Oletteko tilanneet lenswayltä silmälaseja?
Kommentit (10)
Miten se laatu ilmenee hinnassa? Silmälaseissa on satojen prosenttien katteet mutta laadussa ei ole vastaavaa eroa.
En ole koskaan huomannut laatueroja kehyksissä, muutenkin kyseessä varsin yksinkertainen tuote joita tehdään isoissa tehtaissa, bulkkituote.
En tietenkään. Käyn oikealla optikolla.
Olen. Ihan hyvin toimii, kun on simppelit -3 vahvuiset miinuslasit kyseessä, ei hajataittoa yms. On sopivat ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miten se laatu ilmenee hinnassa? Silmälaseissa on satojen prosenttien katteet mutta laadussa ei ole vastaavaa eroa.
En ole koskaan huomannut laatueroja kehyksissä, muutenkin kyseessä varsin yksinkertainen tuote joita tehdään isoissa tehtaissa, bulkkituote.
Eihän tässä kehyksistä puhuta vaan linsseistä, ääliö. Onko sinulla hajataittoa, likinäköä ja kaukonäköä? Osaatko mitata sylinterit itse?
Paljonko silmälasit kaikkineen maksavat. Onkohan minulla varaa. Kiitos tiedoista.
Vierailija kirjoitti:
MInä olen huomannut isoja laatueroja kehyksissä. Niitä on heppoisia, joissa ruuvit irtoilevat itsekseen ja materiaali on helposti vääntyvää tai haurasta. Ja sitten on niitä, mitkä päässä voi vaikka nukkua, eikä ne mene miksikään. Isoja eroja on myös linsseissä.
Hintaerokin on sitten kyllä ihan varteenotettava molemmissa.
Olen tilannut sekä lenswayltä että smartbuyglassilta. Sain hajataittoa ja likinäköä korjaavat lasit alle 200 eur/kappale. Olen tyytyväinen sekä laatuun että hintaan. Alkuun meni silmillä vähän aikaa tottua uusiin laseihin. Suomen kivijalkamyymälöistä lasini olisi maksanut lähemmäs 1000 euroa (kun on tätä hajataittoa yms hankalaa diipadaapaa).
En enää ikinä osta laseja muualta kuin netistä.
Olen, tosin sielläkin hinnat nousseet. Joskus sai ihan ok lasit alle satasella (aina kahdet yhden hinnalla). Ovat istuneet päähäni ihan hyvin. On mulla toki laadukkaammat lasitkin mutta vaikka sienimetsälle tms on ihan hyvät tuollaiset halpikset.
Olen tilannut ja kohta tilaan toiset. Laatu on mitä sen voi odottaakin olevan niin halvoista laseista. Kuitenkin parempi kuin mitä itse odotin minkä voi tietysti päätellä siitä että aion tilata toisenkin kerran :D
Jos aidosti laatua haluaa niin senkus marssii Instruun tms. Mulla ei työttömänä ole siihen varaa joten valitsen Lenswayn. Tilaamani pokat istui yllättävän hyvin eli en joutunut säätämään sankoja kertaakaan. Toimituksessa meni parisen viikkoa kuten luvattiin. Netissä on kaikenlaisia kokemuksia, mulla se oli positiivinen.