The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miksi tämä sarja on tehty, jos heidän elämä ei muille kuulu 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Raskaus väsyttää, sen nyt varmaan tietää jokainen. Jos mun ns.fanittaminen ei sun mielestä oo terveellä pohjalla, niin millä pohjalla on noi räävinnät perheen elämästä, kuinka yleensä voi kirjottaa toisista noin ikävällä tavalla, joten kumpi on pahempaa fanittaminen vai törkeät puheet, mietitäämpä🤨
Mieti rauhassa, täällä kirjoitetaan sinun päsmäröinti yrityksistäsi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä onni olla sirompirintainen nainen, rinnat on edelleen rintojen kohdalla terhakkaana eikä roiku navassa asti. Vähän mauton toi juhlamekko tästä syystä. Sama juttu oli häämekossa. Tyylikkäämpää olisi peittää enemmän. Mutta Renny pyysi että säärtä ja rintaa esiin..
Mekko olisi sopinut muuten hyvin, mutta Johannan silikonitissit roikkui jotenkin todella rumasti. Olisi rintojen kohdalla tarvittu liiviä tai teippiä, jotain kohottavaa.
Martinallakin sama tarve
Ja sinun tarpeesi on tyydytetty, kun saat muiden naisten rintoja täällä haukkua? Millainen on ihminen, joka kirjoittelee palstalle joidenkin rinnoista :o Oletko koskaan miettinyt sellaista asiaa, kuin kehorauha? Kumpikaan noista naisista ei edes ole julkisuudessa rintojensa takia.
Johanna on elokuvatuotannossa mukana ja Martina on hyvinvointivalmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yrittävät antaa sellaisen kuvan kuin eläisivät leveästi. Runkopatja-yhteistyöt vaan kertovat karua kieltään ihan muusta. Sarjassa hekumoidaan kerskakulutusta, joka oli ajankohtaista kasarilla ja ysärillä. Myös merenelävät olivat tuolloin muotia.
Minä olen ajatellut, että eihän he leveile ja aika tavallisesti asuvat. Rennyn töiden vuoksi joutuvat vaan matkustamaan paljon.
Nythä sie vitsin murjasit velj hyvä!! Tuoho sie et usko itekkää!
No mitä leveilyä tuo on, kun vuokrallakin asuvat. Autokin on ihan perusauto ja eivät he vaatteillakaan koreile. Johannalla jotain juhlamekkoja, mutta arjessa muuten aika peruskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtivät vuokraamaan sitä taloa, kun tiedossa oli, että puoleksi vuodeksi lähtevät Uuteen Seelantiin seuraavaksi.
Tarvitsisivat kyllä jonkun taloudellisen perään katsojan...
Ja asuiva siinä... Kuukauden?
Ihan esittämisen takia sen vuokrasivat. Kivoja instakuvia jeejee.
Ja Myystä ei ole enää ollut mitään puhetta aikoihin. Eli ei mitään aikeita ottaa sitä takaisin. Röyhkeitä materialisteja, koira saa kenkää kun on saatu kaikki hyöty irti siitä, eli kivat instakuvat ja poseeraus tv-ohjelman tunnarissa. Sit sen voi heittää roskiin kuin käytetyn rätin.
En yllättyisi vaikka ottaisivat uuden koiran ja toistaisivat sen kanssa saman.
Ehkä niillä täytyy olla pysyvä osoite Jenkeissä kun menevät sinne synnyttämään lisää lapsia > lapset saavat usan kansalaisuuden.
Veitolahan vois kutsua itsensä yökylään tonne Miamiin nyt kun ovat taas ajankohtaisia. Rennyn luona kävi sillon kiinassa ja ihmetteli silloin rennyn itkuherkkyyttä.
Millainen ihminen tämä Myyn hoitaja ja The Harlins -sarjan tuottaja Carita mahtaa olla, kun on lukuisten isojen julkkisten suosiossa? Nytkin poseerasi Sanna Marinin kanssa siellä se yksitysbileissä Kämpissä. Käy myös pelaamassa tennistä Marinin kanssa. Bestis on Sara Sieppi. Ja Sauli Koskinen hyvä ystävä. Vierailee Harlinien luona tuon tuosta. On varmaan melko vetovoimainen persoona.
Myytä sen ei kyllä olisi pitänyt ottaa hoitoon kun on niin mielettömän menevä elämäntyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yrittävät antaa sellaisen kuvan kuin eläisivät leveästi. Runkopatja-yhteistyöt vaan kertovat karua kieltään ihan muusta. Sarjassa hekumoidaan kerskakulutusta, joka oli ajankohtaista kasarilla ja ysärillä. Myös merenelävät olivat tuolloin muotia.
