The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Te lähiömatamit oottee vaan kateellisia :D
Elätte köyhyydessä ipanalauman kanssa,niin kyllähän se harmittaa:(
Asun Helsingin keskustassa yhden lapsen kanssa. Mieheni ei vollota. Tienaan itse rahani. Emme asu vuokralla. Aion katsoa kaikki jaksot. Vielä en ole tuntenut kateutta, mutta varmaan sitten kohta alkaa joku harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jopa sukulaisten kanssa tehdyn veneretken jälkeen renny supatti innoissaan Johannalle miten olivat kehuneet häntä että on hyvä isä. Tuo on eskaloitunu ihan naurettavuuksiin lapsen syntymän jälkeen tuo menestyneen elokuvaohjaajan toisaalta miellyttämisen halu toisaalta luotaantyöntävä itsekehuskelu.
Renin itsetunnon täytyy olla niin pohjamudissa. Myös ihan klassikko, että on hyvä isä kun hoitaa omaa lastaan 😃 itsekehu on eskaloitunut jo siinä määrin, että hän saattaa pian tukehtua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jopa sukulaisten kanssa tehdyn veneretken jälkeen renny supatti innoissaan Johannalle miten olivat kehuneet häntä että on hyvä isä. Tuo on eskaloitunu ihan naurettavuuksiin lapsen syntymän jälkeen tuo menestyneen elokuvaohjaajan toisaalta miellyttämisen halu toisaalta luotaantyöntävä itsekehuskelu.
Renny on 64v ja ensinnäistä kertaa isä. Lukas kasvoi muualla. Ehkä hän siksi tarvii tuota isäpönkitystä. En jaksa tuota Johannan lapsellista kiljumista. On kuin jälkeen jäänyt pikkulapsi. Jee jee jee!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingin keskustassa yhden lapsen kanssa. Mieheni ei vollota. Tienaan itse rahani. Emme asu vuokralla. Aion katsoa kaikki jaksot. Vielä en ole tuntenut kateutta, mutta varmaan sitten kohta alkaa joku harmittamaan.
No eihän tuolla sarjalla muuta tarkoitusta ole kuin herättää kateutta. Narsistista kerskumista rahalla ja tavaralla. Elävät todella leveästi ja se pitää näyttää kaikille. Sivistymätöntä, pinnallista ja mautonta öykkäröintiä. Jos rahaa oikeasti on, saa sitä käyttää, mutta muille ei tarvitse mahtailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuolla sarjalla muuta tarkoitusta ole kuin herättää kateutta. Narsistista kerskumista rahalla ja tavaralla. Elävät todella leveästi ja se pitää näyttää kaikille. Sivistymätöntä, pinnallista ja mautonta öykkäröintiä. Jos rahaa oikeasti on, saa sitä käyttää, mutta muille ei tarvitse mahtailla.
Eivät ne nyt todella leveästi elä, vuokralla ja vain yksi auto. Talokaan ei näytä miljonäärien talolta.
Kylläpä jaksaa matroonat taas marmattaa, mitä teille toisten elämä kuuluu🤪
Milloin on nähtävissä muualla kuin vironmaalla tuo Johannan kansainvälinen läpilyönti🤣
Vierailija kirjoitti:
Ai miten kuuluu muille, no siten että siitä on tehty show. Mitä se sulle kuuluu mitä muut puhuu.
Kovasti yrittävät antaa sellaisen kuvan kuin eläisivät leveästi. Runkopatja-yhteistyöt vaan kertovat karua kieltään ihan muusta. Sarjassa hekumoidaan kerskakulutusta, joka oli ajankohtaista kasarilla ja ysärillä. Myös merenelävät olivat tuolloin muotia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä matroona se jaksat AINA marmattaa toisten mielipiteistä🤣 Harlinien fanittaminen ei ole sulla terveellä pohjalla🤪 näyttääpä Harlineita kiinnostavan esitellä elämäänsä😝
On se niin ihmeellistä tuo H20, käppänä aivan täpinöissään aina.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yrittävät antaa sellaisen kuvan kuin eläisivät leveästi. Runkopatja-yhteistyöt vaan kertovat karua kieltään ihan muusta. Sarjassa hekumoidaan kerskakulutusta, joka oli ajankohtaista kasarilla ja ysärillä. Myös merenelävät olivat tuolloin muotia.
Minä olen ajatellut, että eihän he leveile ja aika tavallisesti asuvat. Rennyn töiden vuoksi joutuvat vaan matkustamaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ajatellut, että eihän he leveile ja aika tavallisesti asuvat. Rennyn töiden vuoksi joutuvat vaan matkustamaan paljon.
Omaan silmään vaikuttaa siltä, että leveilevät, vaikkei oikein ole millä leveillä.
On toi Johanna väsyneen ja onnettoman näköinen noissa uusimmissa instagram stoorikuvissa. Noi missä ovat Espanjassa rannan lähellä. Yrittää hymyillä mutta selvä tekohymy.
Raskaus väsyttää, sen nyt varmaan tietää jokainen. Jos mun ns.fanittaminen ei sun mielestä oo terveellä pohjalla, niin millä pohjalla on noi räävinnät perheen elämästä, kuinka yleensä voi kirjottaa toisista noin ikävällä tavalla, joten kumpi on pahempaa fanittaminen vai törkeät puheet, mietitäämpä🤨
Seuraava lapsi on ihan varmasti nimeltään Louis. Jotenkin semmonen fiilis :D
Koska Rennyllä on jo poika Lukas, ja äidin nimi Liisa. Varmasti alkaa toinenkin poika L-kirjaimella.
Coco Chanel ja Louis Vuitton
Kausi 3 jakso 14 on nimeltään "Asuntokaupoilla".
Ei ne tuota taloa ostaneet vaan ne on vuokralla!
Taas yritetään luoda mielikuvaa että ovat miljonäärejä vaikka totuus on toinen. Vuokrakämpästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus väsyttää, sen nyt varmaan tietää jokainen. Jos mun ns.fanittaminen ei sun mielestä oo terveellä pohjalla, niin millä pohjalla on noi räävinnät perheen elämästä, kuinka yleensä voi kirjottaa toisista noin ikävällä tavalla, joten kumpi on pahempaa fanittaminen vai törkeät puheet, mietitäämpä🤨
Ei tarvitse miettiä, anna ihmisten keskustella sarjasta.