Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
1941/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonpa teille, jotka kirjoitatte Johannasta ja hänen "ällöttävästä raskausvatsastaan", että hän tulee olemaan miljardi kertaa parempi äiti kuin yksikään teistä haukkujista.

Morjensta pöytään meedio! Kukaan ei ole hänen tulevaa äitiyttään veikkaillut, vaan tapaa millä tuo raskauttaan koko ajan ja tauotta esille ja tyrkylle. Kirjoitettiin, että onneksi raskausaika loppuu jo heinäkuussa, joten se mahan taputtelu ja hierominenkin saman tein. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi vai tyhmyyskö vaivaa?

Vierailija
1942/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuta tuo Johannan huuto/ kimitys vaan yltyy jakso jaksolta, siinä Lontooseen tulo jaksossa hän kimitti lähes koko ajan. Samoin hän tietenkin puhui niinkin he olisivat vuosikausia asuneet jo Lontoossa, ja kaikki täällä on niin ihanaa... Ja olivat silloin vissiin päivän asuneet, eikä tavaratkaan vielä olleet tulleet

Minusta Johanna oli rauhallisempi ja aikuisempi Kreikka-jaksossa. Ja Renny taas samaten rauhallisempi, mutta jotenkin epämiellyttävämpi. Se tulee kyllästymään aikuiseen Johannaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää kaikki noi uudet kuvat Johannasta, missä se pitelee mahaansa. Onneksi lapsi syntyy jo heinäkuussa, niin päästään mahakuvista eroon.

Joo ja sarjassakin taisi lähes jokainen, tai vähintäänkin joka toinen, repliikki sisältää sanat "vauva" tai "raskaus" sen jälkeen kun raskaustesti näytti positiivista. Ihanaa, että Johanna säteilee raskaus- ja vauvaonnea, mutta liika on liikaa.

Haluaisin jonkinlaisen perustelun edellä olevan kirjoittajalta, miksi Johannan raskausvatsa "ällöttää" ja miksi hän ei saisi laittaa kuvia raskaana ollessaan sosiaaliseen mediaan? Ja miksi ei saisi iloita tulevasta perheenlisäyksestä?

Ovatkohan noiden halventavien tekstin kirjoittajat niitä katkeria naisia, jotka eivät ole toiveistaan huolimatta onnistuneet tulemaan raskaaksi, ja sen takia muiden raskauskuvat saavat vihan pintaan?

Vai ovatko he niitä "lähiömammoja", joilla on viisi aviotonta lasta viiden eri miehen kanssa, ja jotka eivät tiedä ehkäisystä mitään, ja pitävät raskausolotilaa enemmän taakkana kuin siunauksena?

En tiedä ärsyttääkö ihmisiä oikeasti hänen mahanpitelynsä, vaan ehkä ihmiset näkevät hänessä teennäisyyttä. Oma arvaus vain.

Vierailija
1944/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonpa teille, jotka kirjoitatte Johannasta ja hänen "ällöttävästä raskausvatsastaan", että hän tulee olemaan miljardi kertaa parempi äiti kuin yksikään teistä haukkujista.

Morjensta pöytään meedio! Kukaan ei ole hänen tulevaa äitiyttään veikkaillut, vaan tapaa millä tuo raskauttaan koko ajan ja tauotta esille ja tyrkylle. Kirjoitettiin, että onneksi raskausaika loppuu jo heinäkuussa, joten se mahan taputtelu ja hierominenkin saman tein. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi vai tyhmyyskö vaivaa?

Tämä Johanna tuskin itse käsikirjoittaa, ohjaa ja leikkaa tuotakaan ohjelmaa. Eiköhän hänen raskauttaan korosteta siksi, että se on aihe, mikä ihmisiä kiinnostaa. Sama lehdissä. Mieluummin minä luen hänen raskaudestaan, kuin vaikka verhojen väristä.

Vierailija
1945/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti tässä ohjelmassa jatkuvat toistot ja täysin normaalien asioiden ihmeelliseksi tai mystiseksi tekeminen. Toistoa aiheutti mm. johanna toistamalla jatkuvasti kaiken mitä renny sanoi. Samoin ohjelmasta tuli selville miten Johanna koko ajan myötäilee Rennyä ja toimii kommunikoinnissa samoilla tavoin kuin nainen, joka on perheväkivallan uhri (tarkoitan tällä juuri mitä sanoin, että toimii samoilla tavoin, en väitä, että renny mukiloisi häntä).

Ärsytti myös jatkuva pakettien ja matkalaukkujen kuvaaminen ja hokeminen, että tällaista meidän elämä on, että eikö ole hullua, että lähdetään matkalle tällaisen matkalaukkumäärän kanssa. NO ei ole hullua. Jos ihminen muuttaa pidemmäksi aikaa maasta toiseen, niin on varsin normaalia, että sitten tulee matkatavaroitakin enemmän... 

Koiraa kävi sääliksi ja itkin pariinkin kertaan miten tyynen kylmästi tämä kaksikko hylkää koiransa. Sitä ei kohdella hyvin ja tuli vaikutelma, että koira on näille ihmisille vain joku asuste tai koriste, jota voi hylätä mielin määrin minne sattuu.

Nyppi myös koiran jättäminen yksin matkaamaan sen 12 tunnin matkan autolla britteihin kun pariskunta itse meni lentokoneella. EI näyttänyt siellä briteissä olevan mitään huipputärkeää tekemistä, joten siinä missä koira pystyy menemään autolla manner-euroopasta britteihin, niin olisi tuokin pariskunta voinut uhrata edes sen 12 tuntia elämästään koiransa hyvinvoinnin eteen, vuokrannut auton ja ajanut itse britteihin, tai mennyt vaikka junalla, bussilla yms. (ainiin. johanna ei halua matkustaa tavallisten kuolevaisten kanssa, kuten laivamatka tammioon osoitti) En voi sille mitään, että minua suututtaa ihmiset, jotka ottavat koiran ja sitten kohtelevat sitä kaltoin kuin se olisi joku pehmolelu, jota voi riepotella ja jättää selviämään yksin ihan vain siksi, että ihminen itse voi päivittää someen "hullua sirkustaan". Antaisivat koiralleen paremman elämän. Se oli ainoa sankari koko ohjelmassa ja ansaitsee 100% varmuudella paremmat ihmiset elämäänsä.

Vierailija
1946/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se just! Koiralle on stressaavaa kun koko ajan ympäristö muuttuu, ollaan pitkiä aikoja hoidossa milloin missäkin, raahataan toisaalta yömyöhään kaikissa menoissa... koira matkustaa autossa milloin mitenkin, kaikki huonoja tapoja jos tulee yhtään äkkinäisempi pysähdys. Ruuaksi saa hienon hienoa gourmetia, kuten kallista makaronia hotellissa... :( lisäksi usein J:n tarinoissa näkyy pissialustoja, eli joko joutuu oleen pitkiä aikoja sisällä tai sit ei ole vielä sisäsiisti.

Vierailija
1947/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti tässä ohjelmassa jatkuvat toistot ja täysin normaalien asioiden ihmeelliseksi tai mystiseksi tekeminen. Toistoa aiheutti mm. johanna toistamalla jatkuvasti kaiken mitä renny sanoi. Samoin ohjelmasta tuli selville miten Johanna koko ajan myötäilee Rennyä ja toimii kommunikoinnissa samoilla tavoin kuin nainen, joka on perheväkivallan uhri (tarkoitan tällä juuri mitä sanoin, että toimii samoilla tavoin, en väitä, että renny mukiloisi häntä).

Ärsytti myös jatkuva pakettien ja matkalaukkujen kuvaaminen ja hokeminen, että tällaista meidän elämä on, että eikö ole hullua, että lähdetään matkalle tällaisen matkalaukkumäärän kanssa. NO ei ole hullua. Jos ihminen muuttaa pidemmäksi aikaa maasta toiseen, niin on varsin normaalia, että sitten tulee matkatavaroitakin enemmän... 

Koiraa kävi sääliksi ja itkin pariinkin kertaan miten tyynen kylmästi tämä kaksikko hylkää koiransa. Sitä ei kohdella hyvin ja tuli vaikutelma, että koira on näille ihmisille vain joku asuste tai koriste, jota voi hylätä mielin määrin minne sattuu.

Nyppi myös koiran jättäminen yksin matkaamaan sen 12 tunnin matkan autolla britteihin kun pariskunta itse meni lentokoneella. EI näyttänyt siellä briteissä olevan mitään huipputärkeää tekemistä, joten siinä missä koira pystyy menemään autolla manner-euroopasta britteihin, niin olisi tuokin pariskunta voinut uhrata edes sen 12 tuntia elämästään koiransa hyvinvoinnin eteen, vuokrannut auton ja ajanut itse britteihin, tai mennyt vaikka junalla, bussilla yms. (ainiin. johanna ei halua matkustaa tavallisten kuolevaisten kanssa, kuten laivamatka tammioon osoitti) En voi sille mitään, että minua suututtaa ihmiset, jotka ottavat koiran ja sitten kohtelevat sitä kaltoin kuin se olisi joku pehmolelu, jota voi riepotella ja jättää selviämään yksin ihan vain siksi, että ihminen itse voi päivittää someen "hullua sirkustaan". Antaisivat koiralleen paremman elämän. Se oli ainoa sankari koko ohjelmassa ja ansaitsee 100% varmuudella paremmat ihmiset elämäänsä.

Koira ei tiedä paremmasta, Johanna minua säälittää suuresti. 

Vierailija
1948/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tammio jaksosta sai kuvan, että tämä on Johannalle eka kerta paikassa. Mutta hänhän on käynyt siellä jo 2020 syksyllä, siitä on todisteena kuvakin Rennyn instassa, on vielä merkattu paikkakin ja kuva on Rennyn siskon T:n ottama. :D

Vierailija
1949/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Tammio jaksosta sai kuvan, että tämä on Johannalle eka kerta paikassa. Mutta hänhän on käynyt siellä jo 2020 syksyllä, siitä on todisteena kuvakin Rennyn instassa, on vielä merkattu paikkakin ja kuva on Rennyn siskon T:n ottama. :D

Ehkä ohjaaja vaati ihastelemaan, ikäänkuin ensikertalainen vieras, hyvä näyttelijä osaa näytellä.

Vierailija
1950/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sopinut paremmin käsikirjoitukseen että näkee ekaa kertaa ja silmät suurina hihkuen katselee kaikkea. :)

Vierailija
1951/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen pariskunta. Ei jatkoon. Mediassa täytyy olla vaikka väkisin. Rennyn uus akka on rahan perässä ja Renny pillun perässä. Ei jatkoon.

Mitä väärää siinä on, jos nainen on rahan ja mies pillun perässä? Kaikki noin toimisivat, jos vain voisivat. Tämä on totuus, vaikka se saakin jotkut suuttumaan.

Vierailija
1952/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ne kävi sitä huoltajuuskiistaa Luukaksesta? Halusko jompi kumpi koko huoltajuuden vai mikä syy?

Vierailija
1953/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen pariskunta. Ei jatkoon. Mediassa täytyy olla vaikka väkisin. Rennyn uus akka on rahan perässä ja Renny pillun perässä. Ei jatkoon.

Mitä väärää siinä on, jos nainen on rahan ja mies pillun perässä? Kaikki noin toimisivat, jos vain voisivat. Tämä on totuus, vaikka se saakin jotkut suuttumaan.

Kaikki on kaupan kunha hinnasta sovitaan. Kun tätä mainostettiin minua ärsytti,  nimi ja kulissit, enkä ole katsonut patkääkään. Olen huvittuneena seurannut tätä keskustelua, täällä jotku läheiset hyppäävät mainostamaan näitä "kuninkaallisia"  erityisesti Johannaa. Siis jatkoa on tulossa. Olisiko tuon soopan katsomisesta pitänyt maksaa ja rekisteröityä.

Vierailija
1954/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Renny minkä teit kun mokasit avioliittosi Geenan kanssa. Sen tasonen nainen ja vielä oikeasti tykkäs susta. Noloa..

Vierailija
1955/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kohtaus kun Rennyn aukaisi elämäkertakirjansa ja Geenan kuvan katsoessaan sulki ja Johannan sanoi jotain hyi, kertoi melko paljon...

Vierailija
1956/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kohtaus kun Rennyn aukaisi elämäkertakirjansa ja Geenan kuvan katsoessaan sulki ja Johannan sanoi jotain hyi, kertoi melko paljon...

Mutta sehän oli vitsi Johannalta! Älä viitsi olla niin tosikko.

Vierailija
1957/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan paljon Rennyn rikkaudesta, mä en siihen usko. Oikeasti rikas ihminen omistaisi asuntoja ympäri maailman, ökyautoja, luksusveneitä, yksityiskoneen ja asuisi tilapäisesti viiden tähden hotellin sviitissä, eikä airbnb asunnossa. Rikas ihminen ei yksistä Vuittonin pöksyistä välittäisi, vaan ostaisi neljät uudet.

Vierailija
1958/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Renny minkä teit kun mokasit avioliittosi Geenan kanssa. Sen tasonen nainen ja vielä oikeasti tykkäs susta. Noloa..

Tasolla ei ole mitään merkitystä vaan luonteella. Sinä et häntä tunne.

Vierailija
1959/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas nainen, ehkä hän halusi jättää.

Vierailija
1960/26888 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan paljon Rennyn rikkaudesta, mä en siihen usko. Oikeasti rikas ihminen omistaisi asuntoja ympäri maailman, ökyautoja, luksusveneitä, yksityiskoneen ja asuisi tilapäisesti viiden tähden hotellin sviitissä, eikä airbnb asunnossa. Rikas ihminen ei yksistä Vuittonin pöksyistä välittäisi, vaan ostaisi neljät uudet.

Ja pöh. Miksi omistaisi kun liikkuu koko ajan. Uskaltaa toimi eri tavalla. Hirveä riesa niistä olisi Rennylle. Olet yksi niistä joka toimisi niin kuin muut.

Itse olen Rennyn kaltainen. Teen niin kuin haluan enkä toimi massan mukaan.

Ketju on lukittu.