Minä olen ajatellut, että eihän he leveile ja aika tavallisesti asuvat. Rennyn töiden vuoksi joutuvat vaan matkustamaan paljon.
No mitä leveilyä tuo on, kun vuokrallakin asuvat. Autokin on ihan perusauto ja eivät he vaatteillakaan koreile. Johannalla jotain juhlamekkoja, mutta arjessa muuten aika peruskamaa.
Mun mielestä LV -laukut ja Louboutin -kengät ei ole peruskamaa. Ainakaan Porin mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te lähiömatamit oottee vaan kateellisia :D
Elätte köyhyydessä ipanalauman kanssa,niin kyllähän se harmittaa:(
Asun Helsingin keskustassa yhden lapsen kanssa. Mieheni ei vollota. Tienaan itse rahani. Emme asu vuokralla. Aion katsoa kaikki jaksot. Vielä en ole tuntenut kateutta, mutta varmaan sitten kohta alkaa joku harmittamaan.
No eihän tuolla sarjalla muuta tarkoitusta ole kuin herättää kateutta. Narsistista kerskumista rahalla ja tavaralla. Elävät todella leveästi ja se pitää näyttää kaikille. Sivistymätöntä, pinnallista ja mautonta öykkäröintiä. Jos rahaa oikeasti on, saa sitä käyttää, mutta muille ei tarvitse mahtailla.
Jos sarjan tarkoitus on herättää kateutta, niin on kyllä osunut kauaksi maalistaan. Herättää kyllä myötähäpeää. Ihmetystä myös siitä, kuinka jollakin voi nousta noin pahasti hattuun joku mitä ei ole itse ansioillaan saavuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jaksaa matroonat taas marmattaa, mitä teille toisten elämä kuuluu🤪
Pariskunta tekee kolme kautta sarjaa elämästään. Selittävät kaiken seksielämästä alkaen. Ja näyttävät lapsen syntymän.
Mutta mitäpä heidän elämänsä toisille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sarja on tehty, jos heidän elämä ei muille kuulu 😂😂😂
Heidän elämänsä kuuluu vain tosi-fanille🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renillä on aina tuo sama vaaleansinen puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneitä brändejä ja jotenkin kasaria LV ja Loboutin elvistely. Oikeasti rikkaat nykyisin downshiftaavat, elävät ekologisesti, keskittyvät hyvinvointiin ja ajan antamiseen läheisille sekä hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi auto perheellä Usassa on köyhän merkki.
Mistä renillä kumpuaa toi tarve, että pakko olla muka parempaa ja hienompaa kuin muilla. Kehuminen saavuttanut jo surkuhupaisuuden rajan. Yksinäisiä ovat ja renillä itku tulee kun joku heidät muistaa. En saa kiinni siitä miksi noin vanha mies pröystäilee materialla tai hyvillä istumapaikoilla. Heidän arvoista se toki kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä onni olla sirompirintainen nainen, rinnat on edelleen rintojen kohdalla terhakkaana eikä roiku navassa asti. Vähän mauton toi juhlamekko tästä syystä. Sama juttu oli häämekossa. Tyylikkäämpää olisi peittää enemmän. Mutta Renny pyysi että säärtä ja rintaa esiin..
Mekko olisi sopinut muuten hyvin, mutta Johannan silikonitissit roikkui jotenkin todella rumasti. Olisi rintojen kohdalla tarvittu liiviä tai teippiä, jotain kohottavaa.
Martinallakin sama tarve
Ja sinun tarpeesi on tyydytetty, kun saat muiden naisten rintoja täällä haukkua? Millainen on ihminen, joka kirjoittelee palstalle joidenkin rinnoista :o Oletko koskaan miettinyt sellaista asiaa, kuin kehorauha? Kumpikaan noista naisista ei edes ole julkisu
Hyvinvointivalmentaja🤣 potkupalloilijan salarakkaana pääsi Seiskan sivuille aikoinaan🤣 tekotissinen ankkahuuli, on sulla ihailun kohteet😂
Otsatöyhtö vanhalla ukolla saa hänet näyttämään vielä naurettavammalta.
Kellä on pokkaa arvostella noin toisten ulkonäköä, mimmonen tyyppi mahtaa siellä peilistä katsoa??
"Yksi auto perheellä USAssa on köyhän merkki."
Tämä on hyvä painaa mieleen. Eli autojen määrä perheessä on suoraan verrannollinen perheen varallisuuteen. Enpä ole tätä tiennytkään.