteessa?

Vierailija
11/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku esimerkki.

No teoreettinen esimerkki voisi olla, että olen laittanut jääkaapissa kananmunat "väärälle" hyllylle. Tai olen sulkenut jonkun maustepullon hänen mielestään väärällä tavalla. Olen jättänyt vaatteen kuivumaan väärään paikkaan jne.

Ja ei, mies ei ole mitenkään erityisen siisti, siivoan enemmän kuin hän. En tiedä mistä tämä kumpuaa, tuntuu epäsuoralta tavalta sanoa että minä itsessäni ärsytän. Ja ei siis kyse ole sellaisesta normaalista huomauttelusta, vaan vänkää niin pitkään että saadaan riita aikaiseksi.

Ap

Ennen lasta mies oli siisti ja siivosi?

Vierailija
12/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut vähän vastaava tilanne. Syyksi lopulta mies tunnusti sen, että vihaa perhe-elämää. Oli luullut lapsen saamisen olevan jotain ihan muuta.

Tätä minäkin olen pohtinut, onko lapsiperhe-elämä miehelle kuitenkin pettymys ja purkaa ärtymystään minuun. Tai että onko valitus tapa purkaa kuormittavaa elämäntilannetta. Tuntuu ettei hän ihan itsekään pysty sanallistamaan, mistä on kysymys.

En haluaisi että lapsi joutuisi kasvamaan tällaisessa ympäristössä, jossa riidellään jatkuvasti tyyliin voipaketeista, joten joku muutos on saatava...

App

Vierailija
13/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös tälläistä. Toki muitakin ongelmia. Muutin pois lapsen kanssa ja elämä helpottui. Mies meni kyllä ihan maihin, mutta toivottavasti reipastuu. Uskon, että jotain vikaa pääkopassa tai sitten ei vaan perhe-elämä sovi.

Vierailija
14/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

testosteroni

Vierailija
15/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen masennus? Lääkäriin.

Vierailija
16/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen pohtinut, onko lapsiperhe-elämä miehelle kuitenkin pettymys ja purkaa ärtymystään minuun. Tai että onko valitus tapa purkaa kuormittavaa elämäntilannetta. Tuntuu ettei hän ihan itsekään pysty sanallistamaan, mistä on kysymys.

En haluaisi että lapsi joutuisi kasvamaan tällaisessa ympäristössä, jossa riidellään jatkuvasti tyyliin voipaketeista, joten joku muutos on saatava...

App

Kuormittava elämäntilanne?

Vierailija
17/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvase lärviin.

Vierailija
18/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies havaitsikin olevansa vain statisti/sivuosassa kirjoittamassasi ja ohjaamassasi perhenäytelmässä?....

Vierailija
19/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista alkaa tapahtumaan usein kun mies ihastuu toiseen naiseen. Yhtäkkiä oma puoliso vaan ärsyttää koko ajan. Osaksi johtuu huonosta omastatunnosta joka puretaan viattomaan kumppaniin ja osaksi kaipuusta olla sen toisen naisen kanssa. Muutamalle tutulle käynyt juuri noin, ja sitten paljastunut että mies on rakastunut toiseen. Yksi mies ei ollut edes varsinaisesti pettänyt mutta oli retkahtanut työkaveriinsa ja kiukutteli vaimolleen kuukausikaupalla kun ei voinut saada sitä toista naista. Lopulta vaimo kyllästyi ja erosi ja mies myöhemmin tunnusti miksi oli ollut niin sekaisin.

En sano että tässä tapauksessa olisi juuri tuosta kyse, mutta onko mitään muita merkkejä ilmassa että voisi olla mahdollista?

Vierailija
20/40 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies havaitsikin olevansa vain statisti/sivuosassa kirjoittamassasi ja ohjaamassasi perhenäytelmässä?....

Tuossa tilanteessa mies voi hakea eroa eikä odottaa tumput suorina, että vaimo tekee senkin hänen puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme