The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Hirveetä tissuttelua koko ohjelma.No vauva kun syntyy niin arki muuttuu.Tosiaan onko arki noilla aina sitä voi kulta,ihanaa ja rakas ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan paljon Rennyn rikkaudesta, mä en siihen usko. Oikeasti rikas ihminen omistaisi asuntoja ympäri maailman, ökyautoja, luksusveneitä, yksityiskoneen ja asuisi tilapäisesti viiden tähden hotellin sviitissä, eikä airbnb asunnossa. Rikas ihminen ei yksistä Vuittonin pöksyistä välittäisi, vaan ostaisi neljät uudet.
Ja pöh. Miksi omistaisi kun liikkuu koko ajan. Uskaltaa toimi eri tavalla. Hirveä riesa niistä olisi Rennylle. Olet yksi niistä joka toimisi niin kuin muut.
Itse olen Rennyn kaltainen. Teen niin kuin haluan enkä toimi massan mukaan.
Luksuskiinteistö on hyvä sijoitus, kaikki rikkaat ihmiset tietävät sen. Renny ei omista kuin vanhan perintömökin. Saat ihan vapaasti uskoa Rennyn rikkauksiin, ja minä olla uskomatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan paljon Rennyn rikkaudesta, mä en siihen usko. Oikeasti rikas ihminen omistaisi asuntoja ympäri maailman, ökyautoja, luksusveneitä, yksityiskoneen ja asuisi tilapäisesti viiden tähden hotellin sviitissä, eikä airbnb asunnossa. Rikas ihminen ei yksistä Vuittonin pöksyistä välittäisi, vaan ostaisi neljät uudet.
Ei pidä paikkansa. Kerskakulutusta ei ole rikkaan hyvä harrastaa ja varsinkin nyt kyse varkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä tissuttelua koko ohjelma.No vauva kun syntyy niin arki muuttuu.Tosiaan onko arki noilla aina sitä voi kulta,ihanaa ja rakas ?
Joo. Ihan selvää, että alkoholi on Rennylle erittäin tärkeässä asemassa. Ja myös se, että oma elämä on kuin elokuvaa. Kun nykyinen leffa muuttuu tylsäksi, aloitetaan seuraava.
Eiköhän meistä kuitenkin 90-95 % olisi valmiita vaihtamaan oman elämänsä Rennyn ja Johannan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meistä kuitenkin 90-95 % olisi valmiita vaihtamaan oman elämänsä Rennyn ja Johannan elämään.
Tarkoitatko että silloin pitäisi myös olla ja ajatella kun Renny? Elä kehtoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää kaikki noi uudet kuvat Johannasta, missä se pitelee mahaansa. Onneksi lapsi syntyy jo heinäkuussa, niin päästään mahakuvista eroon.
Jep. Joka kuvassa kädet mahan päällä. Miksi? Maailman ensimmäinen äiti? Cannesissa toki näytti hyvältä, toki kaunis hän hän onkin, ilman meikkiäkin.
No tuohan on poseeraustyyli, joka näyttää paitsi suojelevan äidilliseltä, myös alleviivaa "hei, mä olen sit raskaana, näetkö varmasti?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää kaikki noi uudet kuvat Johannasta, missä se pitelee mahaansa. Onneksi lapsi syntyy jo heinäkuussa, niin päästään mahakuvista eroon.
Joo ja sarjassakin taisi lähes jokainen, tai vähintäänkin joka toinen, repliikki sisältää sanat "vauva" tai "raskaus" sen jälkeen kun raskaustesti näytti positiivista. Ihanaa, että Johanna säteilee raskaus- ja vauvaonnea, mutta liika on liikaa.
Haluaisin jonkinlaisen perustelun edellä olevan kirjoittajalta, miksi Johannan raskausvatsa "ällöttää" ja miksi hän ei saisi laittaa kuvia raskaana ollessaan sosiaaliseen mediaan? Ja miksi ei saisi iloita tulevasta perheenlisäyksestä?
Ovatkohan noiden halventavien tekstin kirjoittajat niitä katkeria naisia, jotka eivät ole toiveistaan huolimatta onnistuneet tulemaan raskaaksi, ja sen takia muiden raskauskuvat saavat vihan pintaan?
Vai ovatko he niitä "lähiömammoja", joilla on viisi aviotonta lasta viiden eri miehen kanssa, ja jotka eivät tiedä ehkäisystä mitään, ja pitävät raskausolotilaa enemmän taakkana kuin siunauksena?
2 täysjärkistä lasta kasvoi jo hoidossani aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että silloin pitäisi myös olla ja ajatella kun Renny? Elä kehtoo!
Niin. Jos olisin mies niin mieluusti eläisin kuten Renny. Arvostan hänen uraansa elokuva-alalla. En tiedä mitään yhtä mielenkiintoista kuin elokuvien tekeminen. Rennyn tapauksessa tarkoittaa sitä, että saa tehdä jotakuinkin mitä haluaa ja siitä maksetaan palkkaa. Yli 60-vuotiaaksi henkilöksi Renny on nuorekas, hyväkuntoinen, edelleen idearikas ja täynnä elämäniloa ja mielessä uusia suunnitelmia. Hän ei ole todellakaan jäänyt kiikkustuoliin märehtimään menneitä, vaikka taloudellisesti selvitäkseen hänen ei töitä tarvitsisi tehdä enää ollenkaan. Voisi vain olla ja nauttia. Ja edessä vielä asioita, joista 20-30-vuotiaat vielä haaveilevat: perheen perustaminen. Nuori, nätti vaimo ja tulevia lapsia niin paljon kuin haluavat tai voivat saada. Ei tarvitse miettiä onko varaa hankkia sitä tai tätä.
terveisin ikääntynyt, köyhä, pitkäaikaistyötön, joka ei omista autoa eikä ole koskaan käynyt ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sarjassakin taisi lähes jokainen, tai vähintäänkin joka toinen, repliikki sisältää sanat "vauva" tai "raskaus" sen jälkeen kun raskaustesti näytti positiivista. Ihanaa, että Johanna säteilee raskaus- ja vauvaonnea, mutta liika on liikaa.
Haluaisin jonkinlaisen perustelun edellä olevan kirjoittajalta, miksi Johannan raskausvatsa "ällöttää" ja miksi hän ei saisi laittaa kuvia raskaana ollessaan sosiaaliseen mediaan? Ja miksi ei saisi iloita tulevasta perheenlisäyksestä?
Ovatkohan noiden halventavien tekstin kirjoittajat niitä katkeria naisia, jotka eivät ole toiveistaan huolimatta onnistuneet tulemaan raskaaksi, ja sen takia muiden raskauskuvat saavat vihan pintaan?
Vai ovatko he niitä "lähiömammoja", joilla on viisi aviotonta lasta viiden eri miehen kanssa, ja jotka eivät tiedä ehkäisystä mitään, ja pitävät raskausolotilaa enemmän taakkana kuin siunauksena?
Onhan täällä miehiäkin, josta vaihtaisivat paikkaa mielellään Rennyn kanssa, on vain yksi Renny Harlin. Voihan tosiaan olla niin, että Suomessa on nyt maan suru, kun yksi Jonanna nappasi ja pääsi jatkamaan upeaa sukua.
Raskauden mieletön hehkuttaminen on naiivia, normaali asia joka kuuluu monen perheen arkeen. Jos tulevan isin tapoihin on kuulunut vaatia abortti, kannattaisi pitää matalaa profiilia.
Mies häpesi vanhaa isäänsä ja tahtoo lapsia kun on itse iäkkäämpi.
Että joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joka ainoassa kuvassa kädet vatsan päällä, ja tämä raskaana olon ylikorostaminen menee vaan yli. Itse äitinä, ja kaikki ystäväni joilla myös lapsia, eivät vaan tätä ymmärrä.. yli meni ja pahasti, raskaanaolo ja äidiksi tulo kuitenkin on ihan normaalia, ihanaa, mutta normaalia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä miehiäkin, josta vaihtaisivat paikkaa mielellään Rennyn kanssa, on vain yksi Renny Harlin. Voihan tosiaan olla niin, että Suomessa on nyt maan suru, kun yksi Jonanna nappasi ja pääsi jatkamaan upeaa sukua.
Raskauden mieletön hehkuttaminen on naiivia, normaali asia joka kuuluu monen perheen arkeen. Jos tulevan isin tapoihin on kuulunut vaatia abortti, kannattaisi pitää matalaa profiilia.
Että joo.
Jos raskaus oli yllätys, aivan mahtavaa että mies vanhoilla päivillään ottaa vastuun vei jopa vihille. Jos viina maistuu, se yleensä heikentää lasten saantia, sekä miehellä että naisella.
Vierailija kirjoitti:
Keitä tuo "me" pitää sisällään? Jos joku haluaisi vaihtaa oman elämänsä näiden kahden elämään, niin voisiko tulla kertomaan tähän ketjuun miksi?
Minä olen tuota miettinyt ja totesin, että olen todella tyytyväinen omaan elämääni enkä näe noiden kahden elämässä mitään kadehdittavaa. Heillä on selvästi pinnallisemmat arvot ja minua ne eivät ole koskaan kiehtoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joo.
geenit määrää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä tuo "me" pitää sisällään? Jos joku haluaisi vaihtaa oman elämänsä näiden kahden elämään, niin voisiko tulla kertomaan tähän ketjuun miksi?
Minä olen tuota miettinyt ja totesin, että olen todella tyytyväinen omaan elämääni enkä näe noiden kahden elämässä mitään kadehdittavaa. Heillä on selvästi pinnallisemmat arvot ja minua ne eivät ole koskaan kiehtoneet.
No johan nyt, Rennyn juominen kielii siitä ettei mies ole onnellinen. Olen onnellinen siitä, ettei minun tarvitse hukuttaa murheitani viinaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä vaihtaisi, vaikka haaveammattini on elokuvaohjaaja. Olisi painajainen elää ja työskennellä noin. Liukuhihnalta vaan tehdään yhdentekeviä elokuvia. Rennyhän voisi ilmeisesti valita työnsä, jos on kerran niin rikas. Miksi sitten tehtailee jotain öljysheikin tilaustöitä? Ei määrä tee hyvää ohjaajaa vaan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Totta kai valitsen mieluummin esim. pienen budjetin häät, joissa vieraina on läheisiä, kuin ökyhäät, joissa vieraina on iso liuta tuntemattomia ihmisiä. Yksinäinen olo tulisi, vaikka olisi miten paljon materiaa ympärillä.
Renny on pelle ja vaimonsa golddigger. Epäsuhta pari kaikessa muodossa. Ovat parisen vuotta yhdessä ja sitten akka häipyy rahojen kanssa, Renny etsii uuden golddiggerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ton Harlinin akan kimittää jatkuvasti? Kimittää ku 5 vuotias.
Tässä selitys
Rakkauspommitus!
Se oli vitsi. Hanki huumorintaju